דגשים שבעלי אתרי Ecommerce צריכים לדעת ב-2021

בין אם יש לכם אתר מסחר מסוג כזה או אחר, אתם ודאי מודעים לכך שעולם המכירות האינטרנטיות גדוש בתחרותיות. אמנם זה נראה כאילו אתרי איקומרס היה כאן מאז ומתמיד, אבל גם אם התחום שלכם תחרותי, דעו שאפשר לצלוח את התחרותיות הזו. הנה כמה דגשים שבעלי חנויות ECOMMERCE צריכים לדעת.

מעוניינים להקים אתר מכירות באינטרנט? אולי מתכננים לשווק את אתר האונליין הקיים? כך או כך, אתם צריכים להיות מודעים לכך שבימינו האינטרנטיים ישנה תחרותיות בלתי מבוטלת ברוב התחומים. גם אם מדובר בנישה עסקית כלשהיא, סביר להניח שתתמודדו עם מתחרים. דגש ראשון שחשוב לדעת – מתחרים זה מעולה! זה יאפשר לכם לערוך מחקר מתחרים. הנה כמה דגשים שכדאי להכיר:

  1. מחקר מתחרים חשוב בכל שלבי הקמה ושיווק

מוכרים מוצרים או מספקים שירות בתשלום באינטרנט? מחקר מתחרים יהיה אחד מהשלבים הכי חשובים. בין אם מדובר בשלב ההתחלתי של הקמת האתר, או שמא מדובר בשיווק של אתר קיים, תבדקו כיצד המתחרים שלכם מתנהלים שיווקית. לא מדובר בפרויקט מורכב, בטח שלא תרגום מסמכים משפטיים ועבודת נוטריון. מדובר סך הכול במחקר של המתחרים שלכם באמצעות כלים טכנולוגיים.

  • מוכרים מוצרים באתר ECOMMERCE? תרגום נכון של המוצרים!

בין אם אתם מוכרים מוצרים לנשים, לגברים, לבעלי חיים או לילדים, תקפידו לתרגם נכון את המוצרים שאתם משווקים אונליין. אם צריך לשלם על תרגום מעברית לאנגלית של כל מיני מוצרים, אל תחשבו פעמיים. ככל שהתיאור של המוצרים שלכם יהיה יותר מדויק, ככה יגברו הסיכויים שלכם למכור מוצרים אונליין.

  • הסתייעות באנשי המקצוע הנכונים

אם יש לכם אתר מכירות באינטרנט, ודאי לקחתן בחשבון שתצטרכו לקדם ולשווק את האתר בשלב מסוים. בואו נגיד ככה, כל אחד והמקצוע שלו. בעוד שנוטריון יבצע תרגום מסמכים משפטיים וייתן תוקף משפטי למסמכים, חברות קידום אתרים ישווקו את האתר שלכם. עצה מאיתנו, תמיד יהיה כדאי לבחור בחברות שיש להן ניסיון עם קידום של אתרים בתחום העסקי שלכם. אם מעצב אתרים מציע לכם גם שירותי קידום באינטרנט לאתרי מכירות, לא בטוח שתרצו לקחת את ההצעה הזו. כל אחד והמקצוע שלו.

  • תוכן מקורי ולא מועתק באתר ECOMMERCE

לא כולם מודעים לכך, אבל למעשה העיצוב של אתר המכירות משפיע ומשליך על קידום האתר (הקידום האורגני שלו). וככה גם רלוונטי לגבי התוכן שמפורסם באתר שלכם. אם אתם צריכים לבצע למשל תרגום מעברית לאנגלית עבור פרסום באתר, תקפידו שהתרגום לא יהיה מועתק מאתר אחר. גם אם צריך לתרגם טקסט, תוסיפו לו טאץ' משלכם ותהפכו אותו לתוכן מקורי.

  • מבצעים והטבות באתרי ECOMMERCE

מבצעים, הטבות והנחות זה תמיד מבורך, במיוחד אם מדברים על תחום עיסוק תחרותי. ישנם תחומי עיסוק תחרותיים פחות ותחרותיים יותר, מה שיצריך את ההתאמה של סוגי ההטבות. בסופו של דבר, כל תחום עיסוק וההנחות שמקובלות בו. בעוד שחברות תרגום מסמכים משפטיים יעניקו הטבות תרגום, אתרי איקומרס יעניקו הטבות על רכישת מוצרים. אם כך, פשוט התאימו את סוג ההטבות לסוג העסק שלכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים