אחסון אתרים

אחסון אתרים לאתרי לינוקס

מי צריך אחסון אתר?

כאשר אנו מקימים אתר אינטרנט, אנחנו שואפים להגיע אל קהל היעד שלנו למטרות שונות. בין אם מדובר באתר אשר נועד לצרכים מסחריים, או באתר המוקדש לתחום עניין מסוים, המידע בו נעשה שימוש צריך להיות מאוחסן. כלל המידע הקיים ברשת האינטרנט, אשר לרבים נדמה שאין לו קיום גשמי, מאוחסן למעשה בחוות שרתים עצומות הפזורות ברחבי העולם. חוות אלו צורכות חלק ניכר מהחשמל המיוצר בעולם, ומאפשרות את אחסון המידע ושליחתו. למעשה, תקשורת הנתונים בין חוות השרתים והמחשבים הפרטיים שבידנו הם מה שיוצר את האינטרנט. לכן, כל אחד שמעוניין להקים אתר אינטרנט חייב לקחת את אחסון האתר בחשבון. מדובר במיקומו הגשמי של כלל המידע של האתר שלכם, ולכן החברה אשר בה תתנו אמון עשויה להיות קריטית להצלחתו. חשוב שתדעו לבחור בין חבילות אחסון אתרים המציעות חברות שונות את המתאימה ביותר לצרכיכם, בין אם מדובר באתר אחד, או בניהול רשת אתרים נרחבת. אחסון אתרים לינוקס הוא פעמים רבות פתרון יעיל מאוד.

אילו אתרים אפשר לאחסן על LINUX

לינוקס היא בסיס למערכת הפעלה בקוד פתוח פופולארית במיוחד. המערכת הייתה בעבר מודל ייחודי בעולם המחשבים של קוד פתוח, אשר אפשר למשתמשים רבים ברחבי העולם לעצב ולערוך בו שינויים בהתאם לרצונם. הניסיון אשר נצבר בשימוש בתוכנה על ידי כמות מתכנתים רבה כל כך, אפשר לעצב אותה באופן אשר מקנה גמישות רבה בשימוש והתאמה לצרכים רבים. מערכות רבות אשר בהן אנחנו משתמשים על בסיס יום יומי מבוססות על ליבת מערכת הפעלת לינוקס. מדובר במערכת הפעלה ברמת הבסיס, אשר כאמור ניתן לעצב ולייצר ממנה פתרונות רבים ומגוונים. בין השאר מערכת האנדרואיד בה עושה שימוש גוגל בשלל הפלאפונים הניידים היא מערכת מבוססת לינוקס. אחסון אתרים מבוסס לינוקס יכול לתת מענה למגוון נרחב של פלטפורמות הכוללות בין השאר וורדפרס, JOOMLA ועוד רבים. למעשה, היכולת של מערכת ההפעלה להיות גמישה ולעבור שינויים בהתאם לצורך מאפשרים להתאים אותה כמעט לכל פלטפורמה, מה שהופך אחסון אתרים בלינוקס ליעיל במיוחד. יתרון נוסף של השימוש באחסון אתרים לינוקס הוא שהמערכת כמעט לא דורשת משאבים מהמחשב. הקוד כל כך קל ויעיל שהוא כמעט לא צריך להיות מורגש בעת הטעינה של האתר שלכם. כמובן שקוד יעיל משמעו פינוי נפח אשר יכול בהחלט לשמש אתכם לשדרוג האתר ולהגדלתו.

מה חשוב לדעת בבחירת שרת אחסון אתרים

בעבר, המיקום הפיזי של חוות השרתים היווה מגבלה גדולה על מהירות ההולכה וקצב הטעינה של האתר. למרות זאת, כיום עקב השינויים והשיפורים בסיבים האופטיים ובקצב העברת הנתונים, חוות הממוקמות במדינות רחוקות מחוץ לגבולות המדינה יכולות לשמש לאחסון אתרים בביצועים מרשימים ללא פגיעה בקצב הטעינה. שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון נוגע לחומרה בה נעשה שימוש בחברת אחסון האתרים. החומרה היא החומרים המרכיבים את השרת בו נעשה שימוש, והיא מכתיבה את דרך התכנות הפנימית שלו. למעשה, ככל שהשרת חדיש יותר, וככל שהחומרה מתאימה לדרישות ממנה, היכולות של האתר שלכם יהיו גבוהות יותר. מלבד זאת חשוב לבחור חברת אחסון אתרים אשר משדרגת את החומרה ואת השרתים אשר ברשותה באופן שוטף. שדרוגים אלו צריכים לכלול את האבטחה של השרתים, למניעת גניבת המידע המאוחסן באתר שלכם. נוסף על כך, השדרוגים יבטיחו מיצוי יכולות של החומרה של השרת, ויעניקו לכם את החופש לשדרג את האתר שלכם ללא חשש מבעיות תפקוד. רק חברה אמינה בעלת ניסיון בתחום תוכל לתת לכם ראש שקט בידיעה שהפרויקט שלכם נמצא בידיים טובות ובטוחות.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים