למה כדאי לכם להגיע במונית לשדה התעופה

שדה תעופה

מדריך לנוסעים: מתי עדיף מונית ומתי רכבת

אין כמו הגעה שלווה, ונוחה לנמל התעופה, ממש שנייה לפני שהחופשה מתחילה. לא פעם עלתה השאלה, מה הדרך העדיפה ביותר להגיע אל נמל התעופה בן גוריון בלוד.

נדון כאן בשתיים מהדרכים העיקריות בהן בוחרים נוסעים להגיע לנתב"ג.

רכבת ישראל לנתב"ג, מהירות VS יעילות

יצא לכם פעם לקחת רכבת לכיוון נמל התעופה בן גוריון ? אם אינכם מתגוררים במרכז הארץ, אתם בוודאי יודעים שזמני הרכבת לא תמיד מתאימים לשעה הרצויה, לכן ברוב המקרים מתפשרים על הרכבת הקרובה ביותר, וזה אומר או לרוץ לטרמינל, או לחכות עוד שעה שעתיים טובות.

אל לשכוח שצריך לחשב את שלוש השעות בהן צריך להתייצב בנמל כולל זמן הנסיעה ברכבת, העצירה, וההחלפה. בנוסף, לאורך כל הדרך יש לסחוב אחרינו מטען שרוב הפעמים שוקל חצי מאיתנו, אם לא יותר.

נכון, אמנם מציעה רכבת ישראל מחירים נוחים לכל כיס, אבל תשכחו מחיסכון בזמנים, ותהיו מוכנים לבלות זמן רב בעצירות, החלפות, וגם בהמתנה. אם אתם בעלי אורך רוח, זמן רזרבי וסבלנות רבה, וכל עוד אין שיבושים ברכבת, זוהי יכולה להיות דרך הגעה שמתאימה לכם.

אפשר להגיד שזה תלוי מאוד במזל, כיוון שברוב שעות היום הרכבת נתונה בעומס רב של תיירים ומטיילים.

מוניות זולות מנתב"ג? יש חיה כזו

יצא לכם פעם לקחת מונית לכיוון שדה התעופה בן גוריון ? נכון, לא מכל מקום בארץ זה משתלם מבחינת מחיר. אם הינכם גרים בקצוות הקיצוניים של הארץ, אולי זה קצת פחות משתלם עבורכם.

מונית נשמעת כמו פינוק יקר למדי שמגיעים לעסקי התיירות והתעופה, אך האמת שהשד לא נורא; ראשית, על מנת לצמצם מרחק ועלויות אפשר לקחת רכבת מהעיר, ולהגיע איתה לשלל תחנות שנמצאות במרכז, ללא החלפה.

מפה ואילך יהיה נוח להחליף את שאר הנסיעה (שהתקצרה משמעותית בינתיים) במונית, התשלום לא יהיה בשמיים, המטען שלכם יהיה מוגן בתא המטען ללא צורך "לסחוב אותו על הגב", מה שנקרא.

אולי שווה לחלוק מונית: כמה עולה נסיעה משותפת במונית לנתב"ג?

שנית, הרבה חברות ונהגים כיום מודעים למצב, וכדי לבוא לקראת הלקוחות הם יוצאים במבצעים שווים. כך למשל תגבה עבורכם מונית לנתב"ג 100 ש"ח לקבוצת אנשים; תלוי במרחק, בכמות האנשים ובגודל המונית. נהגים רבים אף מורידים במחירים כשמתווספים עוד נוסעים לנסיעה. שווה לבדוק אם עוד אנשים מעוניינים להצטרף אליכם למונית, זה יחסוך לכם בעלויות. הדבר העיקרי שמונית חוסכת לכם זה זמן, בעיקר כי היא לוקחת אתכם היישר מפתח הבית ועד לפתח הטרמינל, בלי עצירות או נסיעות ביניים.

לסיכום, כמובן שלכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. עם הרכבת תוכלו לחסוך בעלויות אך לרוב, זה עניין של מזל. הרכבות לכיוון נמל התעופה הן עמוסות והומות אדם, ברוב הפעמים הסיכויים למצוא מושב פנוי ומקום שיכיל מטען רב הם נמוכים.

הרכבת לא מגיעה בכל שעה כך שתצטרכו להתאים את עצמכם לשעות הרכבת ולא להפך. אם אתם בעלי משפחות וילדים קטנים וחסרי סבלנות ו\או בעלי מטען רב וכבד, או אם אתם חבורה גדולה שיכולה לשכור מונית ולהתחלק במחיר, עדיף ללכת על בטוח.

נשמע שרכבת היא אופציה טובה ליחידים בעלי סבלנות וזמן רב לטיילת והתרוצצות. אם בחרתם להתנייד ברכבת ישראל תכנון נסיעה קפדני הוא דבר הכרחי וחשוב. כאמור, מחירי המוניות התגמשו לאחרונה ותמיד אפשר למצוא דילים טובים וכמובן להתמקח מעט על המחיר.

כמות החברות והנהגים שמציעים נסיעה טובה, ממוזגת ומרווחת היא גדולה ואפשר למצוא אותה בכל עיר ובכל תחנה. אפשר להצטרף לנוסעים אחרים לנתב"ג, לשכור מונית שירות עבור חבורה ומה לא. תוכלו להתאים את השעה, המרחק והזמן לפי הצורך שלכם ולהנות מהדרך לחופשה בשלווה. אחרי הכל, הדרך לחופשה מתחילה עוד לפני ההתרווחות במושב המטוס והכי חשוב – להשאיר את העצבים מאחור ולהיכנס לטרמינל רעננים ומחויכים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים