קידום ושיווק עסקים באינטרנט, זה הזמן להתחיל

הקורונה ממשיכה לככב בכותרות, ככל שמספר המקרים עולה – הממשלות ברחבי העולם מקבלות החלטות קשות ובארץ עדיין מגבילים פעילות של עסקים רבים עקב המגפה. זו מכה אדירה לעסקים רבים – ולמרות שהנגיף פגע בפעילות עסקית, בעלי עסקים רבים הבינו שהיעדר נוכחות מקוונת עלול לפגוע יותר, במיוחד בזמנים הללו. הנה כמה סיבות למה עליכם להשקיע בקידום ושיווק העסק שלכם באינטרנט, דווקא עכשיו. 

הלקוחות שלכם יותר מתמיד, באינטרנט 

אנשים רבים נשארים בבית כדי להפחית את התפשטות הנגיף, מה שאומר שהשימוש באינטרנט ובמדיה החברתית זינק בשנה האחרונה. קמעונאי חנויות מסחר אלקטרוני ראו זינוק משמעותי של קניות אונליין והחלו לספק משלוחים מהירים, נטולי מגע כדי להמשיך לבצע הזמנות גם בתקופה המאתגרת של הסגרים. השימוש במדיה החברתית הרקיע שחקים כשאנשים מבלים יותר זמן בפייסבוק ואינסטגרם בעיקר כדי להישאר מחוברים לכל החברים והמשפחה. 

נעשים יותר חיפושים בגוגל כדי להבין היכן להשיג פריטים ושירותים חיוניים בתקופה זו. למרות הקורונה, אנשים עדיין זקוקים לשירותים של אנשי מקצוע וחנויות מוצרים. 

לכן, עכשיו יותר מתמיד חשוב לוודא שאנשים שמחפשים את השירות שלכם יוכלו למצוא אתכם בלי מאמץ באינטרנט – אחרת איפה עוד הם יתקלו בעסק שלכם? 

פחות תחרות

למרבה הצער, הקורונה השפיעה כבר רבות על הכלכלה – הרבה עסקים לא הצליחו לשרוד. המשמעות היא מאוד פשוטה…יש סיכוי שאתם מתמודדים כרגע עם פחות תחרות, לתקופה הקרובה לפחות. שירותי קידום ושיווק עסקים באינטרנט לא רק יעזרו לעסק שלכם לשרוד – אלא גם אחרי משבר הקורונה יעמידו אתכם בנקודת פתיחה חזקה לעומת מתחרים חדשים שיגיעו. כמו שאומרים – תעשו לימונדה מהלימונים. 

יותר גמישות 

לאור משבר הקורונה והקשיים שעסקים רבים נקלעו אליהם, חברות וסוכנויות דיגיטל רבות החלו לספק חבילות שירותים מיוחדות עבור בעלי עסקים שמעוניינים לפתח את הנוכחות המקוונת שלהם – זה יכול לבוא לידי ביטוי בבניית אתרים במחירים יחסית נגישים, בשירותי קידום ושיווק משתלמים, הטבות שונות ועוד. לכן, למרות שבזמן משבר המקום הראשון שנהוג לקזז ממנו זה השיווק – אנחנו ממליצים לכם בחום להעז עכשיו ולנצל את מצב השוק כדי לקדם את העסק שלכם להצלחה. 

אתם צריכים להיות מוכנים להתאוששות

למרות שהאירועים העכשוויים עשויים להיראות כאילו הם יימשכו לנצח – בקרוב חיי היומיום יתייצבו, הרגלי הצריכה ישובו לנורמה והמיתון כתוצאה מכך יסתיים. כאשר זה יקרה – העסקים גדולים כקטנים שהכינו את עצמם מוקדם יותר – יצליחו לשגשג יותר מהתקופה שהייתה לפני הקורונה. 

כאמור אחת ההשפעות של המגפה היא שיותר אנשים התרגלו לבצע את הרכישות שלהם באינטרנט, במיוחד בקרב אנשים שלא השתמשו הרבה באינטרנט בעבר. כדי לעמוד בזינוק הזה – המותג שלכם צריך להיות בעל נוכחות מקוונת חזקה. 

כמה מילים אחרונות 

בקיצור – מה שתעשו במהלך המיתון יכול לקבוע את הצלחת העסק שלכם גם בסיום המשבר. 

אז האם כדאי להתחיל לשווק את העסק בדיגיטל עכשיו? 

התשובה ללא ספק, כן! 

אתם רק צריכים למצוא את הדרך הנכונה להתחיל לשגשג ושיווק דיגיטלי מספק לכם הזדמנות לא רק לחזק את העסק שלכם עכשיו, אלא לתפוס תאוצה גם לעתיד ולספק לכם את החופש כדי להמשיך לגדול. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים