חדרים לפי שעה, עסק שעוזר לא רק ללקוחות שלו

חדרים לפי שעה

בזמן שהדעה הרווחת על חדרים לפי שעה היא שהם זולים, מלוכלכים ומיועדים למעשים מפוקפקים, עסקי החדרים הללו הפכו שינוי משמעותי והפכו להיות חדרים נקיים, איכותיים ונותני שירות לכלל האדם.

אם נרד לפרטי פרטים, חדרים לפי שעה לא עושים 'טובה' רק ללקוחותיהם המזדמנים, אלא כל שיתוף פעולה אשר יעשו עם עסק אחר, עבור הפיכת עסק החדרים לטוב יותר, יהפוך למכניס יותר.

מה בעצם צריך עסק קטן העוסק בחדרים לפי שעה?

איפה שיש היצע, יש ביקוש. כאשר מדובר בעסק קטן הנותן שירות בתחום חדרים לפי שעה, יהיה עליו להעסיק עובדים מסביב לשעון. העובדים, תפקידם יגע בכל שירותי הלקוחות הפרונטלי , כגון:

  • שירות חדרים
  • ניקיון
  • קבלה
  • שירות לקוחות

זו רק דוגמא קטנה לשירותים אותו עסק החדרים צורך, אך דוגמא חשובה מאין כמותה.

מאחר והעסק הזה מספק מקומות עבודה, משתף פעולה עם חברות השמה ובכך עוזר גם לאנשים המחפשים עבודה וגם לאותן חברות השמה בהשכרת שירותן.

חברות ההשמה האלו, תפקידן למצוא את כח האדם הנכון בהתאם להגדרות אותם אתם, כלקוחות, מחפשים. כל חברת השמה שרוצה להצליח צריכה ללכת על פי קווים מנחים ותפעל לאגד כוח אדם רב בכיסה לכל מטרה או עבודה הקיימת בשוק.

חברות השמה פועלות על בסיס עמלות כך שעובד שהגיע דרך חברת ההשמה לעבוד אצלכם, יקבל סוכן ההשמה עמלה על הצלחתו בשיבוץ נכון של עובד. כך גם אתם מקבלים עובד טוב וגם סוכן ההשמה קיבל את הבונוס המגיע לו על עבודה טובה.

כשמדובר בניקיון, אותו הזכרנו מעלה, לצד חברות הניקיון הענקיות לעסקים גדולים, קיימות חברות ניקיון קטנות, אשר פועלות בהתאם לחדרים לפי שעה ומוכנות לספק עובדי ניקיון מסביב לשעות. כאשר מדובר בעסקים לפי שעה, מן הסתם שיהיה פתוח 24 שעות ביממה. על כן, יצטרך שירותי ניקיון 24 שעות ביממה.

חברות ניקיון קטנות, הן בדרך כלל גמישות יותר והעובדים אותה היא מספקת מסוגלים להתאים את שעות העבודה שלהם לפי המשמרות אותן קיבלו. בין אם ביום ובין אם בלילה.

עסק של חדרים לפי שעה הוא לא רק עסק קטן מארח, הוא עסק קטן הנתמך ותומך בעסקים קטנים אחרים. כאשר הוא שוכר את שירותיהם של עסקים קטנים כמו עסקי שיווק, יחסי ציבור וקידום אתרים, הוא עוזר גם לאותם העסקים לצמוח ולהבטיח את מקומם בעולם הדיגיטל.

שיתוף פעולה מניב בין חברות קטנות מעולם הדיגיטל משמעו חשיפה רחבה של עסק החדרים וכמו כן תנועה גדולה יותר של לקוחות המשתמשים בחדרים.

איך שיתוף פעולה כזה קורה?

לאחר סיכומו של משא ומתן וחתימה על חוזה הנותן לחברות קידום ושיווק את האור הירוק לפעולה, למעשה יחל מסע שיווק שיחשוף את העסק שלכם במקומות הנכונים לקהל היעד שלו. במידה ואתם מעוניינים לשנות את הדעה הקדומה על העסק, לשנות את קהל היעד שלכם או להרחיב אותו, תוכלו לתאם זאת עם אנשי השיווק שלכם, להתייעץ איתם, לחשוב על קהלים נוספים ואיך ליצור אצלם עניין ולמעשה לשכנע אותם שהשירות שלכם הוא הטוב ביותר.

כעסק קטן המעוניין להצליח בכל היבטי העסק, הוא חייב לחשוב על הכל ולחשוב מבעוד מועד. עסק קטן חייב תמיד לדעת כיצד הוא יכול להבטיח לעצמו הכנסה חודשית קבועה. לכן, כאשר מדובר בעסק קטן בתחום חדרים לפי שעה, הוא ירצה לחשוב שאולי כדאי לו לבנות את העסק שלו גם עם האפשרות ללילה שלם ולא רק לכמה שעות ספורות.

בזמן שקיימות אופציות כדוגמת 3 שעות ב-200 שקלים, יכול לקוח להחליט עם עצמו שאולי יהיה לו משתלם יותר לקחת לילה שלם ב-500 שקלים. עסק קטן צריך להבין ולדעת שבימים מסוימים, השכרת לילה שלם תשתלם יותר מכמה שעות ספורות. עניין זה לא נוגע רק ללקוח אלא לכל שירותי המלון. השירותים המועסקים, המספקים שירות ישיר ללקוחות.

צורה אחרת לשיתוף פעולה מוצלח בין עסקי החדרים לעסקים קטנים אחרים הם בעלי אתרים ברחבי האינטרנט.

זהו עניין מוכר שעסקים קטנים רבים מתקיימים אך ורק באינטרנט ומקיימים שיתופי פעולה דרך האתר אותם הקימו בלבד.  עסקי האתרים הללו הם למעשה עמוד התווך בין הצרכנים לעסקים.

בעולם האינטרנט קיימים אינספור אתרים העוסקים במציאת מקומות לינה לפי רצונות הלקוח. לדוגמא, משפחה מאזור המרכז שמעוניינת לטייל בסוף השבוע בצפון, תוכל לחפש באתרים כאלו מקומות לינה באזור הצפון. באתר בדרך כלל יוצג שם העסק, אפשרויות הלינה שלו ומחיר לפי שעה או לילה. אפשרי שיהיו ביקורות על מנת לאפשר ללקוח לבחור בצורה אמינה יותר.

כאשר קיים הסכם בין עסקי החדרים לפי שעה ולאתרים המספקים מידע על מקומות לינה, יפרסם האתר את שירותי החדרים לפי שעה ויקבל עמלת תיווך במידה ומתבצעת רכישה. לאחר הרכישה יקשר האתר בין בית העסק ללקוח.

במידה והתקבלו פניות אל בית העסק של החדרים מן האתר איתו עשו הסכם, יקבל האתר תשלום על הצלחתו בחשיפת עסק החדרים ועל כך שמילא את תפקידו. כך למעשה, הופך האתר לגוף מתווך שמביא לחשיפה גדולה יותר של חדרים לפי שעה.

חדרים לפי שעה, שלרוב ייחשבו כמעופשים, מלוכלכים ולא סניטריים במיוחד, ממש לא פוסחים על נושא העיצוב. אם בעבר הייתם מקבלים חדר כשאר החדרים, היום העוסקים במלאכת החדרים יודעים שגיוון נראות החדרים יכולה להביא לקוחות שונים, מקהלים שונים ובכך להגדיל את ההכנסות והרווחים.

מעצב ששוכרים את שירותיו עבור עיצוב החדרים, יתן לכל חדר מוטיב שונה מזה שלידו ובכך יגרום לגיוון ועניין לבאי ומשתמשי העסק, יעניק ללקוחות חוויה שונה מהחוויה הסטנדרטית והנורמטיבית של שהייה בחדר מלון ואף יוכל לשמר את לקוחות העסק שאהבו חדר אחד במיוחד על פני אחרים וירצו להשתמש בו לפעמים הבאות.

ומזוית אחרת, עסק החדרים לפי שעה נותן את האפשרות למעצב הנבחר את החופש שלו ללכת עם הדמיון ולעצב כמה חדרים שונים ובכך גם להגדיל את הכנסתו וגם להגדיל את החשיפה לצורת ורמת העשייה שלו.

מעצבים מתחילים ישמחו לעבוד על פרויקטים כאלה מכיוון שדבר כזה יעניק להם את היכולת להשתפשף במקצוע שלהם וגם להרחיב את תיק העבודות שלהם לפרויקטים אחרים אליהם ירצו להתקבל.

הגעתם עד פה, אנחנו בטוחים שהשתכנעתם.  עסק קטן אחד יכול להיעזר ולעזור לעסקים קטנים אחרים ולהרוויח יותר בזכות פעולה זו. כעסק קטן שרוצה להצליח, שיתופי פעולה עם עסקים קטנים אחרים יכולים להיות אולי הפתרון האולטימטיבי עבורכם בשביל למנף את העסק הקטן שלכם.

אז לפני שאתם הולכים לחברות הענק שכולם סומכים עליהם בעיניים עצומות, חפשו את העסקים הקטנים, האמינים, בעלי החזון והרצון, בעלי נימה אישית יותר והבנה כללית על חיים עם עסק קטן.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים