שיווק דיגיטלי – הווריד המרכזי לקידום עסקים

שיווק דיגיטלי

לפני עידן השיווק הדיגיטלי ואתרי האינטרנט , השיווק והפרסום העיקרי היה מפה לאוזן , או מודעות פרסום בלוחות המודעות המרכזיות בעיר המגורים.

עם הזמן האנשים, המדיה ותחום השיווק והפרסום קיבל זרקור הרבה יותר משמעותי ורציני  מעמדו של התחום הרבה יותר מכובד . וכיום כל בעל עסק יודע שאם אתה לא ברשת העסק פשוט לא קיים.

עסק טוב יודע שהציר המרכזי בניהול העסק הוא שיווק נכון – אין זה סוד כי לעסק מתפקד ובועט יש לו הוצאות רבות ולא מעט עסקים שלא במודע מוותרים על נושא השיווק באינטרנט לטובת כביכול הוצאות אחרות וכאן הטעות הגדולה.

המטרה העיקרית כבעלי עסק היא לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות קונים ולקוחות חוזרים- הרי מי שמרוצה יחזור לבצע רכישה נוספת ואפילו ימליץ על אותו עסק לאחרים.

כדי שזה יצליח צריכים להוציא כסף כדי להכניס כסף.

זה בדיוק כמו קנה נשימה – ברגע שהוא חסום אין אוויר וקשה לנשום .

אך ברגע שקנה הנשימה משוחרר ויש סירקולציה של אוויר הנשימה הרבה יותר טובה וסדורה.

השאיפה היא שהעסק יתפקד לאורך זמן ובעזרת מדיה נכונה ומותאמת אישית לעסק – זה יעבוד.

קידום אורגני וקידום ממומן- מה כדאי?

קידום אורגני הוא קידום שלוקח קצת יותר זמן מאשר קידום ממומן- יחד עם זאת קידום אורגני מביא טראפיק לאתר והלקוחות שמגיעים הם לקוחות פוטנציאלים שאחוזי הסגירה איתם הם בסבירות גבוהה, הם כבר מכירים את העסק ומבינים את הפתרון שהוא מציע- וזה בדיוק העסק שהם חיפשו. עסק העונה להם על הכאבים .

הקידום האורגני משרה אווירה של אמינות הרבה אנשים מאמינים לו – אם הם רואים שהעסק מופיע במנועי החיפוש במקומות הראשונים , סימן שיש פה משהו מעניין וכדאי להקליק ולהציץ באתר.

בקידום מסוג זה מה שיפה הוא שגם עסקים קטנים יכולים להופיע באותה עמודת חיפוש עם עסקים גדולים במקומות המובילים וזאת ע"י מקדם אתרים מקצועי שיודע כיצד להוביל זאת למצב הנתון.

קידום ממומן- הרבה יותר מהיר, עושה אפקט ורעש הרבה יותר גדולים במובן הטוב של המשמעות. הוא מתאים למי שרוצה לקדם באופן מיידי ומהיר מוצר/ שירות/ קורס שיש לו דד ליין – קידום ממומן מייצר באז של "אני כאן" ויש לי חדשות טובות בשבילכם.

כמו כן גם שיווק ברשתות החברתיות סוג של נישה נוספת לקידום העסק- כאשר עסק מפרסם במדיה החברתית יש לו אינטראקציה עם הלקוחות, הוא רואה מי הם אותם מתעניינים, מספק להם מענה מיידי כלומר יש "מערכת יחסים תקשורתית" בין הלקוחות לבעל העסק, מה שיוצר קירבה , הלקוח סומך על בעל העסק ובסופו של תהליך מבצע רכישה.

ברשתות החברתיות ישנו סיכוי גדול יותר שבעל העסק יגיע ללקוחות שלא חשב שיגיע אליהם, והדרך הזו פתחה לו צינור שיווק חדש.

הוצאות העסק לא נגמרות – להיפך כאשר העסק גודל כך ההוצאות גדלות יחד איתו, ולכן כבעל עסק חשוב מאוד לבדוק, לעשות סיכום הכנסות והוצאות חודשיות ולפי הנתונים המתקבלים להשאיר בין 10-15% מההכנסה עבור שיווק דיגיטלי – כך לבעל העסק תהיה שליטה על ההוצאות בעסק.

בשביל שתהיה תנועה, המרה ללקוחות ותכל'ס מכירות, חשוב לנהל את מערך השיווק הדיגיטלי , והשיווק באינטרנט בעזרת איש מקצוע ומקדם אתרים מנוסה ומקצועי המבין , יודע ולומד לעומק את העסק של הלקוח ומתאים לו את השיווק והפרסום הנכון כך שיגדיל את מעגל הלקוחות .

אם אתם בעלי הרוצים לספק ללקוחות שלכם אפיקים דיגיטליים מתקדמים

אם אתם בעלי עסקים הרוצים להגדיל את ההכנסות שלכם בעזרת שיווק דיגיטלי נכון- זה המקום להתייעץ , לשאול ולהבין לעומק את יתרונו המובהק של הפרסום והשיווק הדיגיטליים ברשת.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים