ליווי של עורך דין מיסים בעסקים קטנים

עבור כל עסק, עניין המיסים הוא עניין שלא משאיר מקום לטעויות.

מיסים נוספים, ריבית, מס ערך מוסף וקנסות הם רק חלק קטן מעולם המס. בכדי לשמור על החוק ולשלם את המיסים בזמנם, סביר שתצטרכו עזרה בשימת אצבע על הדופק.

עורך דין מיסים הוא תפקיד קריטי כאשר אתם בעלים של עסק, קטן כגדול. הנה הסיבות העיקריות למה עורך דין מיסים הוא עניין חשוב בעסק שלכם-

למידה

למדו את המיסים אותם אתם חייבים כחוק. הבינו מתי כל מס אמור להיות משולם ובגין איזו סיבה וכמה.

עורך דין מיסים הוא התשובה הקלה ביותר עבור השקט הנפשי שלכם. כל שאלה הקשורה למיסים שלכם, הוא יגיד לכם מה, מתי ולמה לעשות.

זמנים

חובות מס ושמירת רשומות הם לא דברים שתרצו ללמוד על בשרכם כי עשיתם אותם לא נכון. המערכת צריכה לעבוד כמו שצריך מהיום הראשון בו העסק שלכם החל לנשום בפעם הראשונה.

לעסקים חדשים בדרך כלל יש עלויות נזק, עלויות מלאי וכמו כן, עלויות עובדים. מס הכנסה ומיסי מדינה הם שני גופים שאתם ממש לא רוצים לריב איתם ולכן חשוב שתדעו מתי, כמה ולמה אתם משלמים להם.

שנת מס

לעסקים יש דבר הנקרא שנת מס. לפעמים אתם יכולים להגדיר את שנת המס שלכם ולפעמים ההחלטה היא של הממשלה. עורך דין מיסים יכול לעזור לך לבחור לפי העסק שלך מהי הבחירה הנכונה. אתה או הממשלה.

כמו כן, ייעץ לכם מי שנת המס המתאימה לכם וכמו כן יבוא במגעים עם הרשויות הרלוונטיות ויטפל במיסים שלכם עבורכם.

הכנסה מהעסק

הכנסה לעסק יכולה לבוא בכל מיני צורות. מס הכנסה מתייחס להכנסת ברוטו, הכוללת

  • סחורה
  • רכוש
  • שירותים
  • סחר חליפין
  • והכנסות שמקורן במכירה

וודאו והתייעצו עם עורך דין מיסים מה נחשב עבור רשות המיסים 'הכנסה ברוטו'. כישלון דיווח על הכנסה ברוטו יכול להוביל למיסים נוספים וקנסות. עורך דין מיסים יכול לטפל לך בבעיות אלו עוד לפני שהתחילו.

ניכוי עסקי

אחד התמריצים הכי גדולים עבור עסקים הוא האפשרות לנכות חלק מהמס על ההכנסות. אם אתם מעוניינים לקזז מהמס, עברו עם עורך דין למיסים אשר יעדכן אתכם בכל הסעיפים אשר אתם מחויבים לעמוד בהם בכדי לקבל ניכויי מס.

אי ידיעה אינה פוטרת מעונש

אתם ממש לא רוצים להיות אותם אנשים שרבים עם מס ההכנסה כי פשוט לא ידעתם שאתם צריכים לשלם וזה ממש לא פייר שאתם נדרשים עכשיו לשלם יותר.

את מס ההכנסה זה לא מעניין ולמען האמת התירוץ הזה כבר לא תופס בשום מקום. גם אתם לא הייתם קונים אותו.

לכן, אם אתם מחליטים על עסק, התחמשו בעורך דין מיסים שיעזור לכם לאשר ולשלם את המיסים אשר אתם מחוייבים לשלמם בחוק.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים