מהו גוגל לעסק שלי?

גוגל לעסק שלי נקרא גם גוגל מיי ביזנס בעברית מעט עילגת, או GOOGLE MY BUSINESS באנגלית. הפלטפורמה הזו מאפשרת לכם להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, גם אם אין לכם אתר אינטרנט באוויר. כמו כן, תשמחו לדעת שההרשמה לפלטפורמה הזו היא חינמית, וייתכן שהיא תוביל אתכם להגיע לדירוגים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. בואו נדבר על זה יותר לעומק.

בואו נדבר על זה רגע, מי מאיתנו לא צריך קידום באינטרנט? בין אם אתם מוכרים רהיטים, אביזרי אופנה, ציוד רפואי, או שמא בכלל מספקים שירות ללקוחותיכם – אתם כנראה חייבים קידום באינטרנט. גוגל לעסק שלי אמנם לא יהווה את שיטת השיווק היחידה, אבל הוא בהחלט התחלה מעולה. נוסף על כך, גוגל לעסק שלי מתאים גם לעסקים שנמצאים כבר עמוק בתהליכי הקידום שלהם. בראש ובראשונה, בואו נבין מה זה Google my business?

כל מה שצריך לדעת על גוגל לעסק שלי

גוגל מיי ביזנס הוא פלטפורמה איכותי במיוחד מטעם גוגל, שאליה אתם יכולים להירשם בחינם. תנסו רגע לחפש בגוגל "עורך דין בגבעתיים", "שרברב בתל אביב" או כל איש מקצוע אחר. אתם תראו שהתוצאות שאתם נחשפים אליהן, כוללות גם עסקים שאין להם אתרי אינטרנט בכלל. אז אם אין להם אתרי אינטרנט, איך הם בעצם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל?

עסקים שאין להם אתר אינטרנט, יכולים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. גוגל לעסק שלי מאפשר לכם אפילו להופיע בראשית תוצאות החיפוש במקרים מסוימים. בפועל, זה אומר בעצם שהפלטפורמה של גוגל מיי ביזנס היא נפרדת ולא מקושרת לתהליכי הקידום האורגני של העסק.

לאילו פרטים הגולשים נחשפים בהרשמה לגוגל מיי ביזנס?

רוצים לדעת מה זה Google my business? כשאתם נרשמים לפלטפורמה הזו, אתם ממלאים פרטים כמו מספר טלפון של בית העסק, סרטונים שיווקיים, שעות פעילות של העסק, תמונות ועוד. ואילו בעצם הפרטים שהגולשים שלכם נחשפים אליהם.

דבר נוסף שכדאי לדעת, ככל שהכרטיס שלכם יהיה יותר מדויק, ככה הגולשים יקבלו ערך איכותי יותר ממכם. כתוצאה מכך, גוגל לעסק שלי עשוי להגביר מכירות בעסק באופן משמעותי. בואו נבין כיצד פותחים כרטיס בפלטפורמה הזו.

כיצד פותחים כרטיס גוגל לעסק שלי

אם אתם מעוניינים להוריד את גוגל לעסק שלי, אתם פשוט צריכים להיכנס לחנות האפליקציות בנייד שלכם. כמו כן, אפשר לפתוח כרטיס אונליין דרך המחשב. כשאתם מורידים את האפליקציה, אתם ממלאים את כלל הפרטים הנדרשים ממכם (חלקם אופציונאליים).

בסוף מילוא הפרטים באפליקציה, יהיה צורך להזין את הכתובת שלכם (כתובת המגורים או כתובת בית העסק). כשתעשו זאת, תקבלו גלויה שנשלחת אליכם הביתה לצרכים של אימות. לאחר מכן, הכרטיס יהיה פעיל ושמיש. אם אתם מסתבכים עם פתיחת הכרטיס ואולי אפילו לא יודעים מה זה גוגל לעסק שלי, אנחנו ממליצים על סיוע מקצועי. חברות קידום ובניית אתרים בדרך כלל יוכלו לסייע לכם בצורה הכי מדויקת. הפתיחה של הכרטיס היא לא מאוד מורכבת, אבל יש אנשים שגם עבור זה אין להם זמן. אם כך, קבלו סיוע מקצועי ותתחילו לככב בראשית תוצאות החיפוש של גוגל (גם אם אין לכם אתר פעיל).

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים