הקמת עסק לתכשיטים כעבודה נוספת

תכשיטים

יש אנשים שמחפשים עבודה נוספת כדרך להגדלת ההכנסה החודשית. אחרים מחפשים עבודה נוספת כדי שתיתן להם משמעות וסיפוק, מבלי שיצטרכו לוותר על תלוש השכר הקבוע. אם גם אתם נמנים על אלה האחרונים, יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון בתהליך הבחירה בעיסוק המתאים לכם.

באופן כללי, כדי לעזור לכם ליהנות מההתעוררות בבוקר, וכדי להבטיח שתוכלו לקום ליום חדש כשאתם שמחים לקראת האתגרים היצירתיים שיפעילו את הדמיון ואת יכולת ההמצאה שלכם – יש כמה דברים שעליכם לשקול בדרך למציאת העיסוק הנוסף המתאים והמספק ביותר, שיכול להיות עסק לתכשיטים (שרשראות, צמידים או טבעות נישואין), אבל גם כל סוג אחר של תעסוקה למשל, קליניקה לדיקור סיני.

דברים שצריך לחפש בעבודה הנוספת כדי שזו תהיה מספקת:

היא גורמת לשינוי חיובי

בחרו בעבודה שתוסיף ערך לעולם שלנו, שתשאיר אותו טוב יותר ממה שמצאתם אותו, ושבאמת תעזור לאנשים אחרים.

היא גורמת לכם ליהנות מעבודה עם אחרים

בהתחשב בעובדה שתבלו מספר שעות בכול יום בעבודה הנוספת שלכם, וודאו שאתם נהנים מהאנשים סביבכם. בין אם אלה עמיתים שעובדים לצדכם בעסק החדש, ובין אם אלה אנשים שאתם נמצאים אתם בקשרי עבודה הדוקים כמו: ספקים מצד אחד ולקוחות מצד שני.

היא גורמת לכם להרגיש שמוקירים ומעריכים אתכם

הכנסה כספית היא דבר נחמד ואי אפשר להתקיים בלעדיה בעולם המודרני. אבל מצד שני, הערכה היא משהו שאתם נושאים אתכם בנפשכם כול יום. הערכה זו יכולה להיות מועברת באמצעות הבעת כבוד, חיוך של לקוח שנהנה מהמוצר, מתנה בלתי צפויה שהעניק אחד הספקים או סתם אמירת ׳תודה׳ מאנשים שבאים אתכם במגע.

היא גורמת לאנשים לתת בכם אמון

נחמד לדעת שאין לכם מישהו שמציץ לכם כל הזמן מעבר לכתף. אתם בעצמכם יוצרים את המשימות, ויש לכם חופש מוחלט לבצע את המשימה ולהחליט מתי היא תושלם.

היא דבר שאתם אוהבים לעשות

יש אמרה די נדושה אבל מאוד מאוד נכונה שגורסת כך: ״מצאו עבודה שאתם אוהבים, ולעולם לא תצטרכו לעבוד בחייכם, ולו יום אחד נוסף״.

עם עבודה בעסק שמתמקד בעיצוב תכשיטים, המוטיבציה שלכם תיבנה מאופי העבודה, ולא רק מהשכר, מניע שמטבעו נשחק מהר מאוד.

היא מתאימה לאישיות שלכם

כל מי שאי פעם עבר מבחן אישיות יודע שלכל אחד יש אישיות ייחודית שמשגשגת, או לא, בסביבות מסוימות. יש אנשים שנהנים לעבוד עם אנשים ויש כאלה שנהנים לבצע משימות. יש אנשים שאוהבים להיות אלה שמקבלים את ההחלטות, ואחרים לא.

לכן, מצאו עבודה שמתאימה להעדפות שלכם. ואגב, אם אתם כל הזמן טועים בבחירה, יש אנשים מקצועיים שיוכלו לעזור לכם לזהות את סוג העיסוק הכי מתאים לאישיות שלכם.

היא מאתגרת אתכם לצמוח

חפשו עבודה שתשפר אתכם ותאפשר לכם לעבוד קשה, בין אם באמצעות:

משימות מאתגרות

הזדמנויות ללמוד ולהשכיל

תביעות להצטיינות

או מנטורים

חפשו עבודה שתאלץ אתכם לצמוח מעבר למערך המיומנויות הנוכחי שלכם ותהפוך אתכם לאדם טוב יותר. בכך היא גם תתרום לקהילה טובה יותר.

היא כוללת ערכים שהולמים את הערכים שלכם

בסופו של יום, היושרה שלכם היא הדבר החשוב ביותר. אל תתפשרו עליה, לא משנה באיזה עיסוק או מקום עבודה תבחרו לעבוד. אם תעסקו בעבודה שמנוגדת לערכים האישיים שלכם, אל תבצעו אותה וגם אל תהיו שם.

היא מציעה תרבות עסקית גמישה

תרבות עבודה המבוססת על גמישות, מציעה מיקוד שמונע מתוצאות, כזו שמחשיבה יותר את ההצטיינות של העובד במשימות שעליו לבצע, מאשר סופרת את שעות העבודה שלו.

היא מעריכה את חיי המשפחה

אתם מעריכים את חיי המשפחה שלכם. גם העבודה שלכם צריכה להעריך אותם.

היא מביאה לאיזון בחיים

העבודה לא כל כך מתישה כשאתם אוהבים אותה. אבל אם אתם לא יכולים להתנסות גם בחוויות אחרות (משחק, תחביב, משפחה) בגלל הדרישות המעיקות של העבודה, זה לא בריא לא לנפש, לא לחיים וגם לא לגוף. מצאו עבודה נוספת שלא תפריע לכם ליהנות מהחיים גם מחוץ לשעות העבודה.

היא גורמת לכם לסיפוק

היכולת להביט לאחור בסיפוק, לאחר שעיצבתם או מכרתם כמה תכשיטים, היא בעלת ערך רב יותר מכול סכום כסף שתכניסו לבנק.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים