טיפים לחתונה קטנה בתקופת הקורונה

טיפים לחתונה קטנה

נגיף הקורונה תפס אותנו בהפתעה והפך את העולם. אם בחודשים האחרונים הייתם עסוקים בתכנון מסיבת החתונה שלכם, אתם בטח מרגישים מבולבלים ומתוסכלים. כדי לסייע לכם לצאת מהמבוכה, הנה כמה טיפים לגבי חתונה קטנה בימי קורונה.

ברור ששום דבר בימינו אינו בטוח, אבל במקום להמשיך ולדחות שוב את מועד החתונה שלכם, אולי כדאי לשקול לצמצם את האירוע, ולערוך חתונה אינטימית יותר, מבלי לוותר על האווירה השמחה והמשעשעת. כיצד?

בחרו באטרקציות וברעיונות לחתונה קטנה שנועדו במיוחד להעלות את מצב הרוח בחגיגה שלכם, לא משנה כמה אורחים ישתתפו בה, כמו:

  • בלונים מעוצבים לקישוט המקום
  • אותיות ענק מוארות במגוון עיצובים, כמו המילה ״אהבה״
  • בר מתוקים, כולל מפל שוקולד וקינוחים מעולים
  • מגנטים איכותיים כמזכרת נהדרת מהחתונה
  • צילום קליפ היקפי שניתן להקרין על מסך רחב תוך כדי האירוע

תחזיות לחודשים הקרובים

כולנו שמענו על חתונות שהיו אמורות להתקיים במאי ונדחו ליוני, ואז נדחו שוב. היום, בשיא עונת הקיץ, האופטימיות עדיין נראית חלום רחוק, במיוחד כשבתקשורת לא נשמעים דיווחים על ירידה במספר הנבדקים המאומתים.

כרגע, המצב רחוק מלהיות אידיאלי לחתונה שחלמתם עליה. לכן, אם אתם יכולים להסתפק בהזמנת מספר אנשים מצומצם שישמרו על עצמם בעזרת מסכות וריחוק פיזי, ובעיקר אם תבחרו לערוך את החתונה בחוץ באוויר הפתוח, בגן אירועים או בחצר הבית – אין שום סיבה שלא תוכלו סוף סוף לערוך את החתונה שרציתם.

אם אתם מתכננים את החתונה שלכם כרגע…

נכון שכרגע הדברים נשמעים פחות מהממים ואי אפשר לדעת מה צופן לנו העתיד, אבל בואו נהיה קונסטרוקטיביים!

אם אתם בשלב המוקדם ביותר של תכנון החתונה שלכם השתמשו בזמן זה של ריחוק חברתי כדי לקבל השראה.

דפדפו בעמודים ב-Pinterest, וסמנו כל מה שתופס את עיניכם.

צרו רשימה של האורחים, אותם אנשים הקרובים ללבכם שממש אי אפשר לוותר עליהם!

צאו לסיור (וירטואלי כמובן) בגני אירועים וקראו את חוות הדעת וההמלצות עליהם.

לאחר שסיימתם חלק זה, התחילו לבחון ספקים פוטנציאליים – להקה, תקליטן, צלם, פרחים וכד׳. למרבה המזל, עכשיו, בגלל הקורונה, תוכלו להקדיש לכך הרבה יותר זמן כך שתוכלו לגלות פנינים נסתרות שבזמנים רגילים היו נעלמות מעיניכם.

לאחר כל זאת, עקבו אחרי הספקים באינסטגרם או בפייסבוק, צרו קשר ודברו איתם, בשיחת וידאו או פנים אל פנים ולראות אם הם מתאימים לכם.

אם אתם נמצאים בשלב מתקדם של תכנון החתונה וכבר קבעתם תאריך, אולם וספקים – אל תבטלו את החתונה – דחו אותה או הפכו אותה לחתונה קטנה. אתם לא צריכים לבטל את החתונה, רק בגלל שהקורונה הרסה את התוכניות לטווח קצר. אל תמנעו מעצמכם את היום עליו חלמתם ובו השקעתם כל כך הרבה מאמץ.

אם תאריך החתונה שלכם אמור להתקיים בחודשים הקרובים, בדקו עם הספקים את מדיניות דחיית האירוע. שוחחו איתם ונסו למצוא תאריך חדש שעדיין פנוי. סביר להניח שרובם יעבירו את האירוע שלכם לתאריך חדש ללא עלות נוספת.

אם תאריך החתונה שלכם אמור להתקיים בסוף 2020 ואתם מרגישים שעדיין מוקדם לערוך שינויים או לדחות אותה, מומלץ לחשוב על תוכנית חלופית ולברר תאריך אפשרי נוסף. כך תוכלו להתמודד הרבה יותר בקלות עם אי וודאות, בידיעה שיש לכם תאריך אלטרנטיבי שקבעתם מראש.

טיפים לשנת 2021

ראוי לציין שתאריכי הספקים לשנת 2021 מתחילים להתמלא מהר מאוד. חתונות רבות מ-2020 כבר נדחו לשנה הבאה ונוספו לכול החתונות שאמורות להתקיים בשנת 2021. כך שתהיה צפיפות רבה, אז צפו למחסור בימים הפופולריים יותר (כמו ימי שלישי, פעמיים כי טוב). לכן:

אם אתם מתכוונים להמתין ועדיין לא לדחות, קחו זאת בחשבון והיו גמישים. ואל תדאגו, האורחים שלכם יבינו!

אם התקציב שלכם מאפשר זאת, כדאי לשקול שכירת מתכנן חתונה שיעזור לכם להתמודד עם האילוצים שכפה עליכם נגיף הקורונה.

חתונה וקורונה

מכיוון שהעתיד אינו ודאי, קשה לחזות:

אילו סוגי דחיות, וכמה דחיות, יהיו מנת חלקם של הספקים?

באיזו מדיניות ינקוט כל ספק?

מהו המאמץ הכרוך בסנכרון כל הספקים במועד החדש (במיוחד כאשר כולם עובדים בעומסים מוגברים משמעותית בהשוואה לשנים רגילות)?

מתכנן חתונות טוב יחסוך לכם הרבה כאבי ראש, עצבים ואולי גם קצת כסף, בגלל כישורי המשא ומתן שלו. יש כל כך הרבה מתכננים מדהימים ומסורים, וההחלטה להעסיק איש מקצוע שכזה, מתגלה כהחלטה נהדרת בדרך לחתונה נטולת מתח ועצבים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים