4 שיטות קלות למתג את עצמכם כמומחים בתחומכם

קראתם כבר בערך אלף רבי מכר שמלמדים איך להפוך למיליונרים בתוך שנה, ואיך לעבוד בכיף בלי להיאבק עם הדרמות הקטנות של החיים, אבל שנה עברה וחשבון הבנק שלכם נראה אותו דבר, וגם הנתיב העסקי שלכם נראה כמעט כמו שהוא נראה כשפתחתם את העסק. כלומר, בלי שום שינוי משמעותי.

אז שנייה לפני שתוותרו ותתחילו לשקוע, בואו נדבר קצת על מיתוג עסקי ואישי. כי הרבה אנשים נאבקים ליצור זהות נפרדת מעצמם לחברות שלהם, כשהם יכולים להתנהל טוב יותר באמצעות המותג האישי שלהם שייצג את החברה שפתחו. בואו נסתכל על כמה שיטות שיעזרו לכם למתג את עצמכם, ולמנף את המותג האישי והעסקי שלכם.

תהיו עצמכם

אי אפשר לשמור על חזות "מקצועית" מחניקה במשך זמן רב, במיוחד לא אם אתם, נניח, בעלים של חברת שיווק באינטרנט. כי אנשים מגיבים טוב יותר לתקשורת עם בעלי עסקים שמדברים איתם בגובה העיניים.

אם תתנהלו בפגישות עסקיות כמו שאתם  מתנהלים בפייסבוק שלכם, האישי והעסקי, תוכלו להפוך הרבה חברים ללקוחות משלמים. כי כשלקוחות אוהבים את התמונות שאתם מפרסמים על הילדים שלכם, לצד עדכונים מטופשים או הגיגים שנונים, הם רוצים להתקשר איתכם, ברמה האישית והעסקית.

כדאי שתהיה לכם נכונות אמיתית לעזור לאנשים

יש לכם כישורים וידע בתחום שלכם, ואתם צריכים להשתמש בו כדי לעזור לאנשים, כולל ללקוחות פוטנציאליים, לקבל החלטות ולהבין טוב יותר מה אתם עושים. אבל אל תהיו צבועים. אל תעזרו לאנשים מתוך כוונה נסתרת להפוך אותם מיד ללקוחות. עזרו לאחרים פשוט כי זה הדבר הנכון לעשות. למשל:

  • פרסמו פוסטים שמעניינים את הקהל שלכם.
  • תנו תשובות לשאלות במדיה החברתית.
  • הקפידו על נוכחות בקבוצות בפייסבוק שקשורות לתחום שלכם.

ספרו על החוויות האישיות שלכם

כשאתם צובעים את התוכן שלכם עם חוויות אישיות, אנשים מתחברים. כתיבת מאמרים בסגנון "אתם צריכים" או "כל הכללים החשובים ל…", ללא כל הוכחה מהותית שזה עובד, פשוט הופכת אתכם לשרלטנים. אבל כשאתם מדברים ממקום של ידיעה (למשל: "מניסיוני, זה עובד"), אנשים מוכנים יותר לקבל את העצות שלכם.

הסיפורים שלכם לא צריכים להיות גדולים או בומבסטיים עם מוסר השכל שמפיל מהרגליים. לא. גם אם תספרו מה הילד הקטן שלכם אמר, זה יספיק כדי לשדר את המסר שאתם לא שקועים רק בעבודה מסביב לשעון ושאין לכם חיי משפחה או סתם חיים אישיים.

חשוב שתהיו בכל מקום (ויש לכם זמן להיות בכל מקום)

אנחנו לא מציעים לכם להירשם לחמישים קבוצות, רשתות חברתיות, או לפתוח בלוגים במאה אתרים שונים. אבל אנחנו כן ממליצים לכם להרחיב את טווח ההשתתפות שלכם, המקוונת והמציאותית, עד כמה שנוח לכם.

במילים אחרות, הקפידו להיות חברתיים, וחלקו את הידע שלכם. מצאו כמה אתרים שהקהל שלכם מסתובב בהם, ותקשרו עם אנשים. תנו הרצאות בכנסים, אבל רק אם אתם מרגישים בנוח, ותהיו כנים עם עצמכם לגבי כל מה שאתם מוכנים לעשות, ברמה שמרגישה לכם נוח, בלי להתפזר מדי לכל הכיוונים.

בשורה התחתונה, אל תתביישו למתג את עצמכם

המיתוג האישי שלכם יגרום לאנשים לרצות להיצמד אליכם מתוך מקום של הזדהות, מה שבסופו של דבר יעזור לכם למצוא לקוחות חדשים ולשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים