ייעוץ עסקי לעסקים קטנים – האם זה בכלל רלוונטי לכם?

חברות גדולות משקיעות מאות אלפי ואף מיליוני שקלים בשנה בשירותי ייעוץ עסקי, ארגוני ואסטרטגי ומבחינתכן, כל שקל שהן משקיעות בייעוץ זה הוא השקעה מנצחת בעסק. לעומתן, בגזרת העסקים הקטנים לא קיימת התרבות הזאת והשאלה היא האם בצדק. ובכן, הכלל על פי המומחים של חברת go-up הוא מאוד פשוט: כל ייעוץ עסקי, שניתן לכל סוג של עסק בכל גודל, הוא בעל ערך מוסף לעסק. בכל רגע נתון, יכול כל עסק להיות במקום אחר מהמקום בו הוא נמצא ואם העסק לא יודע לזהות את המקום הזה או את הדרך אליו, יועץ עסקי הוא לעיתים בעל המקצוע היחיד, שיכול לסייע לו בכך. אז השאלה היא לא האם נדרש לכם ייעוץ עסקי או לא, אלא האם אתם מרוצים מהמקום בו אתם נמצאים או שהייתם רוצים לקחת את העסק שלכם למקום אחר.

הערך הנוסף של ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי, ארגוני ואסטרטגי הוא שירות עסקי, הניתן לארגונים, חברות ובתי עסק בכל רחבי העולם. לשירותי ייעוץ אלה ישנו כמובן ערך מקצועי קונקרטי חשוב מאוד בניהול העסק ובהתנהלותו. יחד עם זאת, לייעוץ עסקי ישנו ערך חשוב מאוד, שאותו אמור להכיר הלקוח בעצמו וחברות גדולות אכן מכירות בו ומבינות את חשיבותו. את הערך הזה ניתן להגדיר בצורות שונות, פשוט מכיוון שהוא נוגע להיבטים שונים של ניהול נכון – חשיבה עסקית מתקדמת, מצוינות, חתירה מתמדת למטרה, התרחבות, מקסום הרווח לבעלי המניות, פתרון בעיות ובאופן כללי תנועה מתמדת קדימה. במילים אחרות, אחד הערכים החשובים שמספק ייעוץ עסקי לכל עסק הוא הערך של תנועה קדימה, של חשיבה מתמדת על שיפור, צמיחה ושגשוג. עסק שאינו צומח לא נשאר במקום, אלא נסוג לאחור. עסק שרוצה לשרוד, חייב לצמוח ועסק שרוצה לצמוח חייב לנוע כל הזמן קדימה, לחפש נתיבים חדשים של צמיחה ולממש את הטובים שבהם.

אז למה נדרש ייעוץ עסקי?

ובכן, כבעלי העסק אתם עסוקים מן הסתם, בניהול השוטף של העסק. תזרים מזומנים, טלפונים מספקים, תלונות לקוחות, מלאי, הנהלת חשבונות, עובדים – כל אלה מעסיקים אתכם באופן שוטף ובתוך כל אלה, אין לכם באמת את היכולת להתרומם מעל העסק ולחשוב על הצעד הבא, על כיוון הצמיחה הבא או על המהלך האסטרטגי הבא. עוד יותר מכך, אם העסק שלכם חווה קושי מובנה או מתמשך, לא רק שאתם לא יכולים לחשוב על צעדי הצמיחה הבאים, אלא לרוב לא תוכלו לחשוב על האופן בו תוכלו להציל את העסק. ייעוץ עסקי, כדוגמת הייעוץ שמספקת חברת go-up ללקוחותיה, מאפשר לעסק ליהנות מפונקציה עסקית נוספת בעסק, המסופקת לו במודל של אאוטסורסינג – בזמן שאתם מנהלים את העסק באופן שוטף, היועץ העסקי חושב על הצעד הבא כדי להציל את העסק (אם העסק חווה קשיים) או כדי להניע אותו קדימה. מעורבות זו מסייעת גם לכם לצאת מהמשבצת של הניהול השוטף, לפתח מיקוד סביב אתגרים מתקדמים יותר בניהול, לפתח חשיבה עסקית מתקדמת ולפתח רצון, מוטיבציה ויכולת לנוע קדימה. לא לחינם בוחרות חברות גדולות להשקיע כסף רב בייעוץ עסקי ואסטרטגי של go-up ולא לחינם חשוב שגם אתם, בעלי העסקים הקטנים, תכירו בחשיבות הייעוץ העסקי לעסק שלכם ולכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים