כך תשלבו גאדג'טים בעסקים קטנים

סיימתם להרים את העסק הקטן שלכם, זה הרגע בו אתם מסתכלים עליו פועל בדיוק כמו שתכננתם, אולי לתת חיוך קטן של הגשמה. אבל מה אם נגיד לכם שיש עוד דרך להפוך את העסק שלכם ליעיל יותר?

אין עסק שלא רוצה להפוך ליעיל יותר, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה להראות לכם את הגאדג'טים שאתם ממש חייבים שיהיו לכם.

מטען אלחוטי

כשטלפונים חכמים משתדרגים מדי שנה, אם לא פחות, נושא האלחוט הופך ליותר ויותר מוכר. כאשר יש אוזניות אלחוטיות שעובדות על גלי הבלוטות' אין כל סיבה לעצור שם.

כיום קיימים דגמים של מטענים אלחוטיים אשר כל מה שעליכם לעשות זה למעשה להניח את הפלאפון עליהם. ללא חיבור כלל. כמובן שהמטען עצמו צריך להיות מחובר ל-USB, אבל זו לא באמת בעיה מאחר ויש לכם מחשב אליו המטען יכול להתחבר בעסק שלכם.

USB לטלפונים החכמים שלכם

אתם מקיימים פגישות עם לקוחות, אתם רוצים לקחת ולהביא אתכם מידע מבלי לבזבז יותר מדי זמן. עם זאת, העברת קבצים יכולה לקחת זמן רב. לכן, USB שמתחבר ישירות לטלפון שלכם, יכול לספק לכם את הפתרון לחיסכון בזמן.

ה-USB מספק לכם שתי צורות חיבור כאשר אחת היא למחשב והשנייה לטלפון החכם שלכם. כך, לא רק שתוכלו להעביר מסמכים ישירות מהמחשב אל הטלפון הנייד שלכם ולהיפך, תוכלו, דרך הטלפון שלכם, לצלם (צילום מסך) אך ורק את מה שאתם צריכים ולהשאיר את שאר המסמכים במחשב.

פעמון דלת דיגיטלי

פעמון דלת הוא תמיד נחוץ, אך כאשר מדובר בעסק קטן, לא תמיד בטוח מי מגיע ולשם מה. לכן, פעמון דלת דיגיטלי הוא הפתרון שלכם מעולם שכולו גאדג'טים.

הגאונות בפעמון הזה, הוא העובדה שלא משנה מי מצלצל בדלת, אתם תראו אותו ישירות בטלפון הנייד שלכם. או בכל מקום שתרצו לקבל בו את ההתראה. כך למשל, אם יש לכם פקידת קבלה, תוכלו להפקיד בידיה את החיבור למצלמת הפעמון ובכך להקל עליה לדעת מי מגיע.

מדפסת\סורק ניידים

הנה עוד תוצר נייד שהפך להיות לפופולרי בקרב גאדג'טים לעסקים קטנים. מדפסת ו/או סורק ניידים מאפשרים לכם להיות בכל מקום, בכל מצב ולפקוד עליהם לעבוד. בין אם אתם צריכים לסרוק משהו או להדפיס משהו.

כל מה שאתם צריכים למעשה הוא תמיכה של המכשירים שלכם למדפסת/סורק, וכמובן- אינטרנט.

אפשר להגיד את זה בלב שלם, גאדג'טים נועדו כדי להקל על צורת חייכם כמה שאפשר. חיים בעולם כיום, נדמה שהם רצים אולי יותר מדי מהר. מכאן, יהיה עליכם לפעול בצורה הלוגית ביותר לתיעול המערכת העסקית שלכם. עסק קטן הוא אתגר לא פשוט, מן הסתם שתרצו להפוך אותו פשוט יותר.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים