המבורגר בתל אביב

מתחשק לכם לאכול איזה המבורגר טעים ועסיסי? בא לכם המבורגר תל אביב שהוא קצת יותר טעים ומושקע, ומגיע עם תוספות טעימות ומושלמות? אם כך בואו לקפטן המבורגר, רשת ההמבורגרים אשר מביאה לנו את הסמאש בורגר האמריקאי ומשגעת את ישראל! 

מה מיוחד בהמבורגרים של הקפטן?  קפטן המבורגר היא אינה עוד רשת מזון מהיר. כאן ישנו דגש גדול על טריות המוצרים ואנו משתדלים להכין את הכל במקום, ללא חומרים משמרים מיותרים. אם בא לכם המבורגר תל אביב בסגנון מיוחד, כדאי לכם לנסות את ההמבורגרים הטעמים שלנו. אלו הן אינן קציצות המבורגר המגיעות קפואות ממפעל; אנו מקפידים על הטריות וכל ההמבורגרים שלנו עשויים מבשר טרי ואיכותי אשר נטחן במקום. כך אנו מספקים לכם את המבורגר טעים, טרי ובעל מרקם מושלם – צרוב מבחוץ ועסיסי מבפנים. 

וכמובן שאי אפשר לדבר על המבורגר תל אביב מבלי להזכיר את הרטבים הייחודיים שלנו, הרטבים שמוסיפים לו קצת עוקץ, אותנטיות ואפילו אקזוטיות. בהתאם לבחירתכם תוכלו ליהנות מרוטב הבית של הקפטן, רוטב צ‘יפוטלה או רוטב ברביקיו טעים. 

וכמובן שעל מנת ליהנות מהמבורגר תל אביב כמו שצריך, חייבים תוספות איכותיות לנשנש בצד. תוכלו לקבל את התוספות במסגרת ארוחת ההמבורגר או לרכוש אותן בנפרד במקרה שרק מתחשק לכם לנשנש את התוספות הטעימות והמיוחדות של הקפטן – צ‘יפס, טבעות בצל, כנפיים וסלט קולסלאו. 

איך אתם אוהבים את הצ‘יפס שלכם? יש כאלו שאוהבים אותו דק ופריך, אחרים עבה ורך ויש כאלו שבכלל אוהבים צ‘יפס בטטה. אז בשביל לא להסתבך אנו מציעים לכם את שלושת הסוגים. ואם אינכם יכולים להחליט בין צ‘יפס לטבעות בצל, אל דאגה – ניתן להזמין המבורגר עם תוספת חצי חצי המשלבת צ‘יפס עם טבעות בצל אשר נחתכו במקום.. יאמי!

ודרך אגב, קפטן המבורגר תל אביב לא שוכח את הצמחונים והטבעונים. גם עליכם חשבנו ולכן הכנו לכם כמה מנות מיוחדות המתאימות לצמחונים. אם אתם רוצים את החוויה, אך ללא בשר, אצלנו תוכלו למצוא את קפטן גארדן המבוסס על פטריית פורטבלו פריכה, או צ‘יזבורגר ערמונים וסלק. שניהם מוגשים בלחמנייה עם תוספות טעימות. 

היכן תמצאו את הקפטן

אם מתחשק לכם המבורגר תל אביב תוכלו לבקר אותנו באחד הסניפים של הרשת. נכון לעכשיו לקפטן המבורגר 3 סניפים בתל אביב – צומת הפיל, כיכר רבין והסניף הכשר במגדל אלון. בכולם תוכלו למצוא את התפריט הנהדר שלנו, הכולל המבורגרים טעימים, מלווים בתוספות ורטבים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. ואם מתחשק לכם המבורגר תל אביב עד הבית או המשרד, אל דאגה, לקפטן שירות משלוחים. 

נשמח לראות אתכם מבקרים אצלנו באחד הסניפים ונהנים מהתפריט הטעים והמיוחד שלנו. תפריט הכולל המבורגרים, עוף, ארוחות ילדים ועוד. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים