נגמר הקיץ, המחירים יורדים, איזה מזגן לקנות

כל מי שמכיר, ולו במעט, את העולם של מערכות מיזוג אוויר ומזגנים לבית יודע שקיימת תנודה קבועה במחירים של מוצרים אלו. לקראת הקיץ, המחירים עולים מאחר והביקוש עולה, ובסיום הקיץ, אפשר לראות ירידה במחירים מאחר ואז הביקוש יורד.

לכן אם אנשים יכולים להמתין עד סוף הקיץ בשביל לרכוש מזגן לבית, זה ישתלם להם יותר. בדרך כלל, מי שיש לו מזגן ישן או מי שיכול להסתפק במאווררים ומערכות אחרות במהלך תקופה זו, יעדיף להמתין שהקיץ ייגמר בשביל לרכוש מזגן חדש. כך הוא גם ייהנה מאפשרות רכישה במחיר מוזל וגם יוכל להשתמש בו במהלך החורף.

כעת שסוף הקיץ הגיע והמחירים יורדים, עולה שאלה איזו מזגן משתלם לקנות. אפשר למצוא בקטלוג מגוון רחב של מזגנים מסוגים שונים. אלה נבדלים אחד מהשני בכוח הסוס שלהם, גודל, מבנה, עיצוב, פונקציות שהוא כולל ועוד. כל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו, איזה מזגן יכול להתאים לו.

למשל, איזה מזגן 2 כוח סוס יכול להיות רלוונטי לצרכים שלנו, בין אם זה לבית או לעסק. הבחירה שלנו תהיה לא רק על בסיס גודל או אופי החדר, אלא גם על פי אופי השימוש בו. בעיקרון, מזגן 2 כוח סוס יכול להתאים לחדר בגודל 20-30 מ"ר. חדרים גדולים יותר, יצטרכו מזגנים עם כוח סוס גבוה יותר.

לפני שנסביר איזה מזגן 2 כוח סוס אנחנו נרצה לקנות, צריך לזכור שעלינו לעשות סקר שוק לפני שנקבל החלטה. אנחנו צריכים להשוות בין המזגנים, להשוות בין המחירים, ובסופו של דבר להחליט איזה מזגן יכול להתאים לצרכים שלנו.

איזה מזגן יכול להתאים לנו?

הדבר הראשון שאנחנו נרצה לבחון זה סוג החברה שעומדת מאחורי ייצור ושיווק המזגן. מאחר והיום אנחנו יכולים למצוא מגוון חברות הפעילות בשוק הישראלי, נוכל להשוות ביניהן ולקבל החלטה מושכלת לגבי השאלה, איזה מזגן יכול לשרת אותנו על הצד הטוב ביותר. נבחן זאת על פי המוניטין של החברה, אופי השירות שהיא מספקת ללקוחות שלה, עד כמה המזגנים שלה נחשבים איכותיים ועד כמה אנחנו יכולים לסמוך על כך שהמזגן שנקנה אכן ישרת אותנו לאורך זמן.

מעבר לשאלה מאיזו חברה נרצה לקנות מזגן 2 כוח סוס, אזי שעלינו לשאול את עצמנו איזה מכשיר נרצה לקנות. ההחלטה תתקבל על ידי פרמטרים שקשורים לא רק לגודל החדר אלא גם לפרמטרים שמתייחסים למבנה שלו, אופי העיצוב, אופי השימוש בחדר, מספר האנשים שאמורים להשתמש בו, וכן הפונקציות שהוא כולל.

אנחנו צריכים לצאת מתוך נקודת הנחה שהמזגן אמור לשרת אותנו שנים רבות, וכמובן שעלינו גם להתייחס לעובדה שמעבר לאופי השימוש בו, אזי שיהיה עלינו גם לתחזק אותו מעת לעת, לנקות אותו ולוודא שהוא פועל בצורה חלקה.

 shutterstock

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים