3 סיבות להשכרת מכולה לאחסון סחורה

עם תרבות הצריכה ההולכת וגדלה, אנו משוועים לפתרונות אחסון שישמרו על קנייננו גם כאשר אין לנו צורך בו כרגע, ואולי גם לא בכלל. בין אם מסיבה כלכלית או מסיבה נפשית, הצורך הזה מקבל מענה בסוגי פתרונות רבים, וביניהם מכולות אחסון.

1. פתרון ליבואנים

יבואני סחורות רבים נדרשים למצוא מקום פיזי לשמור בו סחורה כאשר זו היא לא תמיד העונה למכור אותה. לוגיסטיקה, שהיא חלק בלתי נפרד מפרוצדורת הייבוא והמכירה, פעמים רבות מהווה מכשול דווקא עבור אלה שכבר יש להם את כל מה שצריך על מנת להתחיל לגרום לעסק לשגשג.

במידה ואתם עוסקים בתחום, ומוצעת לכם עסקה מעולה לציוד חורפי או קיצי, או לחלופין ציוד תואם מצב מדיני או עונה על צורך כזה או אחר של אנשים בתקופות משתנות. לפעמים הרגע בו העסקה הזו עולה על הפרק הוא לאו דווקא הרגע בו יהיה הכי מתאים לשווק את הסחורה לקהל הרחב. אך חבל לפספס את ההזדמנות אם אנו יודעים שעוד יבואו ימים בהם פריטים כמו שלכם יתחסלו וירוקנו מדפים. לשם כך מוצע שירות האחסנה הזה, השכרת מכולה בגדלים משתנים, אשר ישמרו את הסחורה עד לרגע בו יהיה נכון למכור אותה. 

2. שמירת רהיטים וחפצים רבים

 בעת מעבר רילוקיישן למדינה אחרת, מעבר לדירה קטנה יותר, או כל סיבה כזו או אחרת בגינה אתם נותרים עם רהיטים וציוד רב שאולי עדיך שלא תמכרו – גם אז מכולות לאחסון סחורה יכולות להוות את הפתרון האידאלי. באמצעות המכולה תוכלו לשמור את כל הרהיטים שלכם באותו המצב בהם היו, מבלי להסתמך על קרובי משפחה ועל מחסנים מלאי ג'וקים של מכרים. 

מכולות האחסון מאורגנות היטב ומתוחזקות, ולכן אין חשש להפקיד בהן את כל היקר לכם. תוכלו לשמור את הציוד לתקופה קצרה (כמו טיול) וגם לתקופות ארוכות יותר או כאלו שלא ידוע סיומן. 

3. קצת סדר בבית

הגעתם למצב בו תרבות הצריכה מילאה את הבית שלכם בחפצים שאין בהם צורך. בכל סדר פסח מחדש אתם עומדים בפני הדילמה האם להיפרד מהם או אם לאו. אך בסופו של דבר שנה אחר שנה אתם שומרים את אותם החפצים, אלה שאולי אולי יהיה בהם צורך בעתיד, ואלה שהערך הסנטימנטלי שבהם – גם אם הכד המכוער לא מסתדר עם עיצוב הבית – יגרמו לכם להשאיר אותם לתמיד. 

לפעמים כמות החפצים האלה עולה על גדותיה ופתרון האחסנה הזה מציע נוחות מירבית ושקט נפשי עבור אלה שלא יכולים לחיות בבית שאינו מסודר. גם אם ברשותכם כמות קטנה מדי של חפצים, תוכלו להתאגד עם חברים ואנשים נוספים, ממש כמו קבוצות רכישה, ויחד לשכור מכולה שתתאים לכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים