מה חשוב לדעת לפני שמארגנים כנס חברה?

לפני שמארגנים כנס חברה צריך לערוך ממש מחקר שוק, לא פחות מכך. אמנם אתם לא רוכשים מוצר שמצריך השוואת מחירים, אבל אין ספק שתצטרכו לסקור אולמות אירועים, לבדוק אופציות מול נותני שירותים, לשכור אטרקציות, ציוד ועוד. כל האלמנטים שהזכרנו כאן, הם דברים שמצריכים בדיקה מקדימה. ובכדי לחסוך ולהימנע מכאבי ראש, אנחנו נמליץ לכם על סיוע של חברת הפקות כנסי חברות.

רגע לפני שמוציאים מייל פנימי בחברה המעדכן על כנס חברה, ורגע לפני שהקולגות גם מקבלים עדכון לגבי הכנס, חשוב לוודא שהכול סגור הרמטית. אנחנו מתכוונים לכך שנותני השירותים מכירים את תפקידם, הלוקיישן של האירוע מוזמן, האירוע ממותג ועוד. בואו נתחיל עם אחד הפרמטרים הכי מהותיים בארגון של כנס חברה, בחירת המקום בו ייערך האירוע. כמו שחכמים מאיתנו כבר אמרו יותר מפעם, זה הכול עניין של לוקיישן. הנה כל מה שכדאי לדעת בנושא:

כנס חברה הוא הזדמנות מעולה עבור נטוורקינג

המילה נטוורקינג נגזרת מהפעולה של יצירת שיתופי פעולה עסקיים ומקצועיים. כנסי חברות הם הזדמנות מעולה עבור יצירת קשרים ושיתופי פעולה, בין אם תחום העיסוק שלכם הוא כזה או אחר. בכדי לעודד נטוורקינג בכנסים עסקיים, יהיה אפשרי למקם עמדות שונות ברחבי אולם האירועים, בהן כל חברה תסביר על עסקיה וחיפושי שיתופי הפעולה שלה.

אם אתם רוצים לעודד נטוורקינג בכנס שלכם, אתם אפילו יכולים להפוך את הנושא של הכנס לנושא הזה של שיתופי פעולה. תזמינו את האורחים שלכם לחשוב על יצירת שיתופי פעולה, תיידעו אותם מראש לגבי מהות הכנס. כך הם יוכלו להגיע עם תוכנית פעולה מוגדרת, שתדייק את גיבושי שיתוף הפעולה שלה עם גורמים אחרים.

מיתוג אירועים עסקיים הוא תמיד חשוב

בין אם אתם עומדים לקיים אירוע מסוג כזה או מסוג אחר, תמיד יהיה חשוב למתג אותו בצורה מקצועית ומעניינת. אפשר למתג את המוצרים שלכם, למתג שולחנות וכיסאות, ספלים של קפה, סכו"ם, בלונים, חולצות, מזכרות לאורחים ועוד.

אם אתם משחררים את האורחים שלכם בסוף הכנס עם מתנה כלשהיא, יהיה כדאי למתג את המתנה הזאת. בימינו אפשר למתג כל מה שאתם רק רוצים, בין אם מדובר בציוד קמפינג, כלי מטבח או מוצרים חשמליים, שמשיות, אוהלים ועוד. מיתוג משאיר אתכם בתודעה של האורחים שלכם, של עובדים והקולגות. ביום שמשי בו הם יוצאים לפיקניק, תהיה להם צידנית ממותגת לבירות שלהם.

כדאי לשקול טרקלין עסקים

אם אתם עומדים לקיים אירוע עסקים, כנס חברה או אירוע עסקי מסוג אחר, יהיה חשוב לבחור במיקום הנכון, עם עדיפות לטרקלין עסקים. טרקלינים של עסקים כוללים את מקומות הישיבה, את מערכות התקשורת, במה להרצאות ועוד.

תוכלו למצוא מתחמי אירועים שבהם יש טרקלינים של עסקים, אבל אפשר גם להגיע לטרקלין עסקים בבית מלון. כך או כך, תוכלו לקיים את כנס החברה במקום שמיועד בדיוק למטרות האלו. ויש לכך לא מעט יתרונות. מעבר לנראות והרושם, טרקליני עסקים בדרך כלל מאובזרים גם בכלל הציוד שכנסים עסקיים מצריכים, תוכלו להנות מהשירות של מלצרים ועוד.

המאמר נכתב באדיבות יער בראשית.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים