שירותי הנהלת חשבונות באינטרנט לעסקים קטנים

במיטבו, עסק קטן מתנהל בצורה פשוטה יחסית, בלי בירוקרטיה מיותרת ובלי תסבוכות. כמה שיותר פשוט, יותר טוב. בעוד עסקים גדולים נעזרים ברואה חשבון ולפעמים במחלקת הנהלת חשבונות, לעסק קטן אין צורך לממן זאת. במיוחד כאשר קיימים כיום פתרונות נוחים, זמינים וזולים. הפתרון שמתבסס כאידיאלי לעסקים קטנים הינו שירות של הנהלת חשבונות אונליין, באינטרנט. 

במקום מנהל חשבונות צמוד, שירות אונליין

ההבדל בין עסקים גדולים לבין עסקים קטנים נשען על דברים שונים. למשל, עסק קטן לא יעסיק בדרך כלל מנהל חשבונות ועסק גדול – כן. עסק קטן מעסיק מספר קטן של עובדים או שהוא מתבסס על אדם אחד (בעל העסק, שנקרא גם עצמאי). מכיוון שמשאביו של עסק קטן יותר מוגבלים, הרי שכל פתרון שחוסך כסף הינו מבורך. שירות הנהלת חשבונות באינטרנט סוגר את הפינה לעסק הקטן, תוך חיסכון גדול בכסף. שירות מסוג זה הרבה יותר זול מהעסקת מנהל חשבונות צמוד ואפילו זול יותר לעומת מיקור חוץ, של ניהול חשבונות. 

ניהול חשבונות בשיטת עשה זאת בעצמך

עסקים קטנים לא מנוהלים בצורה מורכבת מבחינה חשבונאית. זאת לעומת עסקים גדולים שצריכים להקפיד על הנהלת חשבונות מורכבת (דו צידית) ולפעמים נדרשים לעמוד בכללי תקינה חשבונאית ייחודיים. עבור עסק קטן, שירות מקוון של ניהול חשבונות מספיק בהחלט, משום שהוא מתבסס על שיטת עשה זאת בעצמך. שירות מסוג זה כולל את כל מה שהעסק הקטן צריך באופן שוטף. ניתן להפיק את כל המסמכים הנדרשים מבחינה חוקית או שנדרשים לצורך ניהול עסקי תקין, נוח ויעיל. השירות המקוון מתבצע בצורה ידידותית למשתמש ופשוטה, בניגוד לתוכנות הוותיקות שבהן עושים שימוש מנהלי חשבונות או רואי החשבון. חשוב לציין שהשירות הזה לא כולל יישומים כגון הכנת משכורות לעובדים. מדובר בעיקר בהפקת חשבונות, קבלות, הצעות מחיר וכיוצא בזה. 

הנהלת חשבונות ללא ניירות 

היבט יוצא מן הכלל טוב של שירותי הנהלת חשבונות באינטרנט לעסקים קטנים – העובדה שלא צריך כמעט להתעסק עם ניירות. השירות אונליין מתבסס על מערכת ממוחשבת בענן. לא צריך להתקין שום דבר, לא צריך להדפיס שום דבר. אפילו את הדוחות ניתן לשמור בקובץ ממוחשב. אם רוצים, ניתן להדפיס אבל בדרך כלל אין צורך. 

לקוח הגיע אליכם ושילם? מפיקים לו קבלה ושולחים לו אותה במייל. נציג מכירות שלכם הגיע ללקוח ועסקה נסגרה? כל תיעוד רצוי, הצעות מחיר או חשבוניות, מוציאים בו במקום באופן ממוחשב, במייל. אפשר להתחבר לשירות דרך סיסמא אישית, וליצור תיעוד ומסמכים אפילו דרך הנייד. גם את הביצועים העסקיים של העסק ניתן למצוא באפליקציה בנייד, בלי שצריך להתקשר לרואה חשבון ובלי שצריך להיעזר במנהל חשבונות. 

מחיר נוח לפי נפח הפעילות 

העלות של השירות המדובר זולה אפילו יותר מאשר הדפסה של פנקסי קבלות או חשבוניות מס. השירות איננו כרוך בהתחייבות או מנוי. משלמים בהתאם לנפח הפעילות, שנמדד במספר המסמכים העסקיים שמפיקים בכל חודש. לרוב, העסק משלם לא יותר מכמה עשרות שקלים בחודש. חשוב להוסיף כי השירות הזה נחשב להוצאה מוכרת עבור העסק. לא משנה אם אתם עוסקים מורשים או עוסקים פטורים, מגיעה לכם קבלה על השירות וזוהי הוצאה מוכרת לכל דבר. 

לשירות המשתלם והנוח הזה מצטרפים כל סוגי העסקים הקטנים ואף הבינוניים. מעצבי שיער ומניקוריסטיות, מתרגמים ושרברבים, ווטרינרים ומטפלים ברפואה משלימה, עיתונאים ובעלי חנויות, משלוחי פרחים, מורים פרטיים, שיפוצניקים ועוד ועוד. הכל באישור של רשות המיסים, בצורה מוסדרת חוקית, נוחה ומשתלמת. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים