עורך דין לעסקים קטנים מלווה אתכם בדרך להצלחה

עורך דין לעסקים קטנים

עצמאים ועסקים קטנים הם התחום הכי משגשג בישראל בשנים האחרונות, גם בגלל השינויים הברורים בשוק התעסוקה. יש פחות ופחות שיכירם ויותר פרילאנסרים וכולם זקוקים להדרכה, ייעוץ וליווי משפטי בשלב זה או אחר של דרכם המקצועית. לעסק קטן יש צרכים משלו, מהרגע שהוא נרשם כעסק ועד שהוא יוצא לדרך, ולא פעם גם במהלך הפעילות שלו הוא נזקק לשירותי עורך דין לעסקים קטנים לטיפול בעניינים שוטפים או כאלה שצצים מדי פעם בגלל אופי הפעילות. לכן, מומלץ למצוא מי שיוכל לטפל בכם באופן שוטף, ללמוד את העסק והצרכים שלכם ולתת לכם מענה מדויק ומהיר במקרים שבהם תזדקקו לעורך דין ולייעוץ משפטי.

הכנת חוזים עם לקוחות, ספקים ועמיתים

לא משנה מהו תחום העיסוק שלכם, בעסקים החוזים קובעים. יש מקרים שבהם רק מילה מול מילה מספיקה ויש מקרים סבוכים יותר של הזמנת עבודה או הכנת מוצרים שמחייבים חתימה על חוזה. בין אם מדובר באספקת מוצרים או שירותים, מומלץ להכין חוזה סטנדרטי שאפשר גם לשנות במקרים מסוימים, כדי שיהיה לכם בסיס טוב ונכון לעבודה. כך תגנו על האינטרסים שלכם כבעלי העסק שנותן שירותים וגם תוכיחו ללקוחות שלכם שאתם רציניים ומכבדים את מעמדם ולכן מגינים על הזכויות שלהם בחוזה. זה נכון גם בנוגע לעריכת חוזה עם ספקים שמתחייבים לפניכם וגם עם עמיתים שירצו ליצור אתכם שיתופי פעולה. חובה להקפיד על כך כדי שלא תאבדו גם כספים וגם מוניטין בגלל אי עמידה בחוזה מולכם או בגלל אירוע שלא תוכלו לשלוט בו.

טיפול שוטף וליווי משפטי

רבים מהעסקים זקוקים לבחינה מתמדת של מסמכים משפטיים, חוזים ומסמכי התקשרויות שונים בארץ ובחו"ל. כמו כן, יש צורך מדי פעם בבדיקת נתונים ואימות שלהם על מנת לבצע עסקה של נדל"ן או רכישה של טובין כלשהם. עורך דין לעסקים קטנים מטפל בכל זה בצורה שוטפת ונותן לכם שירות עקבי. הוא זה שאתם פונים אליו לפני שאתם עושים צעד משמעותי והוא אמור לבדוק ולהגיש לכם חוות דעת משפטיות לפני שאתם מסכימים או מאשרים כל חתימה על עסקה. אל תוותרו על מתן חוות דעת כאלה לעולם.

נזקים לאמינותכם ולשמכם הטוב

יש מקרים של כוח עליון ויש מקרים שאי אפשר לשלוט בהם, אבל מקרים של פגיעה בשמכם הטוב בגלל השמצות פרועות שמפזרים המתחרים שלכם או לקוחות מאוכזבים ונקמניים שתובעים אתכם שוב ושוב לבד או בארגון תביעות ייצוגיות קנטרניות, גם הם חלק מהמקרים שבהם מטפל עורך דין רובולו לעסקים קטנים. כאשר יש סיבה למישה לפגוע בכם הטיפול חייב לעבור מיד למישור המשפטי, גם אם בסופו של דבר לא תגישו תביעה. המקרים האלה מוכיחים לכל מי שמנסה לשבש את הפעילות העסקית שלכם שאין לו אפשרות לפגוע בכם ולכם יש יתרון – אתם לא נותנים לשמועות להתפרסם וגם נלחמים בהן באמצעות האמת.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים