יש לכם עסק קטן? כך תשמרו על המידע של העסק שלכם

שירותי ענן

כשהכל מתקיים על מי מנוחות ורגע אחרי

יש לכם עסק קטנטן? ודאי אגרתם מידע חשוב בלי קשר לגודל העסק שלכם. כל מי שמקים לעצמו "בייבי" משלו רוצה לדאוג לו מכל משמר, לא לאבד את הידע החשוב שצבר. כל עוד הכל מתקיים על מי מנוחות אתם בוודאי לא מרגישים את הצרות, אבל אם חלילה מידע ילך לאיבוד, אם וירוס ישתלט על מחשבכם, אם פתאום לא תהיה לכם גישה לאין ספור הקבלות, החשבוניות, המסמכים, ההזמנות, רשימת הלקוחות, שלא לדבר על המידע האישי – אתם תבינו שעשיתם טעות כשלא דאגתם לגיבוי.

אנחנו כאן כדי לתקן את המצב ולהסביר לכם את חשיבותו של גיבוי בענן. שרת וירטואלי בענן יציל אתכם מכל צרה עתידית של איבוד מידע.

הגנה 24 שעות ביממה

שרת וירטואלי בענן התחיל את דרכו אלינו מארצות הברית ומאירופה. כל עוד הכל תקין במחשב יש לכם גישה ישירה בכל זמן נתון, אך אם חלילה משהו ישתבש, אזי שרת וירטואלי בענן נמצא כדי להגן על המידע שלכם 24 שעות ביממה.  לא מדובר באחסון של קבצים ותיקיות כגיבוי. הרי אי אפשר להסתפק באחסון מסוג זה. כדי לנהל עסק שעובד כמו שצריך אתם צריכים שהמחשוב יפעל באופן תקין. כיום להבדיל מהעבר לא יוצרים גיבוי באמצעות שרתי אחסון. חלפה התקופה הזאת. גיבוי בענן הוא הפתרון לעניין בטיחות המידע במחשוב של העסק.

גיבוי אוטומטי ללא התעסקות מצידכם

שרת וירטואלי בענן מאפשר לכם גיבוי אוטומטי בלי להתעסק עם העניין מדי יום ביומו. אתם לא צריכים כל ידע טכנולוגי ולא צריכים תחזוקה שוטפת למידע שלכם בענן. הענן עובד עבורכם ולא ההפך. שרת וירטואלי בענן מנתב את עצמו למטרה החשובה שלשמה הוא נועד – להגן על המידע שלכם, להגן על העסק שלכם, להגן עליכם. במהלך הגיבוי יתבצע הסנכרון אוטומטית ואתם תוכלו לישון בראש שקט כי יש לכם שומר אישי ואמין מאוד. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים ששירותי הענן יספקו את מה שהם צריכים לספק. אם הם עומדים בתקנים המחמירים של אבטחת המידע אתם יכולים לדעת שגורמים עוינים לא יחדרו אל המחשב העסקי שלכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים