הקוסמטיקאית של הסלבס, גם בשבילך

אידיאל היופי משפיע על כולנו, הרצון להישאר צעירים ויפים דוחף גם את הכוכבים הגדולים ביותר למצוא אלטרנטיבות חדשות ויעילות לעור פנים יפה ובריא. אנחנו פה כדי לסקר את הטיפולים המעולים והמוזרים ביותר שהסלבס הכי אוהבים, ולהזכיר לכם שטיפוח עור הפנים הוא אפשרי ובריא!  

טיפולי יופי קיימים משחר ההיסטוריה, כאשר בכל תקופה אידיאל היופי נקבע על ידי הידוענים, והם היו הראשונים לנסות את טיפולי היופי החדשניים של אותה תקופה.

ברוב המקרים טיפולי קוסמטיקה חדשים היו יקרים מאד ופחות נגישים עבור האוכלוסייה הממוצעת שצפתה בכמיהה בסלבריטאים הנוצצים, והמתינה בסבלנות להנגשת הטיפולים לכלל האוכלוסייה. 

הסודות הכמוסים מאחורי הפנים הזוהרות של הסלבס 

  • "טיפול הערפד" להצערת הפנים – טיפול פנים שאהוב על המפורסמים, הוא נקרא כך מכיוון שתהליך הטיפול כולל שאיבת דם מהגוף והעברתו למכונת צנטריפוגה כדי לבודד את הפלזמה, מאחר והיא עשירה במים, חלבונים ותאי דם. טיפול זה מחזק רקמות ומעודד יצירת תאים חדשים.
  • skin Rejuvenation  – תהליך הטיפול מחדש את העור והוא מתבצע בעזרת מכשיר טיפולים מיוחד שעובד על גלי רדיו. מסייע לחידוש מרקם העור, מתיחה ואיזון של קמטים וסדקים על גבי העור.
  • חמר לנשמה – חמר זהו חומר מעולה לספיגת חומרים רעילים מהגוף, ניתן למרוח אותו על פני העור ואף לבלוע כפית חמר ביום, יש אומרים שזה מועיל להיפטר מחומרים רעילים בגוף.
  • עקיצת הדבורה – טיפול פנים מסורתי וקיצוני יחסית, באמצעות עקיצה ממוקדת ניתן להיפטר מצלקות ופצעי עור דלקתיים.
  • טיפול ימי – טיפול מעולה וחינמי הוא שהייה במי ים בין חצי שעה לשעה, פעולה זו מאזנת את הגוף והעור ואף משיבה לו מינרלים חיוניים. 
  • קרם לשקיות מתחת לעיניים – עדות מעניינת של השחקנית סנדרה בולוק אשר משתמשת בקרם לטחורים למריחה מסביב עיניים, באופן מפתיע לא מעט מספרים שזה מטפל בשקיות השחורות. 

כשמדובר בטיפוח עור הפנים אתם תמצאו לא מעט סוגים של טיפולים מעניינים ואף מוזרים, כל שיטה פועלת בצורה שונה בהתאם לסוג העור. טווח מחירי הטיפולים רחב ומשתנה לפי סוג הטיפול והקליניקה הנבחרת, בקרו באתר https://www.yafa-maximov.co.il להתאמת טיפול מותאם אישית.

יש חשיבות גדולה בביקורים שגרתיים אצל הקוסמטיקאית לשמירה על עור בריא ומטופח, בקליניקות מקצועיות תוכלו למצוא מכשור מתקדם שמטפל בשלל בעיות עור. רגע לפני שאתם קובעים תור לקוסמטיקאית יש טיפולים יומיומיים שיעניקו לעורכם חיוניות וברק.

טיפים יומיומיים לשמירה על עור פנים בריא ומטופח 

  1. השמש היא בין הגורמים המרכזיים להתקמטות העור והרס תאים בריאים, חשוב שתנסו להימנע מחשיפה לשמש עד כמה שניתן.
  2. הקפידו על מריחת מסנן קרינה לפנים 30-50 SPF וחדשו אותו מדי שעתיים שלוש בהתאם להימצאותכם בשמש.
  3. מרחו על הפנים באופן יומיומי סרום או קרם  המועשרים בנוגדי חמצון, ויטמין C ויטמין D וויטמין B3.

הקפדה על טיפולי פנים שגרתיים אצל הקוסמטיקאית בשילוב טיפול יומיומי נכון יבטיח לכם עור פנים זוהר ונעים ואף ימנע הזדקנות מהירה של העור.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים