פתרונות תקשורת למשרד

העידן בו אנו חיים דורש מאיתנו להיות בקדמה בכל זמן נתון, כמה שעות מחוץ לרשת ואנחנו כבר מחוץ לעניינים. כאשר אנחנו מנהלים עסק בדור של היום אנו צריכים לדאוג למענה מהיר, העברת ערך מוסף בכל אינטראקציה ולהיות זמינים 24/7/365 אל הלקוחות הפוטנציאליים והעתידיים שלנו.

על מנת שנוכל להיות תמיד בקדמה הטכנולוגית נצטרך לדאוג לפתרונות תקשורת הולמים למשרד שלנו. במהלך מאמר זה אנו נסקור מה הם האפשרויות שלנו ואיך אנו נותנים מעטפת מלאה של זמינות ושירות ללקוחות שלנו.

בנייה נכונה של תשתיות תקשורת

כאשר אנחנו מנהלים עסק אשר מושתת על תקשורת – אינטרנט, מרכזיות טלפונים ועוד – עלינו לדאוג לתשתיות תקשורת הולמות אשר יוכלו לתת מענה למשימות שלנו.

עסקים רבים כיום עובדים על גבי תשתיות תקשורת לקויות או לחילופין הפועלות על גבי תשתיות ישנות מה שמתורגם באופן ישיר לעבודה איטית יותר, פחות פרודקטיבית ובמקרים מסוימים גם מעייפת את העובדים שלנו.

אנו ממליצים לתכנן יחד עם בעל מקצוע את המשרד שלכם בצורה נכונה – איפה יהיו כל אחד מן מכשירי התקשורת ולסדר את הכבלים בהתאם בצורה נכונה ואיכותית.

גם המדינה הולכת לקראתכם

באמצע שנת 2020, ולסירוגין במהלך שנת 2021 הציעה המדינה מענק סיבים אופטיים על סך 1000 ש"ח, על מנת לממן אינטרנט מהיר על גבי סיבים אופטיים.

המדינה פותחת את המכרז מעת לעת על בסיס כל הקודם זוכה. המכרז פתוח לכלל סוגי העסקים – עצמאים ועסקים פטורים, עמותות בעלי היקף עסקי קטן, עסקים אשר מעסיקים לא יותר מ-100 עובדים וגם עסקים עם מחזור שנתי של עד מאה מיליון שקל.

על מנת לבדוק את הזכאות למענק, או לחילופין האפשרות להגיש בקשה למענק תצטרכו לבדוק זאת מול ספק התשתית.

מספר בכוכבית

לכולנו זה נראה מובן מאליו, מספר בכוכבית. למעשה גם מספר בכוכבית נחשב לפתרונות תקשורת למשרד שלכם. מספר שקל לזכור, מספר שמתגלגל בצורה מעולה עם סלוגן איכותי יכול לעזור לכם גם במיתוג העסק.

לשלוט על העסק גם מרחוק

כאשר אנו מדברים על תשתיות תקשורת אנו מדברים גם על מצלמות וציוד היקפי. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות תוכלו להיות בעסק מבלי להיות בעסק כאשר ישנם שירותים רבים אשר נותנים לכם את האפשרות לנהל מצלמות אבטחה בענן בשליטה מרחוק.

באמצעות אפליקציה יעודית תוכלו לעקוב אחרי כל המתרחש בחברה שלכם, כמו גם תוכלו להפעיל מיקרופון ולדבר אל העובדים שלכם בזמן פעילות – וכל זה בזמן שאתם לא נמצאים בעסק. להיות 24/7 גם כאשר אתם לא נמצאים.

פתרונות תקשורת – מלאכת מחשבת של ממש

פתרונות תקשורת למשרד שלנו הם בגדר מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו גם ממליצים להתייחס אליהם. למעשה, כאשר אנחנו מדברים על פתרונות תקשורת אנו מדברים בכלליות על שירותים לדוגמת – שירותי ענן בתקשורת, שירותים וירטואלים בטלפוניה, גלישה על גבי סיבים אופטיים יעודיים אשר מעלים את מהירות האינטרנט עד 1000MB, שירותי סייבר שונים אשר מגנים על פתרונות התקשורת שלכם ומאבטחים אותם בצורה מתקדמת, גיבוי עסקי בענן ואפילו ניהול העסק בהישג יד באמצעות אפליקציה יעודית!

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים