פותחים עסק? כמה דברים שאתם צריכים לדעת

משרד עורך דין דיני עבודה

אף אחד לא אומר שזה קל, אבל אתם יודעים, מה שלא הורג אתכם, יעשה אתכם חזקים יותר.

החלטתם על הקמת העסק שלכם, הכל מאורגן מבחינה פיננסית ואירגונית ואתם ממש מרגישים את העסק שלכם מקבל את הצורה שלו.

אך עם כל הארגונים, אנחנו די בטוחים שיש כמה דברים ששכחתם ובדיוק בשביל זה אנחנו פה. הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים להריץ את העסק החדש שלכם-

התחייבו ליצור ולשמור על סביבת עבודה הוגנת וישרה

תקשורת עם העובדים היא אחד הדברים היותר חשוב בעסק שלכם. כשלים בתקשורת בתוך העסק שלכם יכולה להוביל לתלונות מצד העובדים ומכאן הקו הישיר לתביעה הוא די מהיר.

כאשר יש כבוד הדדי והתאמה במקום העבודה מלמעלה ועד למטה בהיררכיה, אין כמו מודל טוב לחיקוי כמו במנהל העסק.

למדו קצת על החוק

במדינה קיימים חוקים הקשורים לדיני עבודה שאתם בוודאי לא מכירים. למעשה, גם אנחנו לא אך אנחנו לא עסק ולכן מה שאנחנו כותבים נכון לכם ולכן חשוב שתקראו את הדבר הבא-

כל עסק צריך עורך דין דיני עבודה. כאשר אתם מספקים מקומות עבודה, יכולות לצוץ בעיות שונות אשר בכלל לא תראו אותן באות. עורך דין העוסק בדיני עבודה ידע איך לגשת לבעיה, לפתור אותה ולהגיש אותה מסודרת.

הכירו את המועמדים שלכם

כאשר אתם מחפשים את העובדים שלכם, חשוב שתדעו את מי אתם מראיינים ומי עשוי להתקבל לעסק החדש שלכם. לא תרצו לגלות לפתע ששכרתם עבריין או שוהה בלתי חוקי נכון?

כיום, למצוא אדם באינטרנט הוא דבר לא כל כך קשה, אך רצוי לבדוק בדיקת נאותות על כל מרואיין, מיהו ומניין בא.

תתעדו ואז תתעדו עוד

כל עסק, בין אם חדש ובין אם לא, חייב לשמור על עצמו מכל בחינה אפשרית. אחת השיטות לשמירה על העסק היא שמירה על כל מסמך שקשור אליה. בין אם זו הערכה של עובד שכבר מזמן לא עובד אצלכם ובאין אם זה התשלום שלכם למונית.

הסעיף הזה מאוד חשוב מאחר ואם תגיע תלונה כזו או אחרת, הוכחות הן חלק חשוב מהוכחת החפות.

יש לכם למי לפנות?

נכון שלעסק קטן אין ייעוץ משפטי פנימיה משוייך לאגף כח אדם בעסק אבל , חשוב שתמצאו לכם את איש המקצוע להתייעץ איתו על הכל. רצוי כמובן שזה יהיה להיות עורך דין דיני עבודה, מנוסה שילווה אתכם וייעץ בכל עניין הקשור לדיני עבודה

השקת עסק חדש הוא דבר מרגש מאוד. אם בחרתם בעיסוק שאתם אוהבים והחלטתם לפתוח עסק בזה, סימן שאתם לא מעוניינים לעבוד רגע אחד בחייכם ומעוניינים לעסוק אך ורק במה שאתם אוהבים.

אם אתם אוהבים את העסק שלכם, עשו הכל כמו שצריך או שהדבר יביא לכם אך ורק תסכול וסבל.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים