מה אומרות לכם המילים מועדון צרכנות?

מועדון צרכנות

מועדון צרכנות הוא עסק או ארגון שפונה לנתח אוכלוסייה מסוים (על בסיס דת, גזע, מין, עיסוק ועוד). בעקבות איגוד כוח צרכני גודל, מצליח לספק הטבות והנחות לעמיתי המועדון.

ככל שמועדון הצרכנות גדול יותר, כך ההטבות וההנחות שיספק יהיו באיכות טובה יותר.

אז מועדון צרכנות, איך הוא בעצם עובד?

כאשר פלח אוכלוסייה, בעל מכנה משותף, מתאגד עבור או בעקבות מטרה זהה, הוא הופך למועדון של צרכנים שיכולים יחד להשיג תנאי רכישה טובים יותר אך ורק בזכות היותם קהל צרכנים ולא צרכן בודד.

לדוגמא, מועדון 'עדיף'.

מועדון 'עדיף' הינו מועדון אשר הוקם על ידי אנשים עם מוגבלויות, עבור אנשים עם מוגבלויות.

מקימי המועדון הבינו, טרם ייסודו, שכצרכנים מאוגדים, השייכים לאותה הקהילה, הם יכולים להשיג הרבה יותר עבור רווחתם ובריאותם.

'עדיף' הוא מועדון בעל כוח צרכני גדול המשרת את עמיתיו בחיי היומיום ומעניק להם את האפשרות להתנהל ביתר קלות תוך שימת לב גם להנאות החיים. קיימים בארץ גופים השותפים במועדון 'עדיף', זאת עבור תמיכה והעלאת המודעות החברתית למתן שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.

להצטרפות למועדון עדיף כנסו כאן

כך למשל, בנק הפועלים, מעניק לעמיתי המועדון כרטיס אשראי איתו הם יכולים לערוך את התשלומים השוטפים שלהם, כשההנחות יורדות אוטומטית, בעקבות השימוש בכרטיס, במעמד החיוב. עם הכרטיס, יכולים עמיתי המועדון לרכוש בעלויות נמוכות, עד מאוד, מכשירי חשמל ואלקטרוניקה, אביזרים לרכב וכמו כן הטבות בדלק, חופשות בארץ ובחו"ל וביגוד.

אפשרות נוספת שמעניק המועדון הוא האפשרות לקבלת עזרה בבית בטיפול השוטף של משק הבית. שירות ששמו 'ביתי', מקבוצת מכבי, מאפשר לעמיתי המועדון לקבלן הנחה של עד 50 אחוז במעמד ההצטרפות לשירות זה ובכך מאפשר לאנשים עם מגבלה לקבל את העזרה שהם דרושים לה, מבלי להוציא עליה הון כסף. אנשים רבים עם מוגבלויות מוצאים ששירות כמו 'ביתי' עוזר להם מאוד במהלך שגרת היום, שלולא העזרה, הייתה לוקחת זמן רב.

בזכות מועדון צרכנות כמו 'עדיף', שיתופי פעולה רבים נרקמים בין המועדון לעמותות שונות. כל עמותה בדרך כלל תיגע במגבלה אחת או מוגבלויות הדומות זו לזו, וביחד עם 'עדיף' הן מקימות ומקיימות אטרקציות, פעילויות ואירועי התרמה. מועדון הצרכנות העומל במשך שנים עבור אנשים עם מוגבלויות, לא רק מחפש להקל על אותם אנשים, אלא גם  להחזיר חזרה לקהילה.

קהילה מאוגדת, המבינה את הכוח שיש לה ביחד, יכולה להגיע למטרות גבוהות, לקבל ולהרוויח מהעשייה שלה ולהביא למודעות גדולה יותר על המאמץ המשותף של מועדון צרכנות בו אתם שותפים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים