איזה שירות טלוויזיה הכי יתאים לעסק שלכם?

חדר המתנה מעוצב

מתכננים להוסיף שירותי טלוויזיה לעסק? בתי קפה, פאבים ומסעדות עושים שימוש רב בטלוויזיה על מנת למשוך קהלים הבאים לצפות בשידורי הספורט. עסקים נוספים שמשתמשים בשירותים אלה הם מכוני כושר בהם יש טלוויזיה אישית על מכשירי האימונים עצמם או טלוויזיות על הקיר. בנוסף נפגוש טלוויזיות היום גם במספרות או במקומות בהם בעל העסק נאלץ להמתין שעות ארוכות ומעוניין לצפות בתוכנית אהובה. לכל סוג עסק יש את שירותי הטלוויזיה המתאימים לו ביותר – נסקור בקצרה את האפשרויות העומדות לרשותכם.

שירותי טלוויזיה למקומות המעניקים שירותי הסעדה

צפייה במשחקי ספורט הפכה לתירוץ מוכר לפגוש חברים במסעדה או פאב. הדבר נכון במיוחד כאשר יש טורניר מוביל בטניס, משחק כדורגל חשוב -אם של הליגה הדרום אמריקאית, הישראלית או האירופית או משחק כדורסל של ישראל מול מדינה אחרת. לכן, עסקים העוסקים בתחום ההסעדה יעדיפו חבילות ספורט רחבות ככל הניתן. חשוב להוסיף כמות גדולה של ממירים על מנת שניתן יהיה לצפות בכמה משחקים במקביל על מסכים גדולים הפזורים ברחבי החדר.

שירותי טלוויזיה למכוני כושר

כפי שציינו בתחילה, מכוני כושר מציעים לצד מגוון השירותים גם טלוויזיות המותקנות על כל מכשיר אימון וכן מכשירי המוצבים על קירות האולם. חשוב להקפיד שיהיו ערוצי ספורט מובילים, ערוצי חדשות, ערוצים המשדרים טלנובלות (לחובבי הז'אנר) וכן ערוצי מוזיקה מגוונים. בנוסף, כדאי לבחור חבילה המציעה גם ערוצי שמע למי שרוצה להתאמן עם מוזיקה קצבית הממלאת במוטיבציה ואנרגיה.

שירותי טלוויזיה למספרות

לצד העסקים שציינו גם מספרות רבות מציעות שירותי טלוויזיה. כאן יש להפריד בין לקוחות המגיעים למספרה וממתינים זמן ארוך לתור – זמן בו הם אוהבים לצפות בשידורי חדשות או בחלק מסדרה אהובה לעובדים עצמם הממתינים ללקוח. בדרך כלל עובדי המקום יעדיפו ערוצים הכוללים מוזיקת אווירה או צופים בחדשות לאורך היום. חלק מלקוחות המספרה, במיוחד אם מדובר במספרות יוקרה, מגיעים מהתחום העסקי ויאהבו לצפות בערוצים כלכליים מארה"ב – לכן כדאי לנסות ולהוסיף חבילה מתאימה.

שירותי טלוויזיה לבתי מלון או דירות המפרסמות ב AirBnb

תחום ההארחה בארץ התפתח מאד בשנים האחרונות. לצד בתי המלון קיימות גם דירות רבות המציעות שירות הארחה יומי דרך הפלטפורמה של AirBnb  ואתרים דומים. כאשר מארחים תיירים מכל העולם כדאי לתת להרגיש בבית ולהוסיף חבילות עם ערוצים זרים בשפות שונות. נציין בקצרה את הערוצים השונים מארה"ב, מאירופה וכן ערוצים דוברי ספרדית, איטלקית או צרפתית. בנוסף, כדאי לרכוש חבילות של ערוצי ספורט מכל העולם וכן להתאים חבילות מיוחדות גם לילדים קטנים – במיוחד אם אתם מפעילים עסק המארח משפחות.

שירותי טלוויזיה לפעוטונים, צהרונים וגני ילדים

עסק נוסף שהיום משתמש בשלל שירותי טלוויזיה הוא פעוטון או גן ילדים המעסיק חלק מהילדים לאורך זמן קצר בצפייה בתוכניות ילדים. כמובן, שבמקום זה ננסה להגביל את האפשרות לצפות בערוצים אחרים שעשויים להכיל תכנים שאינם מותאמים לגילם של הקטנטנים. חבילות ערוצים לילדים מעניקות שעות רבות של הנאה ועם טלוויזיה ללא שלט לא יהיה סיכון שהילדים יעברו לערוץ הלא נכון.

כמו כן, מומלץ לשקול לעבור לחברה המציעה גם שירותים של סטרימר במקום ממיר המעניק לילדים אפשרות לשחק באמצעות הטלוויזיה. ערוצים אלה מתאימים לילדים בגילאי גן חובה או ילדים בוגרים יותר כמו ילדי הצהרונים המגיעים מבית הספר היסודי.

שירותי טלוויזיה לעסקים – בחרו את החבילה המתאימה

חברות הטלוויזיה מציעות כיום מחיר מיוחד לעסקים וחבילות המתאימות בדיוק לאופי העסק. הדרך הכי טובה למצוא את החבילה שלכם היא ליצור קשר עם ספקי הטלוויזיה הגדולים ולשמוע אילו מבצעים מוצעים לכם ולבנות חבילה משולשת הכוללת גם את שירותי האינטרנט לעסק ושירותי הטלפוניה. שילוב שלושת השירותים השונים יוזיל בצורה משמעותית את החשבון אותו אתם משלמים מדי חודש.

לסיכום, הטלוויזיה היא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. בעבר, לפני שהטלוויזיה הצבעונית נכנסה לכל בית היינו מגיעים לפאב על מנת לצפות במשחק ספורט מרתק על מסך גדול באיכות HD. כיום, למרות שאפשר לצפות בבית רבים הופכים את הצפייה המשותפת למפגש חברתי ותירוץ לשבירת השגרה. בסוף יום עבודה שמחים להיפגש ולצפות יחדיו. עסקים אחרים המארחים ילדים ומבוגרים מציעים את תכני הטלוויזיה כשירות נוסף ללקוחות המגיעים לעסק. חשבו – מהי החבילה המושלמת עבור העסק שלכם?

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים