איך משקיעים בדרך חכמה?

כסף הוא רעיון די מופשט. אין לו ערך אמיתי אלא אם תיתן לו קצת. אז איך בדיוק אתה גורם לכסף לעבוד בשבילך? נתחיל ביסודות.

שלושת הדברים החשובים ביותר שיש לדעת על השקעה הם:

1. כולנו צריכים להשקיע, אפילו אם אנחנו רק בתחילת הדרך, כי כך החסכון שלנו גדל ומספק לנו ביטחון בפנסיה או אם קורה משהו לעבודה שלנו

2. עלינו שתהיה לנו תוכנית למה שקורה כשאנו פורשים

3. קיימים סוגים שונים של השקעות, לכן חשוב להבין את היסודות של כל אחד לפני קבלת החלטת השקעה.

איך להשקיע כסף בתבונה?

כסף הוא מקור רב לביטחון וכוח. זה יכול להיות כרטיס לאורח חיים טוב יותר, בית חדש, יכולת לטייל בעולם – אבל לא רבים מאיתנו יודעים איך להשקיע אותו בתבונה. המפתח הוא לקחת זמן ללמוד על האפשרויות השונות ועל הסיכונים וההטבות שלהן. המשך לקרוא לקבלת מספר עצות היכן עליך לשים את כספך, עם דוגמאות ממגוון מנהלי הקרנות שלנו.

בחיינו העמוסים, מפתה לקבל החלטות נחרצות היכן אנו שמים את כספנו – במיוחד כשאין לנו כל היום מחקר או מומחיות בתחום זה. אבל השקעה טובה יכולה להיות דרך עוצמתית לבנות עושר לאורך זמן.

השקעת כסף בתבונה היא משימה מסובכת. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון מסגרות הזמן, הסיכונים והאפשרות למצב רע.

על מנת לוודא שאתה מקבל החלטה טובה, חשוב לנתח את המצב הכלכלי שלך ותמיד תהיה לך תוכנית למה שאתה רוצה להשיג באמצעות ההשקעות שלך.

ראשית, חשוב להבין את ההבדל בין סיכון לתשואה. תשואה היא הכסף שאתה מרוויח על השקעה לאחר הפחתת עלות ההשקעה. סיכון, לעומת זאת, הוא כמה אי וודאות יש לגבי ההשקעה שלך תהיה רווחית.

זה אולי נראה כמו win-win ללמד אלגוריתם כיצד להשקיע את כספך בתבונה, אך ישנם סיכונים מסוימים הקשורים לכך.

קודם כל, אלגוריתמים אינם בלתי ניתנים לניגוי ויכולים להיות נתונים גם להטייה. שנית, ביצועי העבר אינם מבטיחים ביצועים עתידיים; בשל תנאי השוק המשתנים או טכנולוגיות חדשות שעלולות לצוץ שיהפכו את קבלת ההחלטות המלאכותיות למיושנות.

(מוזמנים לשמוע קצת את הפודקאסט של עומר רבינוביץ ואבנר סטפק, עוד על עומר רבינוביץ')

ישנן דרכים רבות להשקיע את כספך, אחת הפופולריות ביותר כיום היא השקעה במטבעות קריפטוגרפיים. ערך המטבעות הקריפטוגרפיים עולה לעתים קרובות ויורד, כך שאם אינך רוצה להסתכן בהפסד כסף עליך לפעול על פי כללים בסיסיים המתוארים להלן.

השקעה במטבעות קריפטוגרפיים יכולה להיות מסוכנת מאוד מכיוון שקל להפסיד עליה כסף. אין ערובה לכך שההשקעה שלך תגדל או שתצליח לצאת כשתרצה בלי הפסד. אם אתה חדש בהשקעות מסוג זה עדיף לא להשקיע סכומי כסף גבוהים. השקיעו רק את מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד מבלי להשפיע על אורח החיים שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אפליקציה כמו Coinbase המאפשרת לך לרכוש מטבעות באמצעות כרטיס האשראי שלך (או חשבון הבנק). עוד רעיון טוב יהיה לחפש עוד

השקעת כסף היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שאנשים מקבלים בחייהם. לאופן שבו אתה משקיע את כספך תהיה השפעה על עתידך הכלכלי. אך לא כל ההשקעות נושאות סיכון ותגמול שווים. לכן, חשוב לברר פרטים נוספים על סוגי ההשקעות השונים לפני שתקבל החלטה.

הדבר החשוב ביותר שצריך להבין לגבי השקעה הוא ההבדל בין חיסכון להשקעה. חיסכון פירושו אחסון הכסף שלך בחשבון בנק או רכישת נכסים בסיכון נמוך כמו תעודות הפקדה (תקליטורים). השקעה, לעומת זאת, פירושה לשים את הכסף שלכם בסיכון כדי להשיג תשואה גבוהה יותר על ההשקעה (ROI).

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים