יבוא מוצרים מסין

המונח "יבוא סיני" שימש לתיאור מגוון רחב של מוצרים מסין, כולל הכל החל מנעליים ועד מכשירי אייפון. בשנים האחרונות, מונח זה הוחל על מקרים בהם הצרכן אינו מודע למדינת המוצא האמיתית, מה שהוביל רבים לרכוש מוצרים מתוצרת סינית מבלי להבין שהם מסין.

במאמר של דייויד קוץ וגרגור מטבוס, הם מצאו כי יותר מ -25% מהסחורות שנמכרות בארה"ב מיוצרות בסין – כלומר יותר ממחצית מכל הסחורות שנמכרות בארה"ב הן יבוא מסין. הסיבה לכך היא שחיסכון בעלויות הייצור הסיני אפשר לחברות נוספות ליהנות מהעברת הייצור לשם וכן להציע מחירים נוחים על מוצריהם. עם זאת, חלה עלייה במספר המוצרים המזויפים

ארצות הברית היא יבואנית הסחורה הסינית הגדולה בעולם. היא מייבאת מוצרים סיניים מאז שנות התשעים. הרישומים מראים כי סחורות בשווי של כמעט 500 מיליארד דולר יובאו מסין בשנת 2017. סין אחראית ליותר מחמישית מהיבוא האמריקאי.

ארה"ב היא אחת היבואניות הגדולות (מבחינת ערך הדולר) של יבוא מוצרים מסין, ומגמה זו נמשכת מאז שנות התשעים. שיא שפרסם בלומברג לאחרונה מראה כי סחורות בשווי של יותר מ -500 מיליארד דולר יובאו מסין בשנה שעברה, שהיוו 1/5 או יותר מהיבוא האמריקאי. נתונים אלה מראים כי סין היא ללא ספק הספק והיבואן הגדול ביותר לארה"ב וזה גם אומר הרבה לאותן חברות שעושות איתן עסקים וגם לאלה.

סין היא אחת היצואניות הגדולות בעולם. ארה"ב מנסה כל העת להוריד את היבוא מסין כבר עשרות שנים.

סין היא אחת היצואניות הגדולות בעולם. על פי מחקר שערכה יחידת המודיעין של האקונומיסט, משנת 2000 עד 2013, חלקה של סין בייצוא העולמי עלה מ -14% ל -30%. זה היה דאגה גדולה למדינות רבות. כי אם סין תמשיך בצמיחתה המהירה כשוק יצוא, ייתכן שמדינות אחרות לא יוכלו להתחרות בה ועלולות לאבד את חלקן גם ביצוא העולמי.

תהיה לכך השפעה עצומה על הכלכלה ומאזן הסחר בין סין לארה"ב אם יבואם ימשיך לגדול במהירות.

כלכלת סין פורחת והיא הפכה לשחקן דומיננטי בשוק העולמי, כאשר היצוא והיבוא שלה גדל בקפיצות.

עלייתה של סין כיבואנית מוצרים הובילה לגידול משמעותי בשימוש במוצרים אלה במדינות רבות. הדבר הביא לעליית מחירי היבוא. ככל שיותר אנשים צורכים מוצרים מיובאים, גם הביקוש לסחורות באיכות גבוהה יותר גדל.

השימוש בסין כיבואנית סחורות גרם למלחמות סחר קשות בין מדינות כמו ארצות הברית וסין. מדינות כמו אוסטרליה נאלצו להגביל באופן חמור את היבוא מסין על מנת שיוכלו להגן על התעשיות שלהן שלא יימחקו על ידי מוצרים בעלות נמוכה מסין.

חלק זה דן מדוע סין הופכת ליבואנית של מוצרים ממדינות אחרות, המיוצרות לאחר מכן על ידי מפעלים סיניים. ישנן סיבות רבות למגמה זו הכוללות עלויות נמוכות יותר, חומרים נגישים יותר והטבע המשתנה של העדפות הצרכנים.

צרכנים רבים בסין התחילו ב"אופנה מהירה "שבה הם רוכשים בגדים תוצרת זולה שהם פשוט אופנתיים מספיק כדי לעדכן אותם. הדבר גרם לזינוק עצום בייבוא מסין למדינות אחרות, אך גם הוביל לכמה בעיות איכות בחלק מהסחורות המיובאות עקב שינוי הסטנדרטים בנושא בטיחות ובקרת איכות.

סין היא אחת הכלכלות הגדולות בעולם. יש לה תוצר ממוצע לנפש של 13,800 דולר, שזה בדיוק מתחת לזה של יפן ודרום קוריאה.

זה הופך את סין לשוק אטרקטיבי לעסקים ויצרנים. הצמיחה הכלכלית המהירה בסין הביאה גם לעלייה במספר היבוא מסין, המהווה כיום כ -30% מסך היבוא לארצות הברית.

לסין יש כלכלה גדולה ומגוונת ביותר והצליחה לייצר ולייצא הרבה יותר ממה שהיא באמת צריכה מקומית, מה שיוצר תחרות עזה על ייצוא סחורות למדינות אחרות כמו גם ליצרנים סינים מקומיים.

האתגר לעסקים אמריקאים הוא כיצד להתחרות במוצרים הזולים הללו מבלי להחליף אותם או לאבד רווחים מכיוון שהם יכולים להוריד את מחיריהם כל כך.

סין היא יצרנית וצרכנית הסחורות המובילה בעולם. זו גם מדינה עם שוק גדול מאוד. ארה"ב מטילה את חוקי הסחר שלה על סין במשך עשרות שנים, מה שהוביל לייצור וייצוא סין לגידול משנה לשנה. סין הפכה כעת ליצואנית המוצרים הגדולה ביותר וארה"ב מייבאת יותר מאי פעם.

חברות רבות חוששות מחוסר האיזון במסחר בין סין למדינות אחרות. הם חוששים שהם יהיו בעמדת נחיתות אם המתחרים שלהם יצליחו למכור מוצרים בזול יותר הודות למדיניות סחר חוץ.

אחד היתרונות שיש לסין על פני מדינות אחרות הוא הסובסידיות שלה לאזרחיה. אחת הסיבות העיקריות לכך שהחברה האמריקאית מודאגת מהיבוא מסין היא כי היא חוששת לאבד לקוחות מכיוון שאינה יכולה להתחרות בה במחירים.

סין היא הרוכשת והמוכרת הגדולה בעולם של מוצרים ושירותים. סין היא גם אחת היצואניות הגדולות בעולם. לסין יש השפעה משמעותית על הסחר והתעשייה במדינות אחרות.

היבוא מסין יכול ללבוש צורות רבות, אך הוא מורכב בעיקר ממוצרים זולים יותר מאלו שמיוצרים במדינות אחרות ונמכרים במחיר נמוך מזה שהצרכנים היו משלמים במולדתם. זה כולל: ביגוד, נעליים, צעצועים, טלפונים ניידים, מחשבים וספרים. לדוגמה:

חלק זה יחקור כמה דוגמאות בולטות לייבוא סיני הכולל יבוא מסין לאירלנד, סודן וניגריה

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים