שירותי חשבות שכר במיקור חוץ – למה זה טוב לעסקים קטנים?

קורס סייבר

אם אתם מתכננים הקמת עסק קטן וחושבים כעת על התוכנית העסקית, אל תשכחו להכניס לתוך תכנית העבודה והראייה הכוללת של הפעילות שלכם את חלוקת המשאבים בין המשימות שאתם יכולים לעשות בעצמכם לבין המשימות שעדיך למסור למיקור חוץ. 

בימנו אלו ישנם בעלי מקצוע רבים שאפשר להיעזר בהם בקלות במסגרת מיקור חוץ כמו חברת שליחויות במקום להעסיק שליח, חברת ניקיון ושירותים אדמיניסטרטיביים וכו'. אחד מהשירותים הנפוצים והחשובים ביותר שכל עסק קטן צריך להכיר ולשקול היטב הוא שירותי חשבות שכר ודיני עבודה במיקור חוץ. לרוב שירות זה מגיע יחד עם שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות אבל הכי חשוב זה לוודא שהשירות ניתן על ידי איש מקצוע מנוסה משום שמדובר בהתמחות מיוחדת בפני עצמה שדורשת אחריותה רבה ודיוק מירבי.

מה כוללים למעשה שירותים אלו?

חשבות שכר היא אותה מחלקה בהנהלת החשבונות שבה מקבלים את נתוני הנוכחות והעבודה של העובדים בעסק, בין אם שכירים ובין אם פרילנסרים, מחשבים את השעות ואת השכר ודואגים להעברת התשלומים לחשבונות העובדים ולהנפקת תלושי השכר ושאר הניירת הנדרשת. במחלקה זו דואגים גם לכל ענייני התשלומים שיש להעביר לקרנות הפנסיה וההשתלמות, למוסד לביטוח לאומי ולכל מה שקשור בתשלומי השכר לעובדים. כל בירור שעובד עושה בקשר לשכר שלו, כל טופס שצריך למלא על מנת לדווח שנתית לרשויות המס, כמו הוצאת טופס 106 ומסירתו לעובדים, כל ערעור על גובה השכר ובירור לגבי התשלומים שמגיעים לעובדים תמורת הטבות סוציאליות וימי חופשה והבראה – כולם מגיעים למחלקה חשבות שכר לטיפול ולכן חשוב לעבוד באופן מסודר ומדויק מהרגע הראשון.

מדוע שירותים אלו כה חשובים? 

מלבד העובדה שמדובר בעבודה חיונית שדורשת דיוק וקפדנות בחישובים ובאיסוף מסמכים, הרי לא נעים להגיע למצב שבו העובדים שלכם אינם מקבלים את מה שמגיע להם מכם. הם מצפים לשכר שלהם ולהפקדות בזמן של כל הזכויות הסוציאליות ויחסי עבודה תקינים לא יכולים להתקיים ללא הליך תקין של תשלומים. אי דיוק בחישוב גורם לאיחורים ולשכר שגוי ועלול לגרום גם לעבירה על החוק בשל כך. העוול שנגרם לעובדים בגלל אי תשלום החובות הכספיים להם ולמוסדות שמקבלים את התשלומים בעבורם עלול להגיע למצב של הליך פלילי ולא רק אי נעימות גדולה כלפי עובדי העסק שלכם.

היתרונות שכדאי להכיר במיקור חוץ…

חשבות שכר במיקור חוץ מבטיחה לכם פחות התעסקות אישית לצד עבודה יעילה יותר – אין צורך בהתפזרות על יותר מדי נושאים וגם לא צריך לשלם מעבר לשירות שאתם מקבלים גם תשלומים נוספים. זהו שירות מקצועי וממוקד שמתמחה בכך ולכן גם יש לו קשרים עם רשויות המס וכל מי שצריך להיות אתו בקשר לצורך מילוי המשימה. כשמוצאים שירותי חשבות שכר במיקור חוץ שיעשו עבורכם את העבודה אפשר ליהנות מראש שקט ולהתמקד בפעילות העיקרית של העסק בשוטף.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים