4 הטיפים הטובים ביותר שתקראי על פתיחת עסק לתכשיטים

יש הרבה יזמים קטנים וגדולים שפתחו עסקי תכשיטים, וזה אומר שהאסטרטגיה השיווקית שלך צריכה להיות חזקה ולהתמקד באופן מושלם בלקוחות הפוטנציאליים שלך. במילים אחרות, את צריכה לעשות כל מה שאת יכולה על מנת למשוך את תשומת לב הלקוחות.

נשים אוהבות תכשיטים, וזה אומר שהעסק שלך יכול להשיג הצלחה שלא חלמת עליה. גם אם את מתחילה בקטן, אם תתנהלי נכון, העסק שלך יגדל, כי תמיד יהיה ביקוש לתכשיטים, במיוחד כשהם מעניינים, מיוחדים ומיוצרים בעבודת יד.

לפני הטיפים, טיפ אחד ענק

אם את מעצבת תכשיטים, כלומר, את אמנית, יכול להיות שהנטייה הטבעית שלך היא לאו דווקא לכיוון עשיית עסקים, ויתכן שאת מאמינה שלא תוכלי להתמודד עם הצד העסקי של פתיחת עסק לתכשיטים, אבל זה בדיוק הזמן להשתחרר מכל סוג של חשיבה מעכבת.

כי העובדה היא שמעצבי תכשיטים מצליחים רבים השיקו עסקים משלהם. הם יוצרים עיצובי תכשיטים בעצמם, מייצרים את התכשיטים, משווקים אותם, מקדמים את העסק שלהם ומרוויחים טוב.

רובם התחילו עם מכירות לבני משפחה וחברים, ובהמשך עברו בהדרגה לבניית בסיס לקוחות והתרחבות מעבר לרשת האישית. אז הנה ארבעה טיפים שיעזרו לך לפתוח עסק למכירת תכשיטים.

לפני הכול: מחקר לקוחות היעד

לפני שתפתחי את העסק, חשוב שתוודאי שאת יודעת בדיוק מי הם לקוחות היעד שלך, כי את צריכה לדעת למי את מעצבת. מעצבי תכשיטים רבים מתקשים למכור את האוסף שלהם כי הם לא מודעים ללקוחות האמיתיים שלהם, ויודעים מעט על הרקע החברתי של אנשים שירצו לקנות את עיצובי התכשיטים הפרטניים שלהם.

מעצבי תכשיטים רבים חושבים שהם יכולים למכור את התכשיטים שלהם לכולם. זוהי הנחה שגויה כי מכירות מוצלחות מתמקדות בלקוחות יעד. אז הקפידי לבצע מחקר שוק ולגלות את קבוצת האנשים שסביר להניח שיקנו את המוצרים שלך.

יצירת אוסף הגיוני במקום מבול של עיצובים שלא אומרים כלום

לא כדאי ליצור אוסף של עיצובי תכשיטים בעיצובים אקראיים, כי תתקשי למכור אותם. אנשים אוהבים לקנות דברים שימושיים, ובתחום התכשיטים היקרים, זה אומר שהם יחפשו איזה סיפור באוסף התכשיטים שלך, ולכן חשוב שתמצאי מקורות השראה מעניינים שיעזרו לך ליצור קו אחיד של תכשיטים.

כלומר, האוסף שלך צריך לספר סיפור ללקוחות. לדוגמא, האם עיצובי התכשיטים שלך אומרים משהו על ההיסטוריה והמסורות של הלקוחות שלך? או, האם יצרת עיצובים שמעוררים רגשות של נשים מודרניות שאוהבות לענוד את התכשיטים האופנתיים ביותר?

אין דבר נורא יותר מתמחור שגוי

שיקול חשוב נוסף לפתיחת עסק תכשיטים הוא תמחור נכון של הפריטים. גם אם לא תוכלי להתחרות עם חברות ענק שיש להן תקציבים עצומים, אם תורידי את המחירים יותר מדי, בסופו של דבר תחווי הפסדים כספיים, וכתוצאה מכך תסגרי בשלב מוקדם את העסק הקטן שלך.

אז מה שאת יכולה לעסות זה לנסות רמות מחירים שונות ולראות איזה טווח מחירים מתאים יותר ללקוחות שלך כשהם מגיעים לקנות את התכשיטים. כשתהיה לך רמת מחירים הולמת, תוכלי ליצור קטלוג מעוצב נחמד ולציין את מחירי התכשיטים.

היום לכל עסק יש אתר אינטרנט

רוב היזמים עושים עסקים באמצעות אתרי האינטרנט שלהם. הם בונים אתר שמציג את כל המידע הרלוונטי כגון תמונות של המוצרים, תיאורים ופרטים ליצירת קשר.

אבל עיצוב האתר חייב להיות ידידותי למשתמש. כשהלקוחות הפוטנציאליים שלך מגיעים לאתר, העיצוב שלו, התמונות האטרקטיביות, וניווט ידידותי גורם להם להישאר באתר, וככל שהם נמצאים יותר זמן באתר שלך, רוב הסיכויים שהם יקנו.

בואי נדבר במונחים של מסקנות

כשאת מתחילה עסק חדש של תכשיטים, את צריכה לוגו נחמד שמייצג כראוי את העסק שלך. את חייבת להציג מידע מלא ללקוחות היעד שלך באתר אינטרנט מעוצב טוב, עם תמונות מושקעות של התכשיטים, ואת חייבת שתהיה לך תכנית שיווק שתקדם את העסק שלך. אם התחלת עם אבני הדרך האלה, את בדרך הנכונה להצלחה.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים