למה מתכנת פייתון יוכל לעזור בעסק שלכם

קורס פייתון ופיתוח עסקי

החלטתם שאתם פותחים עסק ואתם רוצים לעשות את זה בצורה הכי טובה שאתם יכולים.

אחת המתנות החשובות שתוכלו להעניק לעצמכם ולעסק שלכם, היא למידת עולם התכנות ולמידת קורס פייתון. למה?

לא משנה מהו עיסוקו של העסק שלכם, ידע בתכנות רק יעזור לו. בין אם זה בבניית אתר, רשת חברתית ואפילו אפליקציה.

למען האמת, אתם יכולים ליצור מוצרים מדהימים בכל שפה. השאלה היא כמה אתם יודעים. כאשר מסתכלים על מוצר טוב, לא תוהים באיזו שפה הוא נעשה, או כמה זמן לקח לכם לכתוב את הקוד. אך כשמדובר בתקציבים, ישנם מצבים המצריכים חישובים מחדש כאשר עם השפה הנכונה הדבר יכול להבדיל בין עסק מצליח לעסק כושל.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את העסק הקטן שלכם ליעיל, מצליח וחסכוני

קחו את הסטארט אפ לדוגמא

למה חברות סטארט-אפ שונות מפרויקטים אחרים? סטארט אפ בתחילת דרכו יכול להישבר מאוד בקלות. בדרך כלל התקציבים שידרשו לחברות סטארט אפ יהיו גדולים, דבר שיקשה עליהם עוד יותר לצלוח את המסע.

בעולם ה-IT המתקדם, זה לא חייב להיראות ככה. אם אתם לומדים תכנות, ופייתון בפרט, הדרך יכולה להיות קלה הרבה יותר. בדרך כלל, לסטארט-אפים רבים לא יהיה זמן רב עבור שכנוע שותפים ומשקיעים פוטנציאליים, ויצטרכו גם לעצב את המוצר כדי להצדיק את הבקשה להשקעה.

כאשר עברתם קורס פייתון ועולם התכנות לצידכם, אתם תגלו מהר מאוד שחצי מהזמן אותו השקעתם בעיצוב יישאר לכם עבור פעולות שונות שעכשיו יש לכם את הזמן לעסוק בהן.

כתיבת אבטיפוס

קורס פייתון מציע פתרונות מוכנים לפרויקטים גדולים. לפעמים, קל יותר לכתוב משהו בפייתון ואחר כך להמיר לשפה אחרת, במידת הצורך. דבר זה מעניק לעסקים קטנים את הדבר החשוב להם מכל- הזמן.

פייתון היא שפה נהדרת עבור כתיבת אבטיפוס למוצר שלכם. לא נדרש זמן עבודה רב, בעוד ששפות אחרות יכולות לקחת הרבה יותר זמן עבור ביצוע אותה הפעולה.

באמצעות אבטיפוס, קל יותר לראות את הרעיון אותו אתם רוצים להביא לחיים, לראות האם הוא עובד והאם יוכל לשרת את העסק הקטן שלכם בצורה הטובה ביותר.

קוד פשוט

פייתון היא שפה די קלה, המאפשרת למתכנתים רבים לכתוב מושגים בעיניים עצומות. היופי בשפה הזו היא שאין לכם צורך בצוות מתכנתים רחב. כך, תוכלו להתנסות ברעיונות שונים הקיימים לכם או לעובדיכם, ולראות האם פועלים בזמן אמת.

קורס פייתון יכול להעניק לכם ולעובדיכם את הביטחון בעבודה, את התשוקה להתקדם ופתיחת הראש לרעיונות חדשים, על אף התשישות שבעבודה.

עסקים קטנים רבים החלו להכניס לתוך שלד העסק את למידת שפת הפייתון. כשרוב מפתחי הפייתון, אם לא כולם, יגידו לכם שעל מנת ללמוד את שפת הפייתון, תהיו חייבים לעשות משהו, אין כמו להתחיל בעסק הקטן שלכם בשביל ללמוד.

זהו דבר מוכח שהלמידה הכי טובה היא ניסוי ותהייה. אחרת, אם לא תנסו, איך תדעו?

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים