כיצד קידום SEO נכון יכול להרים את העסק שלכם?

seo

הקמתם אתר קטן, אתם מעדכנים אותו מפעם לפעם, וגם החברים שלכם מפרגנים ומשתפים את הקישור עם מעגל החברים שלהם. אלא שהעסק לא ממש מתרומם, הלקוחות ממש לא נוהרים, והכסף עדיין לא נכנס בקצב מסחרר. אחת הסיבות האפשריות לכך היא שאתם פשוט לא נמצאים בגוגל, המקום שאליו מגיעים הלקוחות שלכם כדי למצוא את המוצרים והשירותים שיש לכם להציע.

קידום SEO מחזק את המותג

להקמת האתר שלכם יש סיבה אחת עיקרית: אתם רוצים להיות שם, בגוגל, כשהלקוחות שלכם יחפשו את המוצר שלכם. מצד שני, כשאתם מחפשים את עצמכם במנוע החיפוש, המותג שלכם מסתתר אי שם בעמוד התוצאות הרביעי במקרה הטוב. הפתרון לבעיה הזו קשור בתהליכי בנייה וקידום אתרים, שכן רק אם תדעו מה גוגל באמת רוצה להציג לגולשים – תדעו איך להגיע לשם. חברות המתמחות בבנייה ובקידום אתרים יודעות להתאים את הקוד הדרוש, להשתמש בתגיות ובכותרות המדויקות, וגם לבצע חקר מילות חיפוש כדי להתאים את התוכן שלכם לציפיות של הגולשים, ושל מנוע החיפוש הגדול בעולם.

מילות חיפוש מתאימות

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה הלקוחות שלכם מחפשים. למשל, אם יש לכם חנות צעצועים בחולון, סביר להניח שהלקוחות שלכם מחפשים "חנות צעצועים בחולון". כשזה יקרה, אתם רוצים להיות הראשונים שהם רואים בגוגל. הביטוי הזה הוא אחד מתוך רבים, כמובן, אבל אם תהיו ממוקדים בביטויים הנכונים, תערכו תוכן איכותי ותשלבו גם תמונות, סרטונים וכל תוכן אפקטיבי אחר, תוכלו להגיע אל קהל היעד שלכם. זוהי המהות של SEO, או של קידום אורגני שמתמקד בשיפור הדירוג שלכם בגוגל.

התאמות טכניות לאתר

השאלה השנייה והחשובה לא פחות, היא שאלת החוויה שאתם מעניקים למשתמשים שלכם. כדאי לזכור שהגולשים מגיעים אל האתר בזכות גוגל, אבל נשארים בו בזכות החוויה. תוכן איכותי ובעל ערך, זמני טעינה מהירה וגם התאמה של האתר למסך הטלפון או הטאבלט שלהם – אלה רק חלק מהרכיבים שמגדירים חוויית משתמש. כשהחוויה הזו חיובית הגולשים נשארים, משוטטים באתר וגם משפרים את הדירוג שלכם. תוכלו לחשוב על זה כך: אם הגולש נשאר באתר במשך דקות ארוכות, סביר להניח שהוא מקבל ערך אמיתי וחוויה נהדרת. אם כן, זה בדיוק מה שגוגל ירצה להציע לגולשים אחרים, וזה בדיוק מה שיעניק לכם נקודות זכות.

תכנון נכון עושה את ההבדל

בשורה התחתונה, כשאתם מתמקדים בגולשים שלכם, ביצירת תוכן איכותי ובקידום נכון, אתם מחזקים את המותג, מגדילים את החשיפה ומעודדים את הגולשים להגיע אל האתר, להכיר אתכם וכמובן – לבצע רכישה (או לכל הפחות להשאיר פרטים). זו המטרה של SEO, וזו גם החשיבות העצומה שלו.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים