הגיע הזמן לקבל טיפול אישי שכל כך חיכיתם לו

טיפול אישי

טיפול אישי שמתמקד ברוח של האדם ובהעצמת הנפש, מוביל לשיפור מצבים, מצוקות ומכאובים רגשיים, פיזיים, חברתיים ורוחניים. אנשים רבים חושבים על חייהם בדרכים חדשות לאחר הטיפול, ועשויים לגלולת שהם מגיעים לתובנות שמשנות את הצרכים הרוחניים שלהם

כי החיים לא צריכים להיות מסובכים. כל מה שאתם צריכים זה את האומץ לפסוע במסע החיים בנחישות, ליהנות מהרגעים הקטנים היפים של החיים, לא להתבלבל מהמהומות שבדרך, ולדעת איך לאהוב את עצמכם, אבל באמת לאהוב.

זוהי המהות של טיפול אישי, היכולת לקבל ולאהוב את עצמכם בדיוק כפי שאתם, להמשיך לרקום את החלומות שמעצבים לכם עולם טוב יותר, ולדעת איך לסלול את הנתיב להגשמתם.

מה הם צרכים רוחניים?

רוחניות פירושה דברים שונים לאנשים שונים. דת ואמונה, למשל, עשויים להיות חלק מהרוחניות של מישהו, אבל רוחניות היא לא תמיד דתית. לכל אחד יש צרכים לאורך החיים, שיכולים לכלול את:

  • הצורך במשמעת ובמטרה בחיים.
  • הצורך לאהוב ולהרגיש אהוב.
  • הצורך להרגיש תחושה של שייכות.
  • הצורך להרגיש תקווה, שלום והכרת תודה.

אנשים עושים דברים שונים כדי לענות על הצרכים הרוחניים האלה, תלוי במה שחשוב להם. יש אנשים שעושים דברים בתוך הדת שלהם, כמו תפילה או יציאה לפגישה דתית, ואנשים אחרים יכולים למצוא את הרוחניות בטיפוח מערכות יחסים משמעותיות עם בני משפחה וחברים, לצאת אל הטבע, לעסוק במקצוע מפרה, או לטפח תחביב מהנה.

הנקודה היא שהחיבור אל ההוויה הפנימית צריך להיות עמוק ואמיתי

וזה בדיוק מה שלומדים במפגשי טיפול אישי. כן. לא אינספור שיחות על העבר, על היחסים עם ההורים או על טראומות ישנות. במפגשים אתם עוסקים בכאן ועכשיו, ובתכנון המסלול הכי טוב מבחינתכם להמשיך להתקדם ולחיות את החיים הכי טובים שאתם מאחלים לעצמכם.

אבחון מדויק מאפשר יצירת תכנית מותאמת אישית

אבחנה אישית של מצבכם הרגשי, והשפעתו על מצבכם הפיזי, מאפשרת הרכבת תכנית טיפול אישי שתפתור את הבעיות והמכאובים שמונעים מכם למצות את מלוא יכולותיכם. יש אנשים שחווים כל כך הרבה מכאובים רגשיים, עד שגופם מתחיל לקרוס כדי לשדר אותות אזהרה לתודעה שהגיע הזמן לשינוי.

בנקודה זו של החיים, ומומלץ שעוד הרבה קודם, אתם מבינים שממש הגיע הרגע לשינוי. תרגול רוחני חשוב לאנשים כשהם מרגישים שהגיעו לנקודת 'אל חזור', אבל כמובן שמומלץ לא לחכות למצבים קיצוניים, ולטפח את הרוחניות שלכם במפגשים קבועים עם איש מקצוע מיומן, שיכול לקיים את המפגשים גם באמצעות הטלפון או הסקייפ.

כי הצרכים הרוחניים קשורים גם לצרכים פיזיים, רגשיים וחברתיים

מחקרים הראו כי רווחה רוחנית משפיעה על מניעת סבל, והערכה רוחנית שמובילה להרכבת תכנית טיפול אישי חשובה מאוד, כלומר, אם אכפת לכם מהאופן שבו חייכם נראים ומתנהלים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים