קורס תזונה מקצועי

קורס תזונה מקצועי הוא קורס שנועד לפתוח את הראש גם לדברים אחרים, ובמיוחד לתזונה מבחינה מדעית. כיום מרבית האנשים אינם יודעים אילו כמויות הם מכניסים לעצמם בגוף, בין אם זה בקלוריות, חלבונים או שומנים, וקורס זה בא לעשות קצת סדר בעניינים.

ללמוד את מדעי התזונה באופן מקצועי

כיום ניתן ללמוד קורסים במקצוע התזונה גם אונליין וגם פרונטלית, לנוחות התלמידים. הקורסים מלווים באנשי מקצוע המומחים בתחום ובעלי ניסיון רב במדעי התזונה. בנוסף, אנשי המקצועי הם אקדמאים בעלי ניסיון פרקטי עם לקוחות וזהו דבר מאוד חשוב – עבודה מוכחת בשטח.

ניתן לשפר את הידע ולהיכנס למדעי התזונה עם קורס תזונה מקצועי, המאפשר לכם ללמוד על גוף האדם ועד כמה התזונה חשובה בשבילו. התזונה האידיאלית תהיה תחת תפריט מובנה ומותאם לכל אחד בצורה אינדיבידואלית בהתאם לגופו.

מה בעצם לומדים בקורס תזונה?

  • ביוכימיה – כל מה שקשור לעולם הקלוריות, פחמימות, חלבונים, שומנים טובים ורעים, כמה אפשר לאכול ביום, ויטמינים ומינרלים שונים. מה הכי מתאים לגוף האדם ואיך ניתן להתאים תפריט ללקוחות בצורה פרטנית
  • איזון הגוף בצורה אנרגטית ודפוסי עלייה או ירידה במשקל
  • איך אמור להיות תפריט תזונה? איך ניתן להעלות מסה ולפתח שריר באמצעות תפריט אידיאלי ונכון
  • בדיקות תזונתיות – עד כמה זה נכון? עד כמה הבדיקות באמת מראות את המצב של הגוף שלנו מבחינת שומנים, חלבונים, ויטמינים ומינרלים
  • שבירת מיתוסים בתזונה – מה נכון ומה לא נכון – האם זה נכון לצרוך מזון לפני השינה, האם זה נכון לצרוך כמות מסוימת של חלבון או שומן ביום, מהם ממתיקים מלאכותיים ועד כמה הם טובים באמת לגוף, מתי צריך לאכול, וכמה ארוחות צריך לאכול ביום? האם לאכול כל שעתיים ארוחות קטנות, או ארוחות גדולות כמה פעמים ביום?
  • תוספי תזונה ועד כמה הם טובים לגוף שלנו – אבקות חלבון, סודיום, קפאין, קריאטין, ועוד.

מה מיוחד בקורס מדעי תזונה?

קורס תזונה מדעי הוא קורס בו ניתן ללמוד הרבה מעבר לתזונה וכמה ארוחות מומלץ לאכול ביום. הקורס מתבסס על נתונים מדעיים שמתעדכנים מדי יום, ומעודכן באופן ישיר. כך ניתן להיות עדכניים בכל השינויים האחרונים וללמוד מה באמת עושה טוב לגוף לפי מחקרים, מדע, עובדות, וכו'.

בקורס זה ניתן לשפר את הביצועים וההישגים מבחינה ספורטיבית ולקבל את הגוף האידיאלי מבחינה תזונתית ומדעית. במידה ואתם ספורטאים, קורס תזונה מקצועי יעזור לכם בכל מה שקשור להישגים אפילו יותר גבוהים ממה שהגעתם אליהם עד עכשיו באמצעות תפריט תזונתי נכון.

כיום אפשר למצוא ברחבי האינטרנט ודרך אנשי מקצוע המלצות תזונתיות נרחבות, אך מה באמת נכון? מה מיתוס ומה לא? מהן העובדות? כמה ארוחות באמת צריך לאכול ביום? כל אלו הן שאלות שצריך לענות עליהן באופן מקצועי, ולא כולם תמיד עושים כך.

מידע תזונתי המבוסס על המדע אינו מספיק ומומלץ גם לשלב אותו עם ידע פרקטי בשטח, ולעבוד עם לקוחות. ניתן להתאים ללקוחות תפריט מסוים ולראות איך הם מתמודדים איתו. ניסיון פרקטי הוא דבר קריטי היות והידע התיאורטי לא מספיק לצבירת ניסיון עשיר בתחום.

המאמר נכתב באדיבות https://lbsacademy.co.il/

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים