הוט, עסק שכבר מזמן יותר מרק טלוויזיה

כבל חיבור לאינטרנט

חברת הכבלים הוט מוכרת לנו לא מהיום ולא מאתמול.

היא החלה את דרכה עם השם 'הוט מערכות תקשורת' לאחר התמזגות שלושת חברות הכבלים המובילות בזמנו בארץ (תבל דיגיטל, ערוצי זהב ומתב) ומתחילת שנות ה-2000 החלה לספק ערוצי טלוויזיה ברחבי ישראל.

עם הזמן, חברת הוט הבינה כי אם ברצונה להישאר רלוונטית לשוק, היא חייבת להישאר עדכנית כמה שיותר. גם אם הדבר אומר להשתדרג ולהפוך להיות יותר מ'רק חברת כבלים'. כך שכבר שנה לאחר המיזוג החלה 'הוט מערכות תקשורת' להיכנס אל עולם הדיגיטל ולמעשה עשתה שינוי בכלל הממירים שלה מאנלוגיים לדיגיטליים.

בשנת 2003 התמזגה 'הוט טלקום' עם 'הוט מערכות תקשורת' והחלה להשיק חבילות אינטרנט וכמו כן, שירותי טלפון.

מאז ועד היום הוט פועלת עבור הלקוחות שלה ועבור הלקוחות העתידיים שלה. הוט מציעה באתר שלה מגוון אפשרויות הקשורות לאינטרנט אותו היא מספקת לבתים שלכם.

כיום, תוכלו לבדוק את מהירות האינטרנט שלכם ישירות באתר ומבלי לחכות לנציג שירות, להגדיל את נפח הגלישה באינטרנט שלכם עד ל-200 מגה בייט

הוט אינטרנט הוא האינטרנט היחיד במדינה שמגיע לכל קצותיה. הוט אינטרנט הוא בעל פריסה ארצית וכרגע היחיד בעל תשתית לכלל המדינה.

הוט הקימה רשת אלחוטית המאפשרת ללקוחותיה לגלוש מכל מקום בביתם. באמצעות נתב אלחוטי (מוכר גם כראוטר), מתקבלת האפשרות לגלוש באינטרנט מכל מכשיר (טלפונים ניידים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות ועוד) המתקשר עם רשת אלחוטית (ה-wifi).

מעבר לתשתית האינטרנט, להוט חשובה רמת הגלישה שלכם ורוצה שתגלשו ללא בעיות כלשהן כמו וירוסים, תולעים וכדומה.

עבור זה, העמידה הוט אינטרנט המוגן על ידי מוצרי אבטחה מתקדמים המגנים על המחשב מפני:

  • וירוסים ותולעים
  • תוכנות ריגול וספאם
  • הגנה מפני מתחזים
  • תמיכה טלפונית 24/7

ומגנים על הטלפון הנייד שלכם מפני:

  • תוכנות ריגול ואפליקציות זדוניות
  • חסימת שיחות
  • גיבוי ושחזור אנשי קשר
  • גניבה
  • ועוד

יתרה מזאת, הוט רוצה לעזור לכם לחסוך וחשבה על פעולות שונות ומגוונות בכדי לעזור לכם להשאיר אצלכם את השליטה. לאחר ששווקי האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון נשברו והמחירים החלו לרדת, הוט חשבה על רעיון נכון. כיון שהיא כבר חברת כבלים המביאה בתוכה גם אינטרנט וגם טלפון, הדבר מאפשר יצירת חבילות המאפשרות לכם רכישה של שלל הפרטים שיש לסלקום להציע אך במחיר מועט מהרגיל.

אם בחרתם באינטרנט הוט תספק לכם הנחה בשני הפרמטרים השניים (הטלוויזיה והטלפון) ומבטיחה לכם שלא תישארו מאוכזבים.

ואם יש לכם משהו שאתם לא מבינים או מרגישים בצורך להתייעץ, נציגי השירות של הוט קיימים לא רק בטלפון, אלא גם במייל וגם בצ'אט לייב. אינטרנט מעולם לא היה פשוט יותר.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים