פתרונות הדפסה לעסקים

תקשורת דיגיטלית וטכנולוגיות עדכניות נמצאות בכול מקום בעולם העסקי של ימינו, אבל משרד ללא נייר הוא עדיין יותר חלום מאשר מציאות. ההדפסה חיונית לפעולות היומיומית, וחשוב לשים לב לעלות וליעילות של המדפסת.

הדגם של המדפסת שתבחרו תלוי במענה שלכם על השאלות:

  • מהי הכמות שאתם מתכננים להדפיס?
  • אילו חומרים אתם אמורים להדפיס (צבעוני, שחור לבן, טקסט, גרפים)?
  • האם המדפסת אמורה לכלול כמה תכונות נוספות?

הדפסה במסגרת תקציבית

אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות זה לקבוע מסגרת של תקציב. השאלה היא: כמה כסף אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא עבור הדפסות? כדי שתוכלו לענות, עליכם לדעת כמה דברים בסיסיים על תהליך ההדפסה, ועל צרכי העסק שלכם.

חיסכון כספי עשוי להיות קריטי לעסק הקטן, אבל אל תתלהבו ממדפסת במחיר מפתה. לעתים קרובות, המדפסת הזולה ביותר דורשת החלפה מתמדת של הדיו או הטונר, כך שבטווח הארוך עדיף לרכוש מדפסת יקרה יותר.

סוגי מדפסות

קיימים כמה דגמי מדפסות, כמו: דיו, לייזר מונוכרום או LED. לכול מדפסת יש יתרונות וחסרונות משלה. היום, ההבדלים במהירות ובאיכות הצטמצמו, אבל עדיין יש כמה הבדלים בין המדפסות השונות, לדוגמה: 

  • אם אתם זקוקים להדפסת מסמכים ללא אלמנטים גרפיים, מדפסות LED או לייזר מונוכרומטי, יעשו את העבודה.
  • אבל אם אתם מחפשים מדפסת להדפסה של תמונות במראה חלק, עדיף לרכוש מדפסת הזרקת דיו. 
  • ומה באשר להדפסת UV? הדפסת UV היא סוג של הדפסה דיגיטלית אשר משתמשת באור אולטרה סגולי לייבוש הדיו בזמן ההדפסה. כאשר המדפסת מפזרת דיו על פני המצע, נורות UV המעוצבות במיוחד עוקבות אחרי ההדפסה ומייבשות את הדיו באופן מידי. מדפסות אלה כוללות כמה מטכנולוגיות ההדפסה המעודכנות ביותר בשוק, וזמינות היום גם להדפסות ביתיות. 

להשתמש בשירותי הדפסה

בסופו של דבר, הכול תלוי גם בכמות ההדפסות שאתם מתכוונים להדפיס. אף אחד לא צריך מדפסת שסתם תעמוד ותאסוף אבק, אז מוטב להעריך מהי כמות ההדפסות שתדפיסו בדרך כלל.

מדפסת אטית אחת לא תתאים למשרד שבו תריסר עובדים צריכים להשתמש בה. מכאן, שלעתים הפתרון היעיל והמעשי ביותר הוא בחירה בעסק שמעניק שירותי הדפסה. כמויות ההדפסות ומורכבות העבודה עשויות למצוא את פתרונן בשירותי הדפסה שמעניקים ספקים שונים.

שירותי הדפסה מרחוק עשויים לשפר את הפרודוקטיביות של תהליך ההדפסה כולו של עסק קטן, ולחסוך לו כספים רבים.

תפעול חסכוני

לא מעט עסקים וחברות סטרטאפ נאבקים להישאר עם הראש מעל המים, ולכן בזבוז כספים אינו אופציה. 

כשאתם בוחרים לרכוש מדפסת משלכם, שימו לב הן לעלות המדפסת והן לעלויות השוטפות של החומרים המתכלים. לפעמים, עדיף לרכוש מדפסת יקרה ולהוזיל את התשלומים החודשיים, מאשר להיפך.

בכול מקרה, בחרו במדפסת אשר מתאימה לצרכים ולתקציב שלכם וקחו בחשבון את עומס העבודה שיוטל על המדפסת שלכם ואת המהירות הנדרשת.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים