עסקים קטנים? כמה אתם מכירים את הלקוחות שלכם?

מערכת CRM

גם אם אתם עסק קטן, אין זה אומר שאתם זוכרים כל לקוח ולקוח. בטח לא כל הזמנה שמתבצעת. כשיש לכם עסק קטן, יהיה חשוב עבורכם שתדעו כל יום ביומו מה יש לעשות באם ישנם פעולות שונות הקשורות ללקוחות שלכם שמתבצעות באופן חוזר מדי חודש.

לקוחות, בוחרים להיות הלקוחות שלכם כל יום מחדש. כשהיחס מכם הוא טוטאלי, גם הלקוחות שלכם ירגישו בכך וייתכן כי זה הדבר העיקרי שמושך אותם חזרה אליכם.

אם אתם רוצים להיות בשליטה מלאה על המתרחש אצל הלקוחות שלכם, ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות בכדי להישאר על הגל-

הכירו את CRM

אם קראתם את האותיות באנגלית ולא הבנתם במה מדובר, אל דאגה. אנחנו פה בשביל להסביר. מדובר במערכת הנקראת מערכת CRM וקיצור האותיות הוא למעשה- Customer Relationship Management. המערכת, כל תפקידה זה לספק לכם, כעסק קטן, את הכלים הדרושים לניהול נכון של הלקוחות שלכם. כך, תוכלו לשגר ללקוחות שלכם הצעות מחיר, לחולל דוחות, לייצר טפסים אוטומטיים לחתימה וכמו כן גם לחייב באופן מחזורי. למערכת זו עוד אינספור אפשרויות שכל ייעודן הוא לעזור לכם לגרום ללקוחות שלכם להיות הכי מרוצים שאפשר.

חשבו על קהל היעד שלכם

כעסק, לפעמים יש לחשוב על קהל יעד מאוד מסוים כדי לעזור לעסק להתמנף. גם אם העסק שלכם מדבר לכמה קהלים, נסו להתמקד כל פעם בקהל יעד אחד ולצאת בסיסמאות או במוצרים הקשורים ספציפית לקהל היעד הזה. הדבר תמיד מעניק חמימות בקרב קהל היעד המדובר ויזמין אליכם לקוחות חדשים שנתקלו בפרסומים או במבצעים הקשורים אליהם. עשו מחקר על הלקוחות שלכם, הבינו מה מדבר אל כל אחד ואחד מהם והדבר יעזור לכם לגרום להם לחזור שוב ושוב.

צרו תוכנית עסקית

כאשר אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם, אתם למעשה מציעים להם שירות כלשהו שהם צריכים. לרוב, לקוחות אוהבים לדעת על מה הם משלמים ועל אופי השירות. וכמו שאתם מעניקים לכל לקוח ולקוח יחס אישי ואינדיבידואלי, כך גם לגבי התוכניות העסקיות שלהם. תוכלו להציע ללקוחות שלכם תוכנית עסקית של רבעון או של שנה ולהראות להם איך אתם מתכוונים לסייע להם וכיצד זה נראה. כשלקוחות רואים בעיניים שלהם את הדרך, הדבר ייתן להם תחושה טובה יותר לגביכם ולגבי טיב עבודת העסק שלכם.

אם יש לכם עסק, כנראה הבנתם שכמעט הכל סובב סביב הלקוח. אתם רוצים למשוך אותו אליכם, לגרום לו לאהוב את מה שיש לכם להציע ובסוף גם שיקנה את המוצר עליו עמלתם. ואם הבנתם שכמעט הכל סובב סביב הלקוח, רצוי שתכירו אותו. רק כך תוכלו לגרום לו לשביעות הרצון אותה אתם מעוניינים להשיג.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים