פיצוחים קלויים ישר מהתנור אל הצלחת

פיצוחים קלויים ישר מהתנור אל הצלחת

אחת ההנאות הגדולות ביותר של ישראלים רבים, בערבי שישי-שבת, במהלך השבוע כשהם יושבים עם חברים וצופים באירועי ספורט שונים, מבלים בחוף הים או פותחים שולחן עם בני משפחה וחברים במהלך ביקור בית, היא לאכול פיצוחים מסוגים שונים.

כמו שנהוג להגיש עוגה או פירות לאורחים, כך נהוג להגיש גם צלחת אחת מלאה בפיצוחים מסוגים שונים או צלוחיות קטנות שבכל אחת מהן יש סוג ספציפי של פיצוחים. לעיתים ליד אותן צלוחיות, יהיו מוכנות כבר צלוחיות קטנות ריקות בשביל שיהיה ניתן לזרוק לתוכן את הקליפות השונות. כל אחד מהסועדים יוכל לבחור אילו פיצוחים לאכול ועל מה הוא מעדיף לוותר.

החלוקה לפיצוחים מתבצעת בשני מישורים. יש את המישור הרחב, פיצוחים קלויים אל מול פיצוחים קלופים. יש את המישור הספציפי יותר של פיצוחים מסוג כזה או מסוג אחר. לא פעם, ההבדל בין פיצוחים קלויים לקלופים, ישפיעו גם על השאלה, איזה סוגי פיצוחים לקנות, בגלל הטעם ומרכיבים שונים.

במאמר זה נסביר מה זה פיצוחים קלויים ומה ההבדל בינם לבין פיצוחים קלופים. כמו כן, נסביר איך אפשר לקנות פיצוחים בצורה נכונה והאם אפשר לעשות פיצוחים בבית או שמא חייבים לקנות אותם בחנות או בפיצוחיה.

מה זה פיצוחים קלויים ומה ההבדל בינם לבין קלופים?

כאמור, אנחנו יכולים למצוא שני סוגים של פיצוחים, קלויים וקלופים. פיצוחים קלופים הם כאלה המגיעים אלינו כפי שהם. כלומר, כפי שמגדלים אותם כך אנחנו נקבל אותם אל השולחן. יש הסבורים שבקליפות של הפיצוחים יש מרכיבים שאנחנו זקוקים להם ונחשבים חיוניים לגוף שלנו.

לעומת זאת, פיצוחים קלויים הם כאלה שעברו תהליך קלייה אשר הוסיף להם טעם וכן הרבה פעמים מרכיבים נוספים. למשל, אפשר לעשות קליית שמן מה שכמובן מוסיף לפיצוחים טעם מסוים, כמו כן אפשר לעשות קלייה במיקרוגל וכן קלייה יבשה בתנור או במחבת (ללא שמן). הרבה פעמים בתהליך הקלייה גם מוסיפים מלח, מה שמשנה את הטעם וכן את המרכיבים הקלוריים של הפיצוחים.

בעיקרון, פיצוחים קלויים נחשבים הרבה יותר טעימים מפיצוחים רגילים. הם כוללים מרכיבים תזונתיים נוספים שאנחנו לא יכולים למצוא בפיצוחים רגילים. הרבה פעמים גם מסירים מהם את הקליפה ומקבלים רק את החומר הגולמי.

איפה וכיצד ניתן לייצר פיצוחים קלויים?

כמו שציינו, ניתן לבצע תהליך של קלייה בבית, באמצעות מיקרוגל, תנור, מחבת ושמן. אפשר לעשות את זה לאגוזים, בוטנים, גרעינים שחורים ועוד. כל אחד על פי בחירתו.

יחד עם זאת, אם אנחנו רוצים ליהנות מפיצוחים קלויים ברמה גבוהה, מגוונים וטעימים, אזי שהבחירה הטובה ביותר עבורנו היא לקנות בחנות כמות מספקת של פיצוחים שיכולים להספיק לנו לכל השבוע ומעבר לכך. צריך לציין, הפיצוחים יכולים להחזיק מספיק זמן מבלי להתקלקל אם שומרים אותם בתנאים טובים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים