הדרך לפתיחת עסק בתחום השכרת הרכבים – שלב אחר שלב

פתיחת עסק בתחום השכרת רכבים או ליסינג יכול להיות רעיון מצוין, שכן יש לא מעט ביקוש בתחום השכרת הרכבים בארץ – גם בקרב קהלים עסקיים, וגם בקרב קהלים פרטיים. במדריך שלפניכם ריכזנו צ'ק ליסט של כל השלבים שתצטרכו לעבור עד לפתיחת העסק – הדרך הזו אמנם תהיה מעט ארוכה, אבל בסופו של דבר היא גם תהיה מאוד משתלמת. אלו השלבים שתצטרכו לעבור בדרך לפתיחת העסק החדש שלכם:

תכננו וצרו תכנית עסקית

התנהלות נכונה של כל בית עסק צריכה להתחיל מתכנית עסקית – תכנית עסקית מפורטת תסייע לכם למפות את העסק, לדעת איך לתכנן ולהקים אותו, ובסופו של דבר לסייע להצלחה שלכם כיזמים.
קחו בחשבון את כל הנושאים החשובים: מיהו קהל היעד שלכם (המגזר הפרטי או העסקי), גובה תמחור השירותים שלכם, אופן התנהלות הפעילות העסקית, שם לעסק, וכד'.

פתיחת חשבון בנק עסקי

פתיחת חשבון בנק עסקי תסייע לכם לבצע את ההפרדה בין הנכסים הפרטיים שלכם (כספים אישיים, נכס מגורים, רכבים וכד') לנכסים העסקיים, ובכך גם להגן על הנכסים הפרטיים שלכם. קחו בחשבון שבמידה ולא תבצעו את ההפרדה, ובכל זאת תשתמשו בחשבון הפרטי שלכם – במקרה של תביעות נגד העסק שלכם – הנכסים הפרטיים שלכם יהיו עלולים להיות במצב של סיכון.

השכרת שירותי הנהלת חשבונות

אל תנסו לנהל את כל הצד הפיננסי של העסק בעצמכם – הנהלת חשבונות לעסק היא עניין מאוד מורכב, ואם תנסו לנהל אותה בעצמכם תהיו עלולים לגרום לסיכונים של פספוס מידע, או טעויות קריטיות. היעזרו בשירותי משרד להנהלת חשבונות, שיסייע לכם לנהל את כל הצד הפיננסי של החברה כראוי, ושגם יסייע לכם למלא ולהגיש את הצהרות ההון והמס השנתיות.

ביטוחים ורישיונות לעסק


כל עסק באשר הוא, מחויב בהוצאת רישיון עסק ורכישת פוליסת ביטוח רלוונטיים. מחסור בביטוח או ברישיון עסק עלולים לגרור קנסות כבדים, ובמקרים מסוימים גם לסגירה של העסק שלכם.
בררו מול מחלקת רישוי העסקים של משרד הפנים כיצד עליכם לפעול על מנת להנפיק רישיון עסק, ואת נושא הביטוח דאגו לסגור מראש מול אחת מבחרות הביטוח, אשר מוכרות פוליסות ביטוח לעסקים.

ייעוץ משפטי

במידה והעסק צפוי להעניק שירות של מתן רכבים להתנסות – קחו בחשבון את כל הסיכונים אשר עלולים לקרות בדרכים כאשר לקוחותיכם ייקחו את הרכבים לנסיעות מבחן. ההמלצה היותר טובה עבור מקרים כאלו היא להתייעץ מראש עם עו"ד תעבורה, אשר יוכל לתת לכם מידע וייעוץ מקיף בנושא דיני התעבורה, והכוונה כיצד לפעול במקרים חריגים, שעלולים לקרות בעת נסיעות מבחן. 

התאמת הרכבים לקהל של בעלי מוגבלויות

בנוגע להתאמת רכבים לנכים ובעלי מוגבלויות – קחו בחשבון שגם נכים ובעלי מוגבלויות פיזיות שונות הם קהל אשר משכיר רכבים, כך שיהיה עליכם לדאוג למענה הולם גם עבורם. בנושא זה תוכלו לפנות לייעוץ מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, שבין מגוון תפקידיו דואג גם לאבזור רכבים בהתאם  עבור נהגים או נוסעים בעלי מגבלות רפואיות או פיזיות. 

הגדרת המותג והקמת אתר אינטרנט

ולא פחות חשוב לפני היציאה לדרך – דאגו להגדיר את מיתוג העסק שלכם (שם, לוגו, כרטיסי ביקור), ולהקים עבורו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט מייצג את הפנים של העסק, ודרכו הקהל הרחב יוכל להכיר כראוי אתכם ואת העסק שלכם, לדעת על השירותים שאתם מעניקים, ולקבל פלטפורמה מאוד נוחה וזמינה ליצירת קשר אתכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים