בטוחים שכל הכסף שלכם אצלכם?

התחייבות לביטוחים נעשים לא רק אם הגעתם למקום עבודה חדש ומגיעה לכם פוליסת ביטוח פנסיונית. בימינו יש ביטוח כמעט לכל פעולה שתעשו. בין אם אתם טסים לחו"ל, עוברים ניתוח או משפצים את הבית. כל דבר שניתן לבטח, מבוטח. עם כמות ביטוחים לא מבוטלת, אתם בטוחים שכל הכסף שנמצא אצלכם הוא באמת כל הכסף שלכם?

שניה לפני שאתם רצים לשלם על ביטוח חדש, עשו את הבדיקה הראויה ובדקו האם קיימות לכם פוליסות ישנות. איך? התשובה פשוטה מאוד

על הר הביטוח כבר שמעתם?

אם יצא לכם לשמוע את צמד המילים 'הר הכסף', אז אתם בטח מבינים שהר הביטוח פועל על אותה המתכונת. אך במקום לחפש בבנקים, הוא מחפש אצל כלל חברות הביטוח בארץ ומאתר עבורכם את הפוליסות האבודות. אז במקום לשלם על ביטוח חדש, למה שלא תשלפו מן העבר את הפוליסה הקיימת ותתפעלו אותה? לא חבל על הכסף שלכם?

הר הביטוח יודע לבדוק את כל הפרמטרים הנתונים של כל הביטוחים הקיימים במשק-

  • ביטוח בריאות
  • ביטוח תאונות אישיות
  • ביטוח חיים
  • ביטוח משכנתא
  • ביטוח סיעוד
  • ועוד

כמו שאתם ודאי רואים, קיימים מספר רב של סוגים שונים של ביטוחים והרשימה אותה רשמנו, היא בהחלט לא הסוף. האם אתם זוכרים אם עשיתם ביטוח לפני שטסתם בפעם האחרונה לחו"ל? האם אתם זוכרים את שיחת הטלפון האחרונה מסוכן הביטוח ששאל אתכם שאלות לגבי אופי החיים שלכם רגע לפני חתימה על ביטוח חיים? אם אתם לא זוכרים את זה, אתם כנראה לא זוכרים את הביטוח ששילמתם עליו.

מכיוון שביטוחים נעשים בצורת שגר ושכח, מן הסתם שהנטייה הטבעית היא לשכוח מהביטוח, במידה ואין לכם הצורך בו יותר (דוגמת ביטוח נסיעה לחו"ל). לכן, קיימת רשת שלמה שכל תפקידה וייעודה הוא למצוא עבורכם את הכספים שלכם. כך, תוכלו לגלות לפתע כי קיים לכם ביטוח חיים אך פשוט ביטוח לא מעודכן. מה זה אומר? זה אומר שבמידה ופתחתם בביטוח חיים חדש, יש לכם כפל ביטוחים.

כפל ביטוחים?

כפל ביטוחים למעשה אומר שאתם עושים עבודה כפולה. משלמים כפול ולחינם. כאשר קיים לכם ביטוח חיים, ביטוח חיים נוסף לא ישנה ולא יעשה כלום. רק ייקח מכם עוד כסף. אך עכשיו, כשקיימת לכם האפשרות לבדוק האם נעשו על שמכם בעבר ביטוחים, הסיכוי שמעכשיו יהיו לכם כפל ביטוחים הוא ממש אפסי.

לכן, בפעם הבאה שאתם חושבים על ביטוח, כל ביטוח, חפשו את את הר הביטוח ועשו את הבדיקה הזו. אין אדם שלא צריך בדיקה מהסוג הזה כמו שאין אדם שאוהב לבזבז כסף לחינם. בדיקה אחת תחסוך לכם המון.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים