האם מחמם מים בגז באמת חסכוני

מחמם מים בגז הוא בדרך כלל פחות יקר מדוד חשמל, אבל ההתקנה הראשונית עולה יותר.

דוד מים בגז הוא אופציה ממש משתלמת עבור בעלי בתים רבים. זוהי דרך מסורתית יותר לחמם מים והיא עדיין הסוג הפופולרי ביותר. בנוסף, לא רק שזו יכולה להיות דרך לחסוך כסף, אלא גם תהיה לך טביעת רגל פחמנית קטנה יותר עבור הסביבה.

מחממי מים בגז קיימים כבר זמן רב, אך הם השתפרו באופן דרמטי בכל הנוגע ליעילות אנרגטית. בנוסף, הם מאוד פשוטים לתחזוקה, מה שהופך אותם לזולים יותר בטווח הארוך.

מחמם מים בגז הוא סוג של מכשיר המספק מים חמים לבית באמצעות שימוש בגז טבעי. יש אנשים שטוענים שהם לא משתלמים כמו מחממי מים חשמליים, כי הם צריכים לשלם עבור ההתקנה ודמי התחזוקה השנתיים.

אבל תומכי מחממי מים בגז מאמינים שלמרות שעשויות להיות עלויות ראשוניות גבוהות יותר, כדאי לשלם את העלות הנוספת עם מחירי הדלק והאנרגיה הנוכחיים.

מחממי מים בגז משתמשים בגז טבעי כמקור האנרגיה העיקרי שלהם אשר מייצר פחות מזהמים מאשר סוגי דלק אחרים כגון נפט או עץ. הפליטות ממכשירי חימום מסוג זה פחותות בהרבה מאשר ממכשירי חימום חשמליים כגון רדיאטורים, שריפות מפויחות או תנורים שורפי שמן.

לעתים קרובות אנשים תוהים אם הם יכולים להרשות לעצמם מחמם מים בגז או לא. בחלק זה, נענה על השאלה ונבדוק האם דוד מים בגז הוא חסכוני. דוד מים בגז הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר לשפר את היעילות האנרגטית של הבית ולהוזיל את חשבונות החשמל.

עלויות התקנת דוד מים בגז טבעי היא דרך מצוינת לחסוך כסף וחשמל

מחממי מים בגז טבעי הם דרך מצוינת לחסוך כסף וחשמל. הם חסכוניים יותר מאשר מחממי מים חשמליים. מחממי מים בגז פועלים על גז טבעי, שהוא זול יותר מחשמל. סוגים אלו של מחממי מים ניתנים להתקנה על ידי מקצועי תוך יום או יומיים והעלות הממוצעת להתקנה היא בין 600 ל-800 שקלים.

מה חשוב לשקול לפני שרוכשים מחמם מים בגז?

מחמם מים בגז הוא המשתלם ביותר מבין שלושת סוגי מערכות חימום המים העומדים לרשות בעלי הבית.

למחמם מים בגז יש בדרך כלל עלות מוקדמת גבוהה יותר אך עלויות תפעול ותחזוקה נמוכות יותר לאורך זמן.

מחממי מים בגז הם יקרים יותר ממחממי מים חשמליים, אך הם אופציה טובה יותר למי שחי באקלים קר יותר. הם מספקים חימום אחיד יותר ולא יהיו מועדים להפסקות חשמל בתדירות גבוהה כמו חשמל.

מחממי מים הם המכשירים המשמשים לחימום מים לשימוש ביתי. מחממי מים בגז הם יקרים יותר ממחממי מים חשמליים אך מספקים ביצועים טובים יותר. הם חסכוניים יותר באנרגיה ומספקים מים חמים מהר יותר, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור משקי בית עם חברים שמתקלחים או מתרחצים בו זמנית.

מחממי מים בגז הם בחירה בטוחה ומשתלמת לבעלי בתים מכיוון שהם מחממים את המים הרבה יותר מהר מאשר דגמים חשמליים.

מחמם מים בגז יכול גם לעזור לך לחסוך כסף על ידי הורדת חשבון החשמל החודשי שלך. הם זולים יותר לתפעול מאשר שאר האפשרויות וגם מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן. יותר מדגמים חשמליים, מה שאומר שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר וזקוקים לפחות תיקונים.

איזה מחמם מים בגז מומלץ?

שאלה זו נשאלת לעתים קרובות, אז בואו נתחיל עם הבסיס. ישנם שני סוגים של מחממי מים – חשמל וגז. מחממי מים חשמליים טובים יותר לחימום כמויות קטנות יותר של מים בעוד שמחממי גז משמשים בדרך כלל בבתים שמשתמשים ביותר מ-20 ליטר מים בדקה.

איך מתבצע תהליך ההתקנה?

תהליך ההתקנה ישתנה בהתאם למקום מגוריכם ולסוג מערכת חימום שאתה מתקין. חשוב לכלול את הפרטים הללו אם אתם מחפשים מישהו שיעזור בהתקנה מכיוון שחלק מהקבלנים לא יעבדו עם מערכות מסוימות.

לסיכום

ישנם שני סוגים של מחממי מים בגז: יחידות חד או רב פאזיות. הדגמים החד-פאזיים כוללים מבער יחיד הנדלק בכל עת, בעוד שבדגמים הרב-פאזיים יש מבערים מרובים דולקים או כבויים, המספקים חימום אחיד יותר לאורך כל היום.

מחממי מים בגז משמשים לרוב כמערכות חימום למגורים מכיוון שהם קלים להתקנה, תחזוקה ושימוש. מערכת החימום בגז טבעי היא אופציה מצוינת למי שרוצה השקעה לטווח ארוך שחוסכת כסף בחשבונות החשמל.

מחמם מים בגז מומלץ לכל מי שמחפש מערכת חימום משתלמת. אנשים רבים עברו לסוג זה מכיוון שהוא יעיל וזול יותר מסוגים אחרים של מערכות חימום.

מחממי מים בגז הופכים פופולריים יותר ויותר בבתים בגלל המחירים הנמוכים שלהם והיעילות הגבוהה שלהם מכיוון שהם לא מסתמכים על חשמל או נפט כדי לפעול.

מאמר זה נכתב באידבות חברת electrogas

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים