האם כדאי לפתוח חנות צעצועים?

חנות הצעצועים היא אחד העסקים הפופולריים ביותר לילדים. זהו גם עסק רווחי שניתן לבצע עם מעט הון התחלתי.

האם כדאי לפתוח חנות צעצועים או לא תלוי בילד ובהורים. אם ההורים מחפשים דרך ליצור חברים וליצור קשר עם ילדיהם בזמן ההפסקה, פתיחת חנות צעצועים עשויה להיות כדאית. מצד שני, אם אין להם חברים וירצו שילדיהם יבלו יותר זמן במשחק בחוץ או במשחקי לגו, עליהם לשקול אפשרויות אחרות.

אחת הסיבות העיקריות לפתיחת חנות צעצועים היא להרוויח כסף. זה נראה כמו רעיון טוב מכיוון שקל מאוד לבצע מכירות בגלל מספר הילדים באזור. עם זאת, הדבר ידרוש השקעה רבה ואולי לא כדאי

לגו הוא מותג שקיים כבר יותר מ -50 שנה והפך לאחד המותגים המוכרים והרווחיים ביותר בעולם. הם מכרו יותר מ -2 מיליארד דולר של מוצרים בשנה שעברה.

אבל האם כדאי לפתוח חנות צעצועים? התשובה עשויה להיות כן, בהתאם לסוג הצעצוע שאתה מוכר, המיקום שלך והמודל העסקי שלך.

במבט ראשון מכירת לגו עשויה להיראות כרעיון רע, אך מה אם נחשב את יתרונותיה?

התשובה לשאלה זו תלויה במידה רבה בסדרי העדיפויות האישיים שלך. אם אינכם מחפשים הכנסה קבועה, אז לא כדאי לפתוח חנות צעצועים קטנה.

הגורם החשוב ביותר בהחלטה על פתיחת חנות צעצועים הוא האם יש לך תשוקה למכור צעצועים או לא. אם אתה משוכנע שמכירת צעצועים היא משהו שאתה רוצה לעשות, אז כדאי יהיה לפתוח אחד כזה.

כאשר אתם מחפשים לפתוח חנות צעצועים, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים השונים שיגרמו או ישברו את העסק שלכם.

ההערכה היא שיש יותר מ -100 מיליון מערכות לגו בעולם, כאשר חלקן נמכרות כל שנייה. זה הפך את לגו לאחד ממותגי הצעצועים הפופולריים ביותר בעולם וככזה, חשוב לדעת אם פתיחת חנות לגו שווה את זה.

אחת הדרכים לבדוק, האם פתיחת חנות שווה את זה, היא לערוך מחקר שוק על קהל היעד שלך ואתגר את עצמך לראות לכמה אנשים אתה יכול להגיע לפני שתגיע בסופו של דבר לנקודת הרוויה.

חנות הלגו היא מקום ייחודי ומעניין לבקר בו. חנות הלגו בשיקגו שנפתחה בשנת 2014 היא הראשונה מסוגה בעולם. זה ביקר על ידי אלפי אנשים מרחבי העולם והרוויח יותר ממיליון דולר בשנה הראשונה שלו.

עם חנות הלגו החדשה של לגו בשנחאי שבסין, החברה הולכת להיכנס לשוק חדש. עם זאת, היא תתמודד עם תחרות קשה מצד חנויות צעצועי לבנים ומרגמות בארץ.

החברה מוכנה לקחת על עצמה אתגרי התעשייה על ידי מתן חוויה ייחודית באמצעות ניסיון של יותר מעשור של חדשנות.

למרות כמה מאמץ שהשקיעה לגו באסטרטגיה העסקית שלה, רבים עדיין רואים את הסיכויים למיזם זה עגומים בגלל תחרות עזה מצד קמעונאים לבנים ומלט.

הפופולריות של לגו ממשיכה לגדול עם ילדים ומבוגרים כאחד. על פי ספר השיאים של גינס, לגו היה הצעצוע הפופולרי ביותר בהיסטוריה.

חנויות לגו צוברות פופולריות ברחבי צפון אמריקה ואירופה. יתכן שזה נובע מהעובדה שהם נוקטים בגישה מודעת יותר מבחינה חברתית בכך שהם מציעים הזדמנויות חינוכיות ללקוחותיהם.

הביקוש ללגו הולך וגדל משתי סיבות, האחת היא שמדובר בצעצוע חינוכי, ואילו השנייה היא שהוא זול יחסית בהשוואה לצעצועים אחרים בשוק.

ישנם יתרונות וחסרונות הקשורים לפתיחת חנות צעצועים, אשר יש לשקול היטב לפני ביצוע צעד זה.

עם התקדמות הטכנולוגיה, חל שינוי ביצרני הצעצועים ובקמעונאים. אם נסתכל על ההיסטוריה של תעשיית הצעצועים, מעניין לציין כיצד החלו החברות הללו כפעולות קטנות שנמכרו דרך חנויות קטנות ואז צמחו לענקיות עולמיות.

יש הטוענים כי חנויות מרקמות גוססות כשהקניות המקוונות הופכות פופולריות יותר, אך ייתכן שאנשים אלה טועים. שווי חנויות הלבן עדיין חי וקיים עבור עסקים רבים כיום.

הכל תלוי אם אתה חושב שפתיחת חנות צעצועים תהיה רווחית או לא. לדוגמה, אם אתה גר בעיר שבה יש הרבה חנויות צעצועים אחרות בקרבת מקום, התחרות עלולה להקשות על העסק שלך לשגשג – אך אין זה אומר שאתה

למרות שתעשיית הצעצועים נמצאת בשפל, פתיחת חנות לגו עדיין יכולה להיות שווה את זה. עלות פתיחת חנות לגו נעה בין 500 אלף דולר למיליון דולר.

אם אתה תוהה אם כדאי לפתוח חנות לגו בעיר שלך או לא, התשובה היא כן. כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת מיקום הלבנים והמרגמה שלך הם:

-אם יהיו מספיק אנשים באזור?

-אלו משאבים זמינים באזור?

-אתה יכול להשיג את כל הציוד המקומי שלך?

-יש לך מספיק מקום לסחורה?

זה נראה כמו שאלה פשוטה לענות עליה, אבל עם כל כך הרבה נקודות מבט שונות, זה נהיה מסובך.

חנות לגו היא הדבר הנכון לעשות לכל חובב לגו. לא רק שאתה יכול לקבל גישה לכל הצעצועים האחרונים והגדולים ביותר למכירה, אלא שאתה יכול גם לרכוש אותם במחירים סיטונאיים. אבל זה לא עוצר שם! אתה יכול ליהנות ממספר הטבות כמו אירועים בחינם, הנחות על מוצרים אחרים והיכולת לפדות ערכות משחק עבור פריטים אחרים במלאי שלך.

תעשיית הצעצועים העולמית צפויה לצמוח ב -4% בשנת 2019 והיא צפויה להגיע ל -60 מיליארד דולר עד שנת 2024. המניע העיקרי לצמיחה הוא מגמת גידול הילדים והורים נמשכים.

הפופולריות הגוברת של לגו הובילה לפתיחת חנות לגו בפילדלפיה. ייתכן שזו לא החלטה נבונה מכיוון שישנם גורמים נוספים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם פותחים חנות צעצועים משלכם כגון המחיר, השיווק והניהול.

מאמר זה נותן עצות לגבי אילו גורמים עליכם לקחת בחשבון לפני פתיחת חנות צעצועים משלכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים