למי מתאים כלב היפואלרגני?

כולנו רוצים כלבים שטובים למשפחה שלנו, אבל אם יש לך אלרגיות, שקול לאמץ כלב היפואלרגני. הם עשויים להיות פחות סבירים לגרום לתגובות אלרגיות, כך שהם בריאים לך ולכל המשפחה שלך.

כלבים משמשים אנשים כדי להקל על החרדה, הדיכאון והמתח שלהם. עם זאת, אם יש לך אלרגיות לפרווה של בעלי חיים, אתה עלול להסס לגבי רכישת כלב.

שלושת גזעי הכלבים ההיפואלרגניים הנפוצים הם הלברדודל, המלטזי והבישון פריזה. לכלבים אלו פרווה קצרה שאינה נושרת או משאירה מאחוריהם תאי עור מתים שעלולים לעורר תגובה אלרגית בבני אדם.

הלברדודל הוא הכלאה בין לברדור רטריבר לגזע הפודל הפופולרי. גזע מעורב זה ידוע ברמות האינטליגנציה הגבוהות שלו ובאופיו האכפתי. הוא מתאים למשפחות עם ילדים בגלל גודלו המקל על השליטה בהליכות או בזמן משחק עם ילדים.

גזעי הכלבים הנפוצים ביותר שהם היפואלרגניים הם לברדור רטריבר, רוטווילר, גולדן רטריבר, רועה גרמני ודוברמן פינשר. ישנם גזעים רבים אחרים שעלולים לגרום לאלרגיות. חלק מהכלבים עשויים להיות היפואלרגניים אך עדיין דורשים ניקוי או טיפוח קבוע כדי לשמור על מראה טוב.

עם הגזע והטיפול הנכון, כלבים היפואלרגניים יכולים להיות מושלמים עבור כל אחד.

"יש משהו באיך שהפרווה שלהם מרגישה, איך שהם מתכרבלים בחיקך, איך הם אוהבים להתכרבל". כלבים היפואלרגניים הופכים פופולריים יותר ויותר בחברה המודרנית, הכלב המושלם עבור כל אחד.

אנשים שרוצים כלב היפואלרגני למשפחתם צריכים לשקול גזעים כמו הגולדן רטריבר. כלבים אלו ידועים כחכמים, קלים לאילוף, ומגוננים מאוד על בעליהם.

יש הרבה ויכוחים בתעשיית חיות המחמד האם יש או אין כלבים היפואלרגניים.

ישנם כל כך הרבה גזעים שונים של כלבים בחוץ, כולם עם התכונות הייחודיות שלהם. מגולדן רטריבר ועד תחש, לכל גזע יש כמה אלרגיות ספציפיות לגזע הגורמות לתגובות עור אצל אנשים מסוימים. עם זאת, ישנם גזעים מסוימים שנמצאו כבעלי פחות אלרגיות לבני אדם מאשר גזעים אחרים.

כלבים היפואלרגניים מתאימים לכל מי שיש לו אלרגיות. הם גם נחשבים לאופציה הטובה ביותר עבור אנשים שאין להם זמן או עניין לטפח יותר מדי את הכלבים שלהם.

כלבים היפואלרגניים מתאימים גם לבעלי עור רגיש הסובלים מתגובות אלרגיות לכלבים אחרים. אם אתה רוצה לדעת יותר על כלבים היפואלרגניים, הנה רשימה של גזעים המוכרים בדרך כלל כהיפואלרגניים.

כלבים היפואלרגניים מתאימים לאנשים עם אלרגיות, בעיות עור ובעיות בריאות אחרות. הם מושלמים גם למי שרוצה להימנע נשירת שיער טבעית של הכלב.

יש אנשים עם אלרגיות, בעיות עור ובעיות בריאות אחרות שלא יכולים להחזיק כלב בסביבה כי הם לא רוצים לשאוף את שיערו. זו הסיבה שכלבים היפואלרגניים מושלמים עבור אנשים אלה. הם מגיעים במגוון גזעים וגדלים ולא ישירו שיער על רהיטים או בגדים.

היתרון הגדול ביותר בבעלות על כלב היפואלרגני הוא שזה לא גורם לך להתעטש או לגרד כמו חיית המחמד הרגילה שלך (וכנראה גרועה מכך).

לסיכום

כלבים הם אחת מחיות המחמד הפופולריות ביותר כיום. הם מספקים חברות, נחמה ואהבה ללא תנאי לבעליהם. עם זאת, לא כל הכלבים מתאימים לכולם. חלק מהאנשים הסובלים מאלרגיות לא יכולים להיות בקרבת כלבים או שהם סובלים מתגובות קשות כשהם באים איתם במגע.

כלבים היפואלרגניים מסווגים ככאלה שלא משירים שיער כמו כלב רגיל וגם לא גורמים לתגובות אלרגיות אצל האנשים שחיים איתם או באים איתם במגע לאחר נגיעה או ליטוף.

כלב היפואלרגני הוא כלב שמתאים לאדם עם אלרגיות. גזע הכלב תלוי באילו אלרגיות יש לאדם. לדוגמה, יש אנשים שלא יכולים לסבול כלבים עם לוע קצר ופרווה ארוכה. לחלק מהאנשים יש גם רגישות לסוגים שונים של קשקשים וחלבונים ברוק, שיכולים להגיע מכל סוג של כלב.

הגזע הטוב ביותר עבור אדם עם אלרגיות ייקבע על פי הסימפטומים שלו והרגישות שיש להם לדברים שונים. זה עשוי להיות רעיון טוב להתייעץ עם וטרינר או אלרגולוג לפני שתחליטו על גזע היפואלרגני לבחירתכם.

כלבים היפואלרגניים מתאימים לאנשים הסובלים מאלרגיות לכלבים. לכלב אסור שיהיה שיער ארוך או גס, או שנושר בשפע. הם צריכים גם להיות בעלי פרווה קצרה, ולהיות קלים לטיפוח.

אם אתם מחפשים לקנות כלב היפואלרגני, אלו דברים שחשוב לזכור.

מהן התכונות של כלב היפואלרגני?

מלבד היותם היפואלרגניים, חלק מהמאפיינים האחרים שיש לכלבים הללו הם שהם לרוב אינם נושאים פרעושים, ויש להם ספירת אלרגנים נמוכה. כלבים היפואלרגניים יכולים להיות גדולים או קטנים בהתאם להעדפת הבעלים. ניתן לאמץ אותם, לרכוש אותם באחד מבתי הגידול ואפילו ניתן לבצע ייבוא כלבים מחוץ לארץ (במידה ולא מצאתם בארץ).

אין הגדרה סטנדרטית של אילו גזעים יכולים להיחשב ככלבים היפואלרגניים. עם זאת, רצוי לא ללכת על כלבים המייצרים כמויות מוגזמות של קשקשים ורוק, שעלולים לעורר אלרגיות עבור אנשים רבים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים