הובלת תכולת עסק קטן במרכז הארץ – איך לתכנן את יום ההובלה?

העברת משרד נכונה

כל הובלה, גם של תכולה יחסית צנועה, מחייבת היערכות מסודרת – כדי להבטיח את השלמת המעבר בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי וגם כדי למנוע נזקים שונים. גם לעסק קטן במרכז הארץ מומלץ להתנהל בחוכמה על סמך הטיפים הבאים כדי שיוכל לחזור לפעילות רגילה בלי עיכובים מיותרים.

1. לוודא שאתם עובדים מול חברה אמינה

חברת הובלות שאינה אמינה עלולה פשוט לא להגיע ביום המעבר, או לאחר במידה משמעותית, ובכל מקרה לשבש את לוחות הזמנים שתכננתם. מאחר שלקראת ההובלה מן הסתם ארזתם את כל הציוד והעסק לא יכול להתנהל כרגיל, כל עיכוב שכזה פירושו עוד יום עבודה מבוזבז ועוד עוגמת נפש אפשרית ללקוחות – ואפילו הפסד של לקוחות.

בהתאם מומלץ בחום לוודא שהחברה שתבצע עבורכם את הובלת תכולת העסק היא אמינה ורצינית. המלצה נוספת היא לחתום על חוזה מסודר, כולל התחייבות ברורה לגבי מועד תחילת ההובלה.

2. אריזה מסודרת

אחרי שמצאתם מובילים מומלצים ואתם יכולים להיות שקטים לגבי הנושא הזה, חשוב לארוז את כל הציוד בצורה מסודרת כשעל כל קרטון מפורטת תכולתו. אם במקום החדש של העסק ישנם מספר חללים, כדאי לכתוב על כל קרטון לאיזה חלל הוא מיועד – בדרך זו המובילים יפרקו כל ארגז וכל קרטון במקום הנכון והעבודה שלכם אחרי שהם מסיימים את עבודתם תהיה קלה יותר.

3. כיבוד קל ויחס חם למובילים

הובלות – גם כשמדובר על עסק קטן, שמן הסתם התכולה שלו אינה גדולה במיוחד – היא עבודה קשה. כיבוד קל למובילים ויחס חם יתנו להם את ההרגשה הטובה הרצויה וסביר להניח שגם תגביר את רמת המוטיבציה שלהם להבטיח שביעות רצון מלאה מצדכם. כדאי להכין מראש את הכיבוד, ולאפשר למובילים להחליט מתי הזמן הטוב ביותר להפסקה לטובת אכילה ושתייה.

4. לבחון את המשאית לפני שהמובילים עוזבים את המקום

אם בחרתם חברת הובלות במרכז שעובדיה מנוסים ומיומנים מן הסתם הם יבצעו סריקה יסודית של המשאית לפני שהם עוזבים את המקום, כדי לוודא שלא שכחו שם כלום – אבל תמיד כדאי לבצע גם בעצמכם סריקה שכזו. לעתים נופל חלק קטן ממכשיר כזה או אחר בתוך המשאית ובתוך ההמולה הכללית לא שמים לב אליו – ואחרי שהמשאית נסעה, הסיכוי שהוא יימצא קלוש. סריקה מהירה תחסוך לכם זמן יקר וגם עוגמת נפש.

5. שלווה

הובלה בתל אביב או במרכז הארץ היא פעולה שכרוכה במידה מסוימת של אי ודאות ולכן מחייבת גמישות ובעיקר סבלנות ושלווה. כדאי לזכור שגם אם יש בלגן ורגעים שבהם המעבר לא מתנהל בדיוק על פי הציפיות, בסופו של דבר כל שינוי שכזה מושלם לטובה וגם העסק שלכם יתאקלם במקום החדש ויוכל לחזור לפעילות מלאה תוך זמן לא רב.

רוצים הובלה במחיר הכי זול? בדקו מחירי הובלה באתר המובילים בישראל

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים