הלוואה לעסקים קטנים

בין אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני, יהיה חשוב תמיד להקפיד על תזרים מזומנים תקין. לא פעם, עסקים מוצאים את עצמם תקועים ללא סחורות בעקבות המצב הזה של תזרים מזומנים שפשוט חסר. אחד הפתרונות לכך הוא הפתרון של הלוואות לעסקים. כדאי? לא כדאי? בואו נדבר על זה. 

מנהלים עסק קטן ומוצאים את עצמכם ללא תזרים מזומנים? אולי בכלל צריכים הלוואה לפתיחת עסק קטן? הלוואות לעסקים קטנים משמשות את בעלי העסקים למגוון מטרות שונות. בסופו של דבר, כל אחד מוצא שימוש שונה להלוואה שהוא לוקח מהגורם המלווה. ורגע קטן לפני שלוקחים הלוואה, חשוב לבדוק שהגורם המלווה יבדוק את דירוג האשראי שלכם. 

לקיחת הלוואה בלי פגיעה במסגרת אשראי 

כל בעל עסק קטן יודע: חשוב לא לפגוע במסגרת האשראי בבנק. אם אתם צריכים הלוואה לכל מטרה שהיא, צריך לחשוב טוב ממי אתם לוקחים אותה. למשל, האם כדאי לקחת את ההלוואה מהבנק עצמו? אין ספק, הבנק הוא אמנם מקור מהימן מאוד ללקיחת הלוואה. אבל יחד עם זאת, נטילת ההלוואה מהבנק לרוב עשויה לפגוע במסגרת האשראי שלכם ובדירוג האשראי. 

למעשה, אפשר גם לקחת הלוואות לכל המטרות דרך בתי השקעות מסוימים. אם אתם לוקחים את ההלוואה דרך בית השקעות, חשוב לפני כן לוודא כי דירוג האשראי שלכם גבוה. אגב, זה רלוונטי לגבי כלל המקרים. לא משנה מהיכן תיקחו את ההלוואה, כמעט תמיד דירוג האשראי שלכם ייבדק על ידי נותן ומספק ההלוואה. 

מה תצריך ממני לקיחת הלוואה לעסק קטן? 

קודם כל, סובלנות. לפעמים התהליכים של לקיחת הלוואה עשויים להתארך ולהתעכב. יחד עם זאת, אם תקבלו את הסיוע המקצועי שצריך, התהליכים האלו עשויים להתקצר. למשל, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים.  רוצים לפתוח דווקא עסק גדול? אדרבא. 

במקרים לא מעטים, הלוואה לפתיחת עסק תצריך ממכם מתן ערבונות מסוימים. הערבונות ניתנים לבנק או לגורם המלווה באמצעות חתימה של ערבים. אם הגורם המלווה מבקש ממכם ערבונות חומריים, מומלץ לשקול זאת פעמיים. ולשלילה. אל תתפתו לכל מיני גורמים אפורים אשר מבטיחים לכם הלוואות בתנאים לא אופייניים ואפילו מוזרים. 

מה לגבי הלוואה דיגיטלית? האם מומלצת? 

הלוואות דיגיטליות הן די נפוצות בימינו. אנשים רבים מחליטים לקחת הלוואה דיגיטלית מסוגים כאלו ואחרים. יחד עם זאת, יש בכך גם חיסרון מסוים. אתם לא באמת יודעים מי הגורם שנמצא מולכם, ככה שכדאי לחשוב פעמיים לפני נקיטת צעדים. בסופו של דבר, הכי מומלץ יהיה להגיע פיזית אל משרדי הגורם המלווה. 

אם אין באפשרותכם להגיע פיזית אל ספק האשראי, יהיה מומלץ לפחות לנהל שיחה טלפונית בכדי להבין את הלך הדברים. וגם להבין אל מול מי אתם עומדים. כמו כן, חשוב לערוך השוואה בין חברות שונות. תוכלו להשוות בין התנאים הניתנים לכם על ההלוואה. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים