למה כדאי להתקין פאנלים סולאריים בעסק שלכם?

אנרגיה סולארית היא אנרגיה המופקת מקרני השמש. האנרגיה הפוטוולטאית והחום הסולארי מאפשרים ייצור של חשמל או חום.

אנרגית השמש בלתי ניתנת להפסקה וכיוון שהיא אנרגיה מתחדשת הדבר מאפשר לנו להניח פאנלים סולאריים או מראות עבור ספיגה וריכוז של קרני השמש.

מהם יתרונות האנרגיה הסולארית?

אנרגיה סולארית מציעה יתרונות רבים שהופכים אותה לאחת מצורות האנרגיה הבטוחות ביותר. זו אנרגיה מתחדשת, ללא מזהמים וזמינה בכל מקום בעולם. האנרגיה תורמת לפיתוח עכשווי ועתידי ויוצרת מקומות עבודה במקומות בו היא מותקנת.

כמו כן, הפשטות באנרגיה עושה את כל המצב לאידיאלי עבור אזורים נידחים וכפרים קטנים המנותקים מחשמל. אנרגיה סולארית הינה שימושית גם להפקת חשמל בקנה מידה גדול ומצליחה להזרים אותו לאזורים רחבים יותר ומבודדים יותר.

איך משמרים אנרגיה סולארית?

אם להיות כנים, אנרגיה סולארית קל מאוד לשמר ולתחזק בעזרת פאנלים סולאריים למשל. כאשר אתם מתקינים פאנלים סולאריים על גגות הבית, או העסק שלכם, הדבר מצריך רק את העמדת הפאנל במקומו, חיבורו לצינורות הנכונים והרי לכם חשמל סולארי לבית. מדהים לא?

לאנרגיה סולארית יש פנים רבות ומקומות רבים בהם היא עוזרת בעיקר לחיסכון כלכלי אישי וכללי.

איך פאנלים סולארים עובדים?

כאשר פוטונים פוגעים בתאים סולאריים, הם משחררים אלקטרונים מהאטום שלהם. כאשר אותם אלקטרונים נפגשים עם הצד השלילי והחיובי של התא הסולארי הדבר יוצר מעגל חשמלי.

כאשר האלקטרונים זורמים דרך מעגל זה, הם מייצרים חשמל. ואם תאגדו תאים סולאריים רבים יחד, הדבר יצור פאנלים סולאריים. ככל שתפרשו יותר פאנלים סולאריים, כך האנרגיה תהיה גדולה יותר.

פאנלים סולארים יכולים להמיר עד 22% מהאנרגיה שלהם לחשמל. זה אולי נשמע מעט, אבל 22% הם עדיין כוח רב.

המיקום הוא חצי מהעניין, גם כשמדובר בעסק קטן

המיקום חשוב לאל פחות כשמדובר בהפקת חשמל דרך פאנלים סולאריים. אם אתם רוצים, אתם יכולים להתקין את הפאנלים בצורה אופקית לעסק שלכם אך האם זה הגיוני?

עבור ההשקעה הגדולה אותה בחרתם להתקין בעסק שלכם, ערכו את המחקר הנכון עבור מציאת המקום האולטימטיבי להתקין את אותם פאנלים סולאריים. בדרך כלל הפאנלים מותקנים על גג העסק, כיוון שהחשיפה לשמש היא גדולה יותר. עסקים רבים שבוחרים את שימוש החשמל שלהם דרך פאנלים סולאריים מודים ומתוודים כי חסכו רבות מאז התחילו להשתמש באנרגיה הסולארית.

מציאת המיקום היא לא דבר כל כך קשה אם חושבים על זה, אתם פשוט צריכים להבין (ואין בעיה להתייעץ עם איש מקצוע) היכן יהיה המקום הנכון ביותר עבור הפאנלים והיכן החשיפה לשמש לאורך כל שעות היום היא הגדולה ביותר.

ישנם סוגים אחרים של טכנולוגית האנרגיה הסולארית, כולל אנרגיה סולארית תרמית, אנרגיה סולארית מרוכזת הפועלות בצורה שונה מפעולת הפאנלים הסולאריים אך בכל זאת מפיקות אנרגיה מספקת עבור יצירת חשמל וחימום מים ו/או אוויר.

ככל שנשתמש יותר ויותר באנרגיה סולארית כך נעזור לעצמנו, לטבע ולעולם בכלל, להמשיך לחיות חיים בריאים יותר.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים