כמה כוח יש לכוח צרכני באמת?

כוח צרכני

משסיימנו את תקופת הבחירות, מתחילות השמועות על העלאת המיסים, העלאות מחירים ועוד דאגות שמעסיקות את האדם הפרטי מדי יום. אך כאשר האדם הפרטי נאבק מדי יום בשנה בכדי לכלכל את עצמו ואת משפחתו, האם בעזרת הצטרפות לכוח צרכני ניתנת לו האפשרות לחסוך בעלויות הפרטיות?

התשובה היא חד משמעית כן.

חשבו על זה כך, כמה פעמים יצא לכם להתמקח עם מוכר בחנות? האם יצא לכם לעשות רכישה גדולה של אותו המוצר וכשהגיע הזמן לשלם ביקשתם הנחה לפי הכמות אותה רכשתם? אנחנו בטוחים שלפחות פעם אחת בחיים יצא לכם. עכשיו, חשבו על כוח צרכני. כוח שיכול להביא לכם הנחות גדולות יותר בתחומים גדולים יותר של החיים.

איך זה עובד בעצם?

כוח צרכני הוא למעשה אגד של אנשים בעל מכנה משותף כזה או אחר, המתאגדים בכדי לקבל הטבות והנחות במגוון תחומי החיים כאשר יוקר המחייה רק נהיה גבוה יותר ויותר עם השנים. כוח צרכני יכול להגיע כמועדון, כעמותה וגם כחברה בע"מ. כך או כך, הם יהיו תלויים בעמיתים המצטרפים לשורותיהם בכדי לעזור ולהגדיל את ההנחות וההטבות אותם הם מקבלים.

על איזה מכנה משותף מדובר?

כמובן שהמכנה המשותף של כוח צרכני משתנה ממועדון למועדון אך כעיקרון פועל לטובת המכנה המשותף של אותם עמיתי מועדון. כך למשל, מועדון הצרכנות 'עדיף' הוא כוח צרכני של אנשים נכים ו/או עם מוגבלויות אשר התשלומים החודשיים על השירותים אותם הם צורכים יכולים לעתים לעלות מעבר להכנסות שלהם, דבר היכול להקשות עליהם עוד יותר. כאשר 'עדיף' מקיים כוח צרכני אדיר, הוא יכול למצוא עבור עמיתיו את ההנחות וההטבות המדויקות ביותר עבור הכוח הצרכני שלו ולתת לו עדיפות בכל הנוגע לו.

איך ניתן להיות חלק ממועדון צרכנות?

אם נמשיך בדוגמת 'עדיף', מועדון הצרכנות הזה הוא מועדון צרכנות הפועל עבור נכים ואנשים עם מוגבלויות המוכרים על ידי המדינה בנכותם. יהיה על אותם אנשים להעביר את המסמכים המוכיחים את נכותם, להנפיק כרטיס אשראי של מועדון הצרכנות ומכאן ליהנות מהשירותים אשר מועדון הצרכנות 'עדיף' מספק. כמובן שזה אינו תהליך פשוט או קצר אך בסופו של דבר משתלם וישתלם לטווח הארוך.

כוח צרכני יכול לשנות דפוסים שלמים של התנהגות בחברה כאשר הוא מאפשר לאנשים רבים לחיות את חייהם בצורה טובה יותר בעלת ערך מוסף של חיסכון כלכלי. כוח צרכני משמעותי יכול להוזיל מחירים, לספק הטבות שהאדם הפרטי לא היה מצליח לספק כלל. כאשר מתאגדים כקבוצה, דלתות הסגורות לפרט נפתחות ויכולות לספק את כל שחסר לכם ועוד יותר. כל שאתם צריכים לעשות זה למצוא את המכנה המשותף שלכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים