הדברה למסעדות קטנות

הדברה למסעדות קטנות היא הדברה שחשוב לעשות לפחות כל חודש. מסעדות ובמיוחד מסעדות קטנות נוטות לסבול ממזיקים רבים, בעיקר נמלים, תיקנים וחולדות. לכן חשוב להקפיד על הליך זה ולבצע אותו באופן מסודר וקבוע על מנת למנוע נזקים נוספים למבנה ולעסק.

הדברה במסעדות

מסעדה היא מבנה סגור ובתוכה אנשים רבים וכמויות אדירות של אוכל. הדברה פעם בחודש נשמע קצת תלוש מהמציאות, אך האם זה באמת כך? לא ממש. כמו שאומרים באנגלית, חשוב להיות על הצד הבטוח ולוודא שהכל בסדר, בטח אם מדובר בעסק.

בטח לא מומלץ לחסוך בעלויות של מסעדה, במיוחד אם יש סכנה שאחד האורחים ימצא אורח לא נעים בתוך הצלחת שלו. דבר זה עלול להרוס את העסק לחלוטין, במיוחד את המוניטין שלו, ואף לגרום לסגירתו. לכן, מומלץ לפחות פעם בחודש להדביר את המסעדה ובכך למנוע כאב ראש מיותר.

אין ספק שכל נזק למסעדה יעלה הון תועפות וזו הסיבה שהדברה קבועה היא דבר כל כך חשוב במסעדות. ישנם פקטורים ושיקולים נוספים בתכיפות ההדברה החודשית, כשמסתכלים על רמת ההיגיינה של המסעדה, היגיינת הבניין או המבנה, מה יש מסביב למסעדה (כמו למשל עצים, שיחים, ביוב וכדומה) וכל מקום שיכולים לחיות בו מזיקים או להתרבות בו ואף להיכנס לבניין ולמסעדה עצמה.

בגלל שבמסעדות יש סחורה, הדברה למסעדה היא לא דומה כלל להדברה בדירה. אוכל נוטה למשוך מזיקים רבים, ובמיוחד אריזות וקרטונים שיכולים למשוך גם נמלים ותיקנים בנוסף לחולדות. חשוב לשמור על הניקיון וההיגיינה של המסעדה, במיוחד בבר ובמטבח, בהם נמצאת כמות הסחורה הגדולה ביותר באופן יומיומי.

טיפים לשמירה על ניקיון המסעדה

כדי להימנע מהדברה כל שבוע-שבועיים, מומלץ לשמור על כמה כללים חשובים: ראשית, חשוב לנקות כל פינה במסעדה ובמיוחד במחסן. שנית, יש לשים את כל האריזות שמגיעות באופן יומיומי מעט גבוה ובשום פנים ואופן לא על הרצפה, זה ימשוך מזיקים תוך זמן קצר מה שלא רצוי.

לשים לב שאין אוכל על הרצפה, במיוחד במקומות לחים וחשוכים – אלו המקומות המועדפים על המזיקים ובמיוחד מכרסמים כמו חולדות שנמשכות מיידית לאוכל ולמטבחי מסעדות. לשים לב לקרמיקה, לניקיון הפחים, הכיורים, הארונות, והשיש. חשוב להקפיד על הדברים האלה.

הדברת מזיקים

הדברה במסעדות קטנות היא דבר מאוד חשוב, אך הדברה הכרחית גם במקומות נוספים ובמיוחד בבתי מגורים. בעוד שמזיקים כמו תיקנים, נמלים, וחולדות מתמקדים בעיקר במטבחים וסביבתם, בבתי מגורים מתמקדים מזיקים אחרים: פשפשים. הדברת פשפש המיטה היא הדברה מאוד נפוצה, אפילו שנוטים להשוות פשפשים למזיקים אחרים אך הם מתמקדים בעיקר במיטות, ארונות, מצעים וכד'. בעזרת הדברת פשפשים עם מזיקיס אפשר לחסל את המזיקים אחת ולתמיד, בהליך מורכב וארוך שנועד להיפטר מפשפשי המיטה אחת ולתמיד. אף אחד לא באמת רוצה לישון עם פשפשי מיטה, זה לא נעים ונגמר בעקיצות טורדניות וסימנים אדומים, בנוסף לגללי פשפשים מזיקים.

בעזרת הדברת פשפשים עם מזיקיס אפשר לחסל את המזיקים אחת ולתמיד, בהליך מורכב וארוך שנועד להיפטר מפשפשי המיטה אחת ולתמיד. אף אחד לא באמת רוצה לישון עם פשפשי מיטה, זה לא נעים ונגמר בעקיצות טורדניות וסימנים אדומים, בנוסף לגללי פשפשים מזיקים.

הדברת פשפש המיטה הוא דבר הכרחי בדיוק כמו הדברת מזיקים נוספים במסעדות, ובמיוחד במסעדות קטנות בהן השטח קטן, צפוף, חשוך ולח. בכל הדברה חשוב להקפיד על ניקיון, היגיינה, גם בתוך המבנה וגם מחוץ לו ובסביבתו.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים