הטרנדים הבולטים בעיצוב משרדים ב-2022

הטרנדים הבולטים בעיצוב משרדים ב2022

כל מי שעוקב אחר תחום העיצוב בכל תחום שהוא יודע, מדי שנה מופיעים טרנדים חדשים אשר משפיעים על היצירה והסגנון. מדי פעם הטרנדים נשארים וממשיכים להשתמש בהם גם שנים רבות לאחר מכן. לעומת זאת ישנם מכירים בהם טרנדים נעלמים עם הזמן ונשכחים.

גם בתחום של עיצוב משרדים אנחנו יכולים למצוא טרנדים שונים מדי שנה, חלקם כבר התקבעו והפכו להיות חלק בלתי נפרד מנוף העיצוב של המשרדים בישראל ובכלל. לעומת זאת, ישנם טרנדים שנעלמו, בין אם זה בגלל שהם התגלו כלא פרקטיים, לא יפים מספיק או לא מתאימים לסביבה עסקית. חלקם נעלמו בגלל שהם התאימו לרוח התקופה, וזו חלפה לכן אין בהם עוד צורך.

בשנת 2022 אנחנו יכולים למצוא מספר טרנדים בולטים בתחום של עיצוב משרדים. זה נכון לגבי משרדים גדולים וכן לגבי משרדים קטנים. זה בוודאי נכון עבור משרדים חדשים אשר זה עתה בנייתם הסתיימה, וכן לגבי משרדים ישנים אשר עוברים שינוי ושדרוג.

אילו טרנדים נחשבים בולטים בשנת 2022

עיצוב מחומרים ממוחזרים – הטרנד הזה אומנם החל כבר לפני מספר שנים אך הוא עדיין רלוונטי ובשנת 2022 הוא יתפוס תאוצה גבוהה יותר. מאחר ומשבר האקלים הוא אחד הדברים המדוברים ביותר כיום, אז לא מעט בעלי משרדים, בעלי חברות, ירצו להראות שהם תומכים באמצעים שונים לפתרון הבעיה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שימוש בחומרים ממוחזרים. זה נכון לגבי ריהוט וזה נכון לגבי פריטים אחרים.

עיצוב חמים וביתי – על מנת לספק לעובדים וללקוחות סביבה נעימה, חמימה ואינטימית, אזי שאחד הטרנדים הבולטים הוא עיצוב חמים וביתי. בין היתר באמצעות שימוש בצבעים מתאימים וכן באמצעות חומרים מתאימים לכך.

מינימליזם – מהצד השני, טרנד אחד שיהיה מאוד פופולארי בשנת 2022 הוא עיצוב מינימליסטי שלא משתמש בהרבה אמצעים ופריטים. זאת במטרה לייצר סביבה יותר מרווחת, לחסוך בעלויות, ולייצר תנאים יותר נוחים לעבודה.

הפרדה וריחוק – אם עד לפני שנים לא רבות היתה חשיבה על חלל עבודה משותף, היום, בין היתר בזכות הקורונה, העיצוב יפנה להפרדה בין חללים ובתוך החללים עצמם. כך כל עובד יוכל ליהנות משטח משלו ללא חשש.

איך יודעים מה הם הטרנדים הבולטים ביותר לעיצוב משרדים?

בשביל לדעת מה הם הטרנדים הבולטים ביותר, יש לפנות אל משרד עיצוב שמתמחה בעיצוב משרדים ויש לו את הידע והניסיון בתחום. עובדי משרד כזה תמיד מעודכנים בכל מה שחדש בתחום העיצוב וידעו לספק לנו את כל המידע הרלוונטי עבורנו.

אנחנו יכולים לבחור במעצב פנים שיתאים לסגנון בו אנחנו מתעניינים ויש לו את היכולת לייצר עבורנו עיצוב מותאם, על פי סוג העסק, סוג המשרד, הגודל ואופי המבנה, והתקציב שעומד לרשותנו. כמו כן על פי אלמנטים ופרמטרים אחרים שאנחנו בוחרים להתייחס אליהם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים