איך עסקים קטנים מתאימים עצמם לטרנדים עכשוויים?

חנות משקפי שמש

המרדף אחר הדבר הבא יכול להיות מתיש ולפעמים בלתי אפשרי. כאשר עסק קטן רוצה להצליח, הוא יודע שהוא חייב לדעת מה קורה בעולם בכל רגע נתון ולנהל את למוצריו לפי צו האופנה העכשווי וזה שיבוא.

אז כשצריך לנחש את הטרנד הבא, איך בעצם עסקים קטנים משאירים את עצמם רלוונטיים? הנה כמה פעולות יומיומיות שעסקים קטנים מחויבים לעשות על מנת להישאר על הגל.

עדכנו את ה'פיד' העסקי שלכם

בעידן המדיות החברתיות, אין דבר יותר חשוב מלעדכן את העולם שאתם שולטים בעניין.

הקפידו לעדכן בכל מדיה חברתית אפשרית- פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'. כך, תוכלו למצוא מאמרים וכתבות מעניינות הקשורות לעסק שלכם ולעניין את הלקוחות הקוראים שלכם עוד.

התאמת הפרסומים שלכם לפי העסק שלכם וקהל היעד שלכם הוא עניין חשוב שאין לזלזל בו.

עסק קטן ומעודכן

צוות העסק שלכם צריך להיות מעודכן לא פחות מכם. כאשר טרנדים יכולים להשתנות מדי שבוע, זה לא דבר ודאי שתצליחו לעקוב אחרי אותם טרנדים לבד.

כאשר יש לכם צוות מוכוון מטרה, שיודע לחפש את הטרנד הבא ולראות את העולם בצורה קצת יותר מקבלת (טרנדים לא תמיד יראו לנו הגיוניים בהתחלה), ולאמץ אותם לחיק העסק, העבודה שלכם נעשית קלה יותר פי כמה.

על SEO שמעתם?

שימוש בגוגל הוא לא דבר חדש וכבר מזמן הפך לפופולרי, לאנציקלופדיה הדיגיטלית לכל שאלה שלא תהיה.

נסו להשתמש בכלים שונים לקידום אתרים, כדי להזין מילות מפתח מהתעשייה שלכם, זאת כדי לזהות דפוסים חדשים בהתנהלות החיפוש של אנשים. אופציה אחת היא ללכת אחר מושגים נישתיים.

זיהוי אבני חן כאלה היא דרך מצוינת למצוא מקומות שבהם העסק שלכם יכול למלא חסך של שוק שלם.

זכרו להתעדכן גם פנים מול פנים

כן, זה נורא קל להרים את הטלפון הנייד והחכם שלכם ולראות מה חדש בעולם האופנה, התרבות וכן הלאה. אך כבעלי עסק קטן אתם בטח יודעים שחלק מלהבין את הטרנדים שצפויים להגיע הוא גם לראות את המגיע לשווקים.

כנסי סחורות הם מקום שתרצו להיות בו כאשר אתם מחפשים את המוצרים לעונה הבאה. חשוב שתשאירו חותם במקומות כאלה, כרטיס ביקור בשלוף.

חפשו מחוץ למדינה

כשיוקר המחייה צועק מכל כיוון במדינתנו הקטנה, אפשרות הייבוא יכולה לבוא עבורכם בחשבון. רבים מהמוצרים המיובאים הם מוצרים זולים, אמידים ואמינים כשההבדל היחיד בין מה שאתם קונים בארץ למוצרים המיובאים הוא שבדרך כלל הם יהיו לא מוכרים כל כך.

כך למשל, חברת 'סליידר' מייבאת משקפי קריאה, משקפי שמש ועוד מוצרים דומים מאסיה, מנצלת את המחירים הזולים של היותה יבואנית ונותנת לכם את התענוג ברכישת משקפי ראייה איכותיות וזולות.

להישאר עכשווי ורלוונטי זו עבודה קשה ובלתי פוסקת. היו ממוקדים, שכרו את האמצעים שלכם עבור הפרסום הנכון וערכו ישיבות צוות על הטרנדים הבאים, החוזרים והנשנים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים