רעיונות עסקיים לנשים שרוצות לעבוד מהבית

להישאר בבית עם הילדים זה מותרות שאימהות רבות פשוט לא יכולות להרשות לעצמן. אבל אם את לא רוצה לחזור למשרד כשמסתיימת חופשת הלידה, יש לך אפשרות אחרת.

את יכולה להקים עסק משלכן ולהפעיל אותו מהבית, ובסופו של דבר תגלי שאת מרוויחה יותר מכפי שהרווחת כשכירה, כלומר, אם תעשי את זה נכון. הנה חמש רעיונות עסקיים להפעלת עסקים מהבית, שיכולים להתאים לך.

מכירות באינטרנט. יש לזה המון ביקוש

אמנות ה-eBay, או עסקי קנייה ומכירה באינטרנט, נשארו בגדר מסתורין להרבה אנשים, אבל זה יעד שאפשר לכבוש אם חוקרים היטב את הנושא. זה מתחיל ונגמר באיסוף פריטים שונים במחירים נמוכים ומכירתם במחירים גבוהים יותר.

את יכולה למכור מאות פריטים ביום, אם תיכנסי לזה ברצינות, וזוהי שיטה מעולה להשיג רווחים משמעותיים, במיוחד אם יש לך מקורות מידע על סיטונאים זולים שיכולים להשיג לך כמה עסקאות רציניות.

להיות עוזרת וירטואלית. כמו סופרוומן של עסקים

רק בגלל שנשארת בבית, זה לא אומר שאת לא יכולה להמשיך לעבוד במשרה דומה לזו שעזבת, גם אם זה במשרה חלקית. עסקים רבים מעסיקים היום עוזרות וירטואליות, כשיטה נהדרת לחיסכון בכסף, באמצעות מיקור חוץ. אתן יכולות להיות אחראיות על:

  • קבלת והוצאת שיחות.
  • ארגון הזמנות מספקים.
  • ניהול לוחות זמנים ויומני פגישות.
  • להגיב על הודעות דואר אלקטרוני.
  • ארגון פרטי טיסה לחו"ל.
  • או הזמנת מתנות.

יתכן שמי שיעסיק את השירותים שלך יהיו עצמאים שעובדים לבד וזקוקים לשירותי מזכירות וניהול משרד, כך שתוכלי לקחת כמה לקוחות על מנת להגדיל את הרווחים שלך.

יצירת מוצרים שיבטאו את האישיות הגדולה שלך

אם יש לך כישורים שאת יכולה למנף למכירות, זה הזמן. תחשבי על מוצרים שאת יכולה ליצור בעצמך, רצוי בעלות נמוכה, והתמחור שלהם ייקבע לפי זמן העבודה עליהם. כלומר, ככל שייקח לך יותר זמן ליצור אותם, כך תוכלי לגבות עליהם יותר. את יכולה:

  • להמציא צעצועים.
  • לתפור בגדים.
  • לאפות או ליצור קישוטים מפוארים לעוגות.
  • לצייר או ליצור יצירות אמנותיות יפות.
  • או אפילו לכתוב ברכות לאירועים.

כתיבת מאמרים מעוררי השראה

כתיבת מאמרים ותכנים זה עסק שיכול להיות רווחי ביותר. את יכולה לפרסם את עצמך ככותבת תוכן ולכתוב לארגונים, חברות קידום אתרים ובעלי עסקים שזקוקים לתוכן על מנת לקדם את העסק שלהם.

את יכולה אפילו לפתוח בלוג או להתחבר לאתרים גדולים ולהציע את שירותייך ככותבת תכני תדמית לחברות ולמותגים. הבונוס הוא קבלת מתנות חינם של המוצרים שעליהם תכתבי.

טיפול בילדים

את יכולה למנף את כישורי האימהות שלך לעסק רווחי, ולהזמין אימהות עובדות להשאיר את הילדים שלהן איתך במהלך היום. את יכולה גם להציע שירותי איסוף ילדים מהגן או מבית הספר ולדאוג להם עד שהוריהם מגיעים.

אז מה השורה התחתונה פה?

אם החלטת להישאר בבית לאחר חופשת הלידה שלך, זאת יכולה להיות ההחלטה העסקית הכי טובה שאי פעם קיבלת. את יכולה להתחיל קריירה חדשה ולראות לאן המיזם שתתחילי ייקח אותך!

ואגב..

אם את כבר עובדת מהבית, קחי כמה טיפים מבעלים של חברת קידום אתרים שהעביר את כל ה-10 עובדים והחברה לעבוד מהבית:

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים